Mies, tuntuuko naisen emätin löysemmältä ratsastusasennossa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hä, ei todellakaan tunnu. Ratsastus on miehen kannalta mahtava asento, etuperin saa katsella kun rinnat heiluu naaman edessä, ja takaperin ratsastellessa saa levitellä pakaroita ja katsella vilkkuvaa peppureikää. Ahh mitä nautintoa.
Miten nuo perustelut liittyy kysymykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä, ei todellakaan tunnu. Ratsastus on miehen kannalta mahtava asento, etuperin saa katsella kun rinnat heiluu naaman edessä, ja takaperin ratsastellessa saa levitellä pakaroita ja katsella vilkkuvaa peppureikää. Ahh mitä nautintoa.
Miten nuo perustelut liittyy kysymykseen
No eipä paljoo liittykään, mutta vastasinhan mä tuohon kysymykseen myös. Ja se kannattaa ottaa huomioon, että vaikka se hankaus penikseen ei oliskaan kaikista kovin, mutta tilanne muuten erittäin kiihottava (just tissit/pepun katselu) niin ei sillä ole siinä tilanteessa hirveästi väliä vaikkei niin tiukalta tuntuiskaan.
Ratsastusasento on ehkä paras seksiasento ikinä! Mun tyttöystäväni pillu tuntuu siinä asennossa niin tiukalta, että hyvä että ei taju lähde kun tuntuu niin hyvältä :D Ei mene 10 min kauempaa niin mälli lentää.
Kyllä vaan tuntuu, jos haluan pitkittää yhdyntää niin ratsastus on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko naisen emätin löysemmältä ratsastusasennossa?
Tuntuu jos nainen ei käytä lihaksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastusasento on ehkä paras seksiasento ikinä! Mun tyttöystäväni pillu tuntuu siinä asennossa niin tiukalta, että hyvä että ei taju lähde kun tuntuu niin hyvältä :D Ei mene 10 min kauempaa niin mälli lentää.
Mä pistän paremmaksi. Se on tuossa asennossa n. 3 minuuttia ja orgasmi. Kai se johtuu siitä, että ko .asennossa on niin naisen armoilla, että se tuntuu vaan liian hyvältä.