Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri on kääntänyt kirjahyllyssä olevat valokuvat väärinpäin?

Vierailija
21.12.2016 |

Valokuvat ovat alassuin. Häiritsiköhän lähimmäisten tuijotus? Vai mikä voisi olla syynä tuolle toimenpiteelle? Masentunut kaveri kyseessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, että siellä vierailevat kyylät pääsisivät kyyläämään kyylinä valokuviakin.

Vierailija
2/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ne kuvat kyylännyt jo aikoja sitten. Kääntämiselle on jokin muu syy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävien vai kuolleiden ihmisten kuvia?

Nyt kun luin tämän niin huomasin, että olen kaikkien kuolleitten läheisten kuvat aikanaan laittanut laatikkoon.  Jonain päivänä on tullut se päivä, jolloin haluan kuvan esille.

Vierailija
4/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylösalaisinko ne on?

Vierailija
5/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kaveriltasi?

Vierailija
6/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt noin joskus masentuneena. Vitutti kai lähinnä muisto ajoista jolloin kaikki ei ollut päin vittua, koska se kontrasti sai sen silloisen paskuuden tuntumaan vielä paskemmalta, tjsp.

Vierailija
7/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi yli 60v? (kun hänellä on kirjahylly ja hyllyllä valokuvia)

Vierailija
8/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävien ihmisten kuvia ovat. Kutosen selitys kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Jotain tuon tapaista voisi olla. Olen kaverilta kysynyt, mutta hän ei osaa oikein selittää. Nuori ihminen kyseessä, vaikka jonkun mieleen ei sopisikaan esillä olevat valokuvat nuorelle. Ap

Vierailija
9/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
10/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee

Haha, tähän viestiin kiteytyi kaikki!

Vierailija
11/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaaksossa joku teki noin. On siis muumifani.

Vierailija
12/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta voi kysyä suoraan.

Vierailija
13/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hämähäkkimies... tykkää roikkua katossa jolloin kuvat ovat hänelle oikein päin.

Vierailija
14/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa masentua yksin eikä halua iloisten läheisten tulevan iholle valokuvien kautta?

Vierailija
15/16 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa masentua yksin eikä halua iloisten läheisten tulevan iholle valokuvien kautta?

Jos näin on, niin sitten on kai ihan hyvä, että puhuu kuitenkin minulle. Tosin puhuu tosi vähän. Mykistelee myös. Se hiljaisuus voisi olla sammaa yksityisyyden hakemista. Ap

Vierailija
16/16 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoselle jättikiitos järkeenkäyvästä selityksestä. En olisi itse osannut keksiä tuota. Olen kaverilta kysynyt asiaa uudelleen ja saan vastaukseksi vain "en tiedä". Mutta itse olen kutosen kanssa samoilla linjoilla, sillä siellä joukossa oli myös yksi omakuva iloisesta lapsuudesta.

Kaverilla on ongelmia, joita näyttää vain minulle, mutta ei sitten oikein kuitenkaan minullekaan, kun mun asenne on tällainen jo mainittu kyylä. Tuntuu vain, että kuolen huolesta. Ja tekisi mieli huutaa vanhemmilleen, että ettekönyt edes kerran voisi kysyä lapseltanne, että mitä sille oikeasti kuuluu! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme