Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-treffit?

Vierailija
22.12.2016 |

Onko kukaan koskaan tavannut treffikumppania täältä palstalta?

Moni kirjoittaa aina, että täällä käy vain hulluja.. unohdetaan nyt ne hullut.

Musta olisi tosi mielenkiintoista lähteä treffeille ihmisen kans joka palstailee aktiivisesti/välillä.

Itse käyn täällä koska kun oppii tunnistaa ja välttää provot, täällä saa aika rauhassa keskustella ja avautua asioistaan, pohtia maailmaa ja rakkautta, ihmissuhteita.. Luulen että osaksi käyn täällä koska vaikka minulla on valtavasti ystäviä, tunnen jonkinlaista ulkopuolisuutta. Joskus luen täältä viestejä, jotka voisivat olla kuin minun kirjoittamiani. Tunnistan ihmisissä jotain samaa. Kai käyn täällä etsiäkseni hengenheimolaisia.

En usko että kaikki täällä säännöllisesti kirjoittavatkaan olisivat siis mitään säälittäviä tapauksia. Olisi niin parasta tavata ihminen kuka myös palstailisi, sillä tässä on oma kokemusmaailmansa miksi tätä tekee..kaikilla omansa toki. Minua kiinnostaa ihmisten päänsisäiset maailmat. Jotenkin tuntuu että tämä koko av-palsta on yhtä suurta päänsisäistä maailmaa.

Kuinka moni lähtisi av-treffeille? Luuletteko että täällä palstailee ihmisiä, kenen kanssa voisitte lähteä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsatrap.gif

En paljastaisi kenellekkään että palstailen. 

-M

No ei, kyllä täällä joku kirjoitus on pistänyt miettimään, että tuon kanssa olisi kiva tutustua lähemmin. Mutta sen aiheisissa ketjuissa, se on yleensä enemmän jonkinlaista dealbreaker-bingoa, kuin oikeaa parinhakua, tai  lähestymistä. Jos ei muuten löydy, niin keksitään jotain, joka varmasti on sopiva syy, ettei homma voisi toimia. Ja kaikki voi turvallisesti jäädä ruudun taakse, ei tarvitse ottaa riskiä.

Vierailija
2/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Tässä palstassa on se hyvä puoli, että täällä "tutustuu" sellaisiin ihmisiin, jotka jakavat saman ajatusmaailman ja ovat samassa tilanteessa kuin itsekin. Sellaisten ihmisten kirjoituksia lukiessa tulee ajatus, että tuossa voisi olla kerrassaan mukava nainen juuri minulle. Moni varmaan jakaa saman ajatuksen. Ehkä.

Treffeille en ehkä kuitenkaan lähtisi, koska silloinhan joku saisi selville sen kuka ja minkä näköinen hemmo on nimimerkkini takana. En usko, että sen jälkeen voisin olla enää tämä hahmo, joka nyt olen. Naispelko23 on minulle suoja jonka avulla voin kirjoitella ongelmistani ja ajatuksistani melkolailla huoletta, välillä trollaillen ja välillä ihan tosissaan.

Terveisin Naispelko23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea ja voisin mennä. Olen N22 ja en ole koskaan seurustellut.

4/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä voisin lähteä ihan kaveripohjalta vaikka kahville jonkun kanssa parantamaan maailmaa, mutta miestä en ole etsimässä. 

Mielestäni tämä on kiva palsta, mutta useammat kirjoittelijat saisivat kirjoittaa rekkautuneena. On kiva, kun ihmisellä on tunnistettava nimimerkki, ja pikkuhiljaa alkaa tunnistamaan vakinimimerkit tietyn tyylisinä ja tietyt mielipiteet omaavina persoonina. Se on harmi, kun niin moni kirjoittaa rekisteröitymättömänä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin toki ja olis mielenkiintoista tavata muutenkin livenä palstailijoita. En pidä nolona, jos tänne kirjoittelee, ainakaan mun itsetunto ei ole siitä kiinni.

M31

Vierailija
6/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsatrap.gif

En paljastaisi kenellekkään että palstailen. 

-M

No ei, kyllä täällä joku kirjoitus on pistänyt miettimään, että tuon kanssa olisi kiva tutustua lähemmin. Mutta sen aiheisissa ketjuissa, se on yleensä enemmän jonkinlaista dealbreaker-bingoa, kuin oikeaa parinhakua, tai  lähestymistä. Jos ei muuten löydy, niin keksitään jotain, joka varmasti on sopiva syy, ettei homma voisi toimia. Ja kaikki voi turvallisesti jäädä ruudun taakse, ei tarvitse ottaa riskiä.

Onhan se totta että sen ruutuminän takaa paljastuminen ois aika rohkeaa. Mutta mikä riski on käydä treffeillä? Palstailua voi jatkaa anonyymisti silti. Mutta onhan siinä se torjutuksi tulemisen riski.. ja ihmiset sanoo täällä eri asioita kuin livenä. En mäkään nimellä deitti-ilmoituksessa sanoisi että koen välillä voimakasta ulkopuolisuuden tunnetta. Miksi en? Se on kuitenkin iso osa persoonaa, ja määrittää sitä miksi olen niin kiinnostunut pohtimaan ja tutkimaan asioita ja ihmisiä. Toisaalta parisuhteet eivät ole kestäneet. Jos alkaisi ensitreffeillä puhumaan samanlaista sisimmän maailmansa suodattamatonta tekstiä - voisiko se olla vain hyvä juttu.. Itse olen riskinottaja, vaikka koen hurjaa menettämisen ja torjutuksi tulemisen pelkoa. En kuitenkaan pelkää sitä itse pelkoa vaan hyväksyn sen asiaan kuuluvaksi. Pelko ei saisi olla este elämälle.. se kasvattaa kun teet jotain vaikka pelottaa hillittömästi.

Ja Naispelko 22, ymmärrän mitä meinaat ja miksi ei todellisuudessa haluaisi kohdata kuitenkaan ketään livenä, vaikka täällä klikkaisi.

Ap

Vierailija
7/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin toki ja olis mielenkiintoista tavata muutenkin livenä palstailijoita. En pidä nolona, jos tänne kirjoittelee, ainakaan mun itsetunto ei ole siitä kiinni.

M31

Mua on yllättänyt, miten moni ei kuitenkaan tiedä mitä palstailu edes on. Itsekin oon pyrkinyt olemaan noloilematta sitä.

Vierailija
8/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itse kyllä voisin lähteä ihan kaveripohjalta vaikka kahville jonkun kanssa parantamaan maailmaa, mutta miestä en ole etsimässä. 

Mielestäni tämä on kiva palsta, mutta useammat kirjoittelijat saisivat kirjoittaa rekkautuneena. On kiva, kun ihmisellä on tunnistettava nimimerkki, ja pikkuhiljaa alkaa tunnistamaan vakinimimerkit tietyn tyylisinä ja tietyt mielipiteet omaavina persoonina. Se on harmi, kun niin moni kirjoittaa rekisteröitymättömänä.

Samaa mieltä ja tässä mielikuvani sinusta. Anteeksi etukäteen.

Hieman kylmä, ns. kovat arvot omaava +nelikymppinen, siitäkin huolimatta olet varmaan pidetty ja mukava henkilö. Kirjoitat selkeästi ja osaat perustella sanomasi. Sen ainakin olet tuonut esille ettet miestä tarvitse elämääsi. Vahva itsenäinen nainen.

Vierailija
9/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään tekemistä uutena vuotena. Voisin lähteä sellaisille av-sokkotreffeille, että tavataan 15 min ennen vuoden vaihdetta isossa kaupungissa ja katsotaan ilotulituksia ja juodaan skumppaa.

Ois se ainakin hauska kokemus! -ap

Vierailija
10/12 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Hieman kylmä, ns. kovat arvot omaava +nelikymppinen, siitäkin huolimatta olet varmaan pidetty ja mukava henkilö. Kirjoitat selkeästi ja osaat perustella sanomasi. Sen ainakin olet tuonut esille ettet miestä tarvitse elämääsi. Vahva itsenäinen nainen.

Hei kiva, pelataan tätä peliä! Entä mielikuvat musta? Haluan nähdä miten oikeaan osut. -Ap

11/12 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Hei kiva, pelataan tätä peliä! Entä mielikuvat musta? Haluan nähdä miten oikeaan osut. -Ap

20-25 -vuotias opiskelija. Sinkku ja hitusen yksinäinen tai kaipaat ihmisten seuraa. Luonteeltasi avoin ja positiivinen, kokeilunhaluinen taisit sen jo mainitakin. Muuta nyt tähän hätään osaa kertoa. 

Se on just hauska seurata nimimerkkien kirjoittelua niin heistä on sitten "helppo" muodostaa jonkinlainen kuva, sekin voi kyllä sitten helposti murtua tietyissä tilanteissa.

Vierailija
12/12 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin helpompi kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Se myös on mielestäni yksi tämän palstan koukuista. Muilla foorumeilla joilla olen käynyt, niin nimimerkki on ollut pakollinen. Jotenkin mä aristelen sitten sanomisiani sen nimimerkin takana, vaikka onhan sekin anonyymi. Täällä olen vain joku satunnainen vierailija joten uskallan myös tuoda ajatuksiani enemmän esiin. Eikä myöskään hävetä niin paljoa, jos satun sanomaan jotain hölmöä.

Lähtisinkö av-treffeille? Kyllä varmasti! Nykyiset parhaimmat ystäväni olen tavannut netissä, olen kokeillut Tinder-treffejä ja muita treffipalstoja. Minulle siis tuntemattoman treffailut on ihan tuttua. Lisäksi minulla ei ole nimimerkkiä, joten en välitä av-palstan leimasta.