Kauhea sydänsuru :,(
Oli tapailusuhde miehen kanssa, itse rakastuin ensisilmäyksellä ensimmäistä kertaa elämässä ja kaikki tuntui niin oikealta, että luulin tunteiden olevan molemminpuoliset. Mielestäni mies johdatti mua harhaan, kun viestitteli mulle usein mm.että ajattelee mua kokoajan ja että kun tavattiin, kaikki oli heti selvää. Ja kaikenlaista muutakin, mistä päättelin että en ole ajatusteni kanssa yksin.
Sitten kun rohkaistuin neljän kuukauden kuluttua kysymään tunteista ja kertomaan omani, mies vastasi että suuria tunteita ei ole. En minäkään mistään rakkaudesta tässä kohdalla puhunut, mutta mainitsin että taisin rakastua heti häneen ihan täysin. Se oli varmaan liikaa se ja siihen loppui se tarina sitten. Sattuu!
Kommentit (7)
Pian huomaat että ei siitä pidemmänpäälle mitään olis tullu kuitenkaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Onko vertaistukea, muita joilla sydän rikki?
Täällä varmaan toinen.
En tiedä kelpaanko vertaistueksi, kun olen naimisissa ja yksipuolisesti ihastunut toiseen mieheen. Mutta sydänsuru on tuttu tunne, kaipaan ihastustani niin että koskee vaikka en ole nähnyt häntä kuin kerran sitten huhtikuun. Mitään fyysistä välillämme ei myöskään ole ollut, en pettäisi aviomiestäni missään tapauksessa. Mutta tuon toisen lähellä vain oli niin käsittämättömän hyvä olla...
Mielestäni rakastumisessa on aina kyse omista tarpeista. Tuossa toisessa on jotakin, mitä minä tarvitsen. On surullista, että hän ei tarvitse minua samalla tavalla.
Voi sinuu Ap, rakkautta paljon elämääsi! Arvostat rakkautta <3.
T: Mies.
Hei, sitten kun sama tapahtuu toistuvasti niin totut kyllä. Itse ainakin olen kohdannut useita miehiä, jotka vaikuttavat olevan ensin aivan rakastuneita ja vakavissaan ja sitten katoavat. Tuorein tapaus juuri nyt käsillä (kts. lisää alta). En varmaan selviäisi ilman pahempaa sydämensärkymistä ilman laastareita, jotka auttavat.
Nothing heals a bleeding heart like a lover.
Täällä myös yksi jolla sydän rikki..., mutta kyllä se tästä ajan kanssa. Tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin. Inhottavaa näin joulun alla kärsiä sydänsuruista:(
Onko vertaistukea, muita joilla sydän rikki?