Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö nykyään kaunistavaa selfietä?

Vierailija
21.12.2016 |

Näyttää lähes puolet kamuista nykyään ihan vahanukeilta selfieissään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne on huvittavia ja ei kyllä anna kovin älykästä kuvaa käyttäjästä

Vierailija
2/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas joku tyhmälle, että miten tämä "kaunistava selfie" vaikuttaa? En oo kaunistavaa selfietä koittanut ottaa, mutta pari muuta kaunistavaa kuvaa enkä huomannut kännykän ruudulla kyllä minkäänlaista eroa :D Ehkä pitäisi hommata uudet silmälasit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaako toi jotain ryppyjä ja näppyjä ihosta? Kaikkea sitä ihmiset valmiita tekemään itsensä tyrkyttämiseksi. Totuus paljastuu kuitenkin joskus, jopa sen paksun meikkikerroksen alta. Luonnolliset naiset hillityllä meikillä kelpaa miehille oikein hyvin. Turha silottelu tappaa fiiliksen.

Vierailija
4/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihosta sileämmän, silmät saattavat suurentua ja kasvojen muoto vääristyä... todella rumia kuvia tulee niistä!

Vierailija
5/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blurraa ihon, kaventaa naaman ja suurentaa silmät. Eräs kaverini, vajaa 35-vuotias (pun intended) käyttää täydellä teholla eikä tajua että kyllä kaikki tietää miltä se oikeesti näyttää.. tekee kyllä pellen itsestään mutta menköön.. :D

Vierailija
6/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. En ole koskaan aikaisemmin saanut lainkaan kommentteja kuviini. Olen niin karseannäköinen, että ainoat kehuni saan sillä.

Vierailija
7/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. En ole koskaan aikaisemmin saanut lainkaan kommentteja kuviini. Olen niin karseannäköinen, että ainoat kehuni saan sillä.

On se rankkaa olla nainen, kun pitää kalastella kehuja kuvilla.

Vierailija
8/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blurraa ihon, kaventaa naaman ja suurentaa silmät. Eräs kaverini, vajaa 35-vuotias (pun intended) käyttää täydellä teholla eikä tajua että kyllä kaikki tietää miltä se oikeesti näyttää.. tekee kyllä pellen itsestään mutta menköön.. :D

En ole koskaan aiemmin nähnyt pun intendedia käytettävän väärin. Kerta se on ensimmäinenkin.

Vierailija
9/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan aiemmin nähnyt pun intendedia käytettävän väärin. Kerta se on ensimmäinenkin.

Miten tuota nyt muka käytettiin väärin? Minä ainakin ymmärsin, mitä haettiin takaa.

Vierailija
10/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se rankkaa olla nainen, kun pitää kalastella kehuja kuvilla.

Näytän perseeltä meikkeillä tai ilman, enkä ole erityistaidoilla saati älyllä pilattu. Ihan kiva saada elämänsä ensimmäiset kehut...

Vierailija
11/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuota nyt muka käytettiin väärin? Minä ainakin ymmärsin, mitä haettiin takaa.

Minäkään en tajunnut. Selventäkää? :D

Vierailija
12/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on 35-vuotias ja käyttää filtteriä? Oletteko jotenkin vajaita?

Vierailija
14/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homonyymi.

15/18 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä **** on kaunistava selfie - photoshopattu vai mikä?

Periskooppiaatteessa ottaa keskushermostoon kaikki selfiet.

Vierailija
16/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha...vaihdoin pitkästä aikaa kuvani faceen ja mietin jo etukäteen, että jotkut taatusti luulevat minun parannelleen kuvaani. Iho näyttää aika heleältä ja rypyttömältä, mitä se ei oikeasti kyllä kauttaaltaan enää ole (35+). No enpä ole. Raskaudet ovat aina tehneet iholleni hyvää, niin nytkin. Se sekä hyvä valaistus auttoivat asiaa. Vähän kyllä harmittaa, että jos kerrankin saan onnistuneen otoksen itsestäni niin heti on mielessä kuinka ihoa on siloiteltu vippaskonstein.

Vierailija
17/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha...vaihdoin pitkästä aikaa kuvani faceen ja mietin jo etukäteen, että jotkut taatusti luulevat minun parannelleen kuvaani. Iho näyttää aika heleältä ja rypyttömältä, mitä se ei oikeasti kyllä kauttaaltaan enää ole (35+). No enpä ole. Raskaudet ovat aina tehneet iholleni hyvää, niin nytkin. Se sekä hyvä valaistus auttoivat asiaa. Vähän kyllä harmittaa, että jos kerrankin saan onnistuneen otoksen itsestäni niin heti on mielessä kuinka ihoa on siloiteltu vippaskonstein.

Tuskin luulee. Tuon puhutun toiminnan käyttäminen tekee ihmisestä tosiaan ihan kumisen näköisen. Oikea valaistus jne eivät kumimaisuutta tee.nauti vain hyvästä kuvasta hyvillä mielin.

Vierailija
18/18 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö toi kaunistava selfie -ominaisuus jotenkin ladata puhelimeen vai onko se automaattisesti siinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan