Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa selluliitin pois?

Vierailija
20.12.2016 |

Olen nuori nainen ja olen kärsinyt selluliitistä monta vuotta. Olen normaali painoinen, mutta silti selluliittiä on järkyttävä määrä. Mielestäni selluliitti lisääntyi vuosia sitten, kun hankin e-pillerit. Jossain vaiheessa lopetin hormonalisen ehkäisyn, mutta mielestäni selluliitin määrä ei vähentynyt. Myönnän että juon liian vähän vettä, joten mietin voisiko veden lisääminen poistaa selluliittia? Millainen liikunta auttaa poistamaan selluliittia?

Olin noin pari vuotta sitten todella hyvässä kunnossa (kävin päivittäin salilla), mutta silti tällöinkin minulla oli selluliittia pepussa ja takareisissä, vaikka muu kroppa oli timmi ja lihaksikas. Auttaakohan tähän oikein muu kuin käydä jossakin selluliittihoidoissa? Olen huomannut että joillain ylipainoisilla ei ole lainkaan selluliittia, vaikka painoa olisikin liikaa. Olen miettinyt että voiko tässä ole geeneistä kyse, sillä sukuni naisilla on monilla samaa ongelmaa. Niin ja mainittakoon muuten, että tuolloin pari vuotta sitten olin alipainoinen ja silti selluliitti oli ja pysyi :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen taitaa olla ainut varma keino.

Vierailija
2/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuivakuppausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa märkäkuppausta