Mies sai avonaisessa kuoressa joulukortin...
Olin kotona postin saapuessa enkä malttanut olla kurkistelematta...
Mitä helv-ttiä:
Lähettäjä nainen ja on kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana joulunpyhien loppumista. Vitsi tässä on että mies palaa työreissultaan vasta perjantai-iltana. Soitti paniikissa ja kyseli saamistaan korteista sekä ehdotti että avataan ja luetaan kaikki kortit aattona yhdessä.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa pakata tavaransa ja viettää joulunsa missä lystää... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (7)
Toi soitto oli vähän liikaa, ilman sitä oisit voinu ehkä jotakuta höynäyttää. Kannattaa pitää tarinat mahdollisimman yksinkertasena, ainakin aluks. Mut oli siinä paljon hyvääkin, jatka harjoituksia!
0/5
Tämä oli jo täällä jokin aika sitten: " mies laittoi tekstiviestin, että odottaa malttamattomana iltaa", mutta palaa työmatkalta vasta... jne.
Se oli hyvä provo kun oli uusi, tämä toito ei enää nappaa.
Onpas huono provo. Kukaan toinen nainen ei lähetä mitään joulukorttia nykyaikana kun on kaikki whatsapit ja muut. Eikä ainakaan avonaisessa kuoressa. Harvaa miestä myöskään kiinnostavat joulukortit niin paljoa että soittaisivat tuollaista puhelua.
Voisitteko lakata käyttämästä palstaa näin huonoilla provoilla.
Anteeksi avaukseni, en onnistunut provossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi avaukseni, en onnistunut provossa.
Ap
Kiitos minunkin puolestani. Kokeilin kuinka terävässä kunnossa mammat ovat näin ennen joulua. Edellisellä kerralla onnistuin höynäyttämään työreissu Whatsappillani suurimman osan.
- Alkuperäinen ap.
"Tuli kortti avonaisessa kuoressa?"
Taisit vahingossa avata sen itse? :D
2/5 hyvästä yrityksestä