Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin vanhoja lukiokuvia ja ihmettelin, että miksen silloin nähnyt niitä tyttöjä niin kuumina kuin nyt +30v

Vierailija
19.12.2016 |

Kyllä se niin taitaa olla, että nuoret koijarit eivät osaa arvostaa ikäisiään neitoja kuten me vähän varttuneemmat herrasmiehet.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida vieläkään arvostaa ikäisiäsi neitoja...? Kukaan normaali ei varmaan kirjoittele tällaisia palstalle.

Sitten mä olen varmaan sinun määritelmäsi mukaan epänormaali. Big deal.

Ap

Vierailija
2/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida vieläkään arvostaa ikäisiäsi neitoja...? Kukaan normaali ei varmaan kirjoittele tällaisia palstalle.

Sitten mä olen varmaan sinun määritelmäsi mukaan epänormaali. Big deal.

Ap

No se on sentään hyvä, että tunnistat omat rajoitteesi. Ongelmien tunnustaminen on ensimmäinen askel itsensä kehittämisessä paremmaksi ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä oman luokan pojat oli niin olevinaan. Luulivat iskevänsä varmaan jonkun miss Suomen jostain. Hah. Siinäs näiitte.

Vierailija
4/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin taitaa olla, että nuoret koijarit eivät osaa arvostaa ikäisiään neitoja kuten me vähän varttuneemmat herrasmiehet.

Arvostaminen on jotain muuta kuin sitä että pitää toista himottavana lihapalana.

Vierailija
5/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

------------------------- kirjoitti:

Itselle olisi ollut tarjolla 25-vuotiaana 17-vuotiasta tanssijaa. Hän siis halusi. En kehdannut, nyt selvästi vanhempana harmittaa. Samoin olisi ollut mm. lukiossa tarjolla helvetin hyväkroppaista mimmiä, joka oli vielä "reipas" intiimissä kanssakäymisessä tarvittaessa. En saanut silloinkaan aikaiseksi edes yrittää, vaikka siinä olisi hänen puolestaan ollut saumat vaikka vakituiseenkin suhteeseen.

Musta on ihan hullua että 25-vuotias kokee seksikkäimpien ihmisten olevan nimenomaan niitä itseä nuorempia! xD Jos vaikka itseäni ajattelen niin voi taivas mikä ero oli 17-vuotiaana ja 25-vuotiaana - ja nimenomaan niin päin että aikuisena kaikki, ihan kaikki oli paremmin ulkonäöstä lähtien. Ja näin on kyllä miltei joka ikisen ihmisen kohdalla jotka olen nuo ikävuodet tuntenut. 

Vierailija
6/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko ap miten vanhalta joku 30+ nainen silloin tuntui?

Vierailija
7/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

------------------------- kirjoitti:

Itselle olisi ollut tarjolla 25-vuotiaana 17-vuotiasta tanssijaa. Hän siis halusi. En kehdannut, nyt selvästi vanhempana harmittaa. Samoin olisi ollut mm. lukiossa tarjolla helvetin hyväkroppaista mimmiä, joka oli vielä "reipas" intiimissä kanssakäymisessä tarvittaessa. En saanut silloinkaan aikaiseksi edes yrittää, vaikka siinä olisi hänen puolestaan ollut saumat vaikka vakituiseenkin suhteeseen.

Mä kävin viime kesänä ongella. Oisitpa nähnyt sen vonkaleen joka pääsi karkuun! Itseasiassa se hyppäsi veneeseen mutta mä nostin sen takaisin mereen kun en vaan kehdannut. Ois ehkä pitnyt, kun kukaan ei nyt mua usko. 

Vierailija
8/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta onhan ikäero noin päin harvinaisempaa. Miehet ovat perinteisesti se vanhempi osapuoli suhteessa, joten minä en ole lukiotypyjen silmissä yhtä vanha kuin ikäiseni nainen lukiopojan silmissä. Ja lukiopojathan polkisivat ikäistäni (hyvännäköistä) naista kuin tulpatonta mopoa. Ehkä siis tytötkin minua?

Ap

Vierailija
9/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioiässä hengailit koko ajan ikäistesi tyttöjen ja poikien kanssa. Tuossa iässä ystäväpiiri koostuu lähinnä oman ikäisistä ihmisistä. Silloin myös osa tytöistä siinä ryhmässä on rumia, osa katseenkestäviä ja ne muutama niitä hottiksia. Vanhempana ollaan myös yleensä suurinpiirtein oman ikäluokkansa kanssa ja tokihan silloin se rumakin 17-vuotias näyttää kauniimmalta kuin se oman ikäinen jo ryppyjä saanut nainen. Aikuisen silmään nuori ihminen on aina kaunis, vaikka omassa ikäluokassaan olisikin pelkkä keskiverto tai jopa ruma. Nuoruus vaan on yksi suurimmista vetovoimaisuuden tekijöistä ihmisillä, etenkin miehille. Kyllä minäkin näin miltei kolmekymppisenä naisena katson jotain nuoria Robineita, että oi kun on söpö poika, vaikka tosiasiassa itse samassa iässä en olisi edes kahta kertaa vilkaissut.

Vierailija
10/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä oman luokan pojat oli niin olevinaan. Luulivat iskevänsä varmaan jonkun miss Suomen jostain. Hah. Siinäs näiitte.

Niinku miss suomi olis automaattisesti joku hyväkin catch... 😂

Vierailija
11/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot.

Vierailija
12/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kultaa muistot.

Kun oikein ponnistelen muistan luokaltamme monta idioottia, hieman tärähtäneitä, pari liian pinnallisia, joitain harrastukseensa uppoutuneita ja pari huonon hygienian omaavaa. Useat olivat kivan näköisiäkin mutta..

Vierailija
13/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kultaa muistot.

Tästähän ei ollut kyse, jos ap katsoo vanhaa kuvaa.

Vierailija
14/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta onhan ikäero noin päin harvinaisempaa. Miehet ovat perinteisesti se vanhempi osapuoli suhteessa, joten minä en ole lukiotypyjen silmissä yhtä vanha kuin ikäiseni nainen lukiopojan silmissä. Ja lukiopojathan polkisivat ikäistäni (hyvännäköistä) naista kuin tulpatonta mopoa. Ehkä siis tytötkin minua?

Ap

Siis vanhemmat miehet on nuorten naisten mielestä paljon, paljon vanhempia ja vähemmän pantavia kuin vanhemmat naiset nuorten miesten mielestä, jos ei ihan ikälopuista puhuta. Muistan vielä että nelikymppiset miehet ei ollu lukioiässä edes kategoriassa miehet vaan isäpapat ja muistan muutamia juttuja joiden on täytynyt hämmentää niitä äijiä kun olen tunkenut seuraan jonkun käytännön asian takia edes ajattelematta että tuosta voisi vetää tiettyjä tulkintoja. Tutustuin mieheeni ollessani parikymppinen ja selvästi eräs "vanhempi" sukulaismies kuolasi minua ja muistan miten halveksin häntä. Nyttemmin olen tajunnut ettei mies ollut varmasti silloin edes 35 täyttänyt ja meillä oli ikäeyoa vain vähän päälle 10 v 😃.

Vierailija
15/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Ymmärtäisköhän ap:n tapaiset pervopapat paikkansa, jos nuoret naiset pistäisivät useammin vanhemmat miehet hengiltä?

Sulta tulee niin usein vanhoja miehiä halventavaa tekstiä, että tuo viesti ei naurata.

Vierailija
16/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki miehet ihmetellä samaa. Nuoruuden aikaiset mirrit kelpaisi melkein kaikki. Silloin tuli valikoitua.

Vierailija
17/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en yli parikymppisenä naisena ymmärrä, miten teinipojat on nykyään niin hyvännäköisiä ja suloisia. 🤤 Ainakin minun koulussani ne oli kaikki helvetin rumia!

Vierailija
18/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Ymmärtäisköhän ap:n tapaiset pervopapat paikkansa, jos nuoret naiset pistäisivät useammin vanhemmat miehet hengiltä?

Sulta tulee niin usein vanhoja miehiä halventavaa tekstiä, että tuo viesti ei naurata.

Ei sen ollut tarkoitus naurattaakaan. Kunhan pohdin, kun ap:n kaltaisia pervoja jotka ahdistelee puolta nuorempia naisia on helvetisti liikaa. Jotain tuollaisille ahdistelijoille täytyy tehdä.

Vierailija
19/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska silloin, kun olit lukiossa, kaikki jätkät kuolasi sitä yhtä ja samaa koulun queenia. Ja myöhemmällä iällä ymmärrät niiden muiden nättien ja mukavien tyttöjen arvon.

Vierailija
20/22 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Ei sen ollut tarkoitus naurattaakaan. Kunhan pohdin, kun ap:n kaltaisia pervoja jotka ahdistelee puolta nuorempia naisia on helvetisti liikaa. Jotain tuollaisille ahdistelijoille täytyy tehdä.

Mitä ihmeen "ahdistelijoita"? Ap sanoi katsoneensa vanhaa valokuvaa. Vittu sä olet sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi