Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkku ostettu ja joulu pelastettu :) Aina sitä joutuu metsästämään...

Vierailija
20.12.2016 |

Meille ostetaan siis aina sellainen pikkurulla, haluan kuitenkin paistaa itse sen ja monena vuonna saa kissojen ja koirien kanssa metsästää. Tänään olin isossa kaupassa muuten asioilla ja huomasin ettei heillä ollut noita enää ollenkaan, piti heti lähteä toiseen kauppaan ja sieltä onneksi löytyi :) Vähän isompi tällä kertaa kyllä mihin on yleensä totuttu.

Aijai, tuohon vielä vaahterasiirappi-sinappikuorrute ja se on täydellinen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ostetaan siis aina sellainen pikkurulla, haluan kuitenkin paistaa itse sen ja monena vuonna saa kissojen ja koirien kanssa metsästää. Tänään olin isossa kaupassa muuten asioilla ja huomasin ettei heillä ollut noita enää ollenkaan, piti heti lähteä toiseen kauppaan ja sieltä onneksi löytyi :) Vähän isompi tällä kertaa kyllä mihin on yleensä totuttu.

Aijai, tuohon vielä vaahterasiirappi-sinappikuorrute ja se on täydellinen!

Villisikakanta on tosiaan pieni Suomessa. Kannattaa ensi kerralla ostaa kaupasta, niin säästyy metsästämisen vaivalta. Kissat myöskään eivät ole hyviä suuremman riistan jäljityksessä, vaikka hyviä pikkueläinten pyytäjiä ovatkin.

Vierailija
2/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu oli ainakin meidän Prismasta eli moni haluaa pienen kinkun.

Itse en sitä olisi ostanut koska meille liian pieni mutta kun katsottiin valikoimaa niin huomasin että kinkkurullat oli loppu.

Ostettiin luuton viljaporsaan kinkku ja oli ainut vaihtoehto luuttomasta.

Tosi ryysikset oli kaupassa eli on oltava ajoissa liikenteessä että jotain saakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni sellainen kinkkurulla ei todellakaan ole täydellinen. Metsästä ensi vuonna juhlakinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi