Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilkaiskaapas mammat millaisen luomuvartalon saa treenamalla, jos vain viitsii tehdä jotain

Vierailija
20.12.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005013662.html Mutta jos sipsit ja siideri kiinnostaa enemmän, niin sitten ei ole saumaa. T: Adonis

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lantion ja rinnat saa treenaamalla tuollaisiksi?

Vierailija
2/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luomu, et oo tosissas?! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sipseistä enkä  juo siideriä mutta kun elämäntehtäväni ei ole miellyttää kaikkia miehiä niin tyydyn jätän treenaamisen narsistisemmille ihmisille kuin itse olen.

ps. ei kiinnostanu klikkailla sun linkkejäs

Vierailija
4/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso, tykkään pienemmistä.

Minua väsyttää, eikä jaksa kovin usein treenata 😔 Taidan olla saamatonkin.

Vierailija
5/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävät reidet ja perse. Ihan hirveä.

Vierailija
6/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamalla? Tuo näyttää olevan normaalipainon ylärajoilla...

Vierailija
7/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu tahi ei, en haluaisi tollasta persettä enkä hinkkejä ikinä.

Vierailija
8/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vain muutaman vatsalihasliikkeen viikossa, eikä syö kuin sika.

Helppoa. Laiskat suomivalaat eivät viitsi vähän nähdä vaivaa, ja siksi ovat katkeria.

Vierailija
9/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs mimmi. Epäilen aitoutta tosin, mutta olkoon mitä on. Itse tykkään olla sirompi. En tosin ymmärrä, että miten vartalosta kuin vartalosta muka TREENAAMALLA tulisi tuollainen :D Ei kasva tissit eikä muutu ruumiinrakenne treenaamalla. Kiinteyttää aina voi jos niin haluaa. En tekisi miestä enkä varsinkaan miehiä yleisesti varten yhtään mitään kroppani eteen

Vierailija
10/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo 😂

Vierailija
11/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheillut ja treenannut koko elämäni ja mulla on geeniperintönä hoikka t-mallinen vartalo pojan lantiolla. Kerrotko mitä treeniä tekisin, että saisin läskin perseen ja reidet sekä tollaset rinnat ja suhteessa kapean vyötärön? "Jos vain viitsii tehdä jotain" niin vartalo muuttuu tollaseksi - mitä jotain??

Vierailija
12/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, mää treenaan salilla ihan kunnolla vähintään neljä kertaa viikossa plus muut liikunnat päälle, enkä näytä lähellekään tuolta, vaikka ruokapuolikin on melko kunnossa. Mutta aika isot hauikset mulla kyllä on. 😀

Vierailija
13/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, mää treenaan salilla ihan kunnolla vähintään neljä kertaa viikossa plus muut liikunnat päälle, enkä näytä lähellekään tuolta, vaikka ruokapuolikin on melko kunnossa. Mutta aika isot hauikset mulla kyllä on. 😀

Taitaa olla vain ja ainoastaan aika isot puheet sulla. Kuva haukkareista?

Vierailija
14/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💪

Vierailija
15/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalinpään kokoiset rinnat saa ihan vain treenaamalla. Toki.

Ap, voit ehkä äitisi mielestä olla Adonis, mutta järkeä ei ole periytynyt kummaltakaan vanhemmalta. :(

Vierailija
16/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tissitkin treenautuu tuollaisiksi jättipalloiksi..

Vierailija
17/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee te sitten uskottekin. Jos se on lehdessä, niin se on totta, niinkö? Hassut immeiset :D

Vierailija
18/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn "valaana" ja vihaan miehiä, kun en sellaisia saanut silloinkaan, kun olin lihaksikas ja timmi.

Liekö se Suomimiehien syy, kun eivät epäsosiaalisia ja aidosti ujoja naisia lähesty, olivat nämä sitten miten "kunnossa" ja sieviä tahansa? 😊

Vierailija
19/20 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn "valaana" ja vihaan miehiä, kun en sellaisia saanut silloinkaan, kun olin lihaksikas ja timmi.

Liekö se Suomimiehien syy, kun eivät epäsosiaalisia ja aidosti ujoja naisia lähesty, olivat nämä sitten miten "kunnossa" ja sieviä tahansa? 😊

Suomimiehien tietysti. Kenenkäs muunkaan, jos et saa suutasi auki.

Vierailija
20/20 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💪

Nyt naurattaa niin paljon, että pakko nostaa tämä muidenkin iloksi. Ihan paras juttu aikoihin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi