Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni koskettelee mua väkisin intiimeistä paikoista.

Vierailija
19.12.2016 |

Kun huudan ja pyydän lopettamaan "ei mun tarvii aina erikseen kysyä lupaa siihen jos kosken omaa vaimoani"
Usein esim. kaataa mut sänkyyn ja ottaa "lukko-otteella" ja kovakouraisesti hieroo alapäätäni.
Lopuksi on niin kovin "ylpeä" itsestään kun luulee että sai mulle orgasmin.
Vaikka itken ja huudan niin hän ei tajua kuinka paljon tuo ahdistaa mua:'(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 että tälläisellä tänään HUUTONAURUA

Vierailija
2/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on rikollinen. 

Olen itsekin kuullut tuon: enkö muka saa koskea omaan vaimooni silloin kun haluan? Vastaus on aina ja yksiselitteisesti "et saa ellei vaimokin sitä halua". 

Miehen jätin alle vuoden avioliiton jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miestäs

Vierailija
4/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on rikollinen. 

Olen itsekin kuullut tuon: enkö muka saa koskea omaan vaimooni silloin kun haluan? Vastaus on aina ja yksiselitteisesti "et saa ellei vaimokin sitä halua". 

Mustakin tuntuu oudolta miksi mieheni ei tajua/välitä vaikka itken usein asian takia. Ei tällaista ollut ennen avioliittoa:'(

Ap

Vierailija
5/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaaa... *haukottelee*

Vierailija
6/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänikin ihmetteli kun ei saanut omine lupineen ängetä naamaansa alapäähäni.

Vierailija
7/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on rikollinen. 

Tää on vielä huonompi kuin aloitus, älä Ap jatka OK

Vierailija
8/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Onko oikeasti olemassa vielä nuorissa miehissäkin tuollaisia yksisoluisia yksilöitä?

Vierailija
9/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tutkintapyyntö. Ilman lupaa ei saa koskettaa vaikka olisi aviossa. Miehesi on syyllistynyt rikokseen estäessäsi sinus poistumasta tilanteesta ja ohittamalla kieltosi. Ihan oikeasti tuo on laitonta. Kyllä hänen pitää joka ikinen kerta varmistaa onko sulle okei se että hän tekee sulle seksuaalisia tekoja.

"Seksuaalinen hyväksikäyttö on toimintaa, jossa suorittaja asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa uhrinsa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi. [1] Seksuaalinen hyväksikäyttöä kutsutaan myös ahdisteluksi. Lyhytaikainen väkivaltaista seksuaalista hyväksikäyttöä kutsutaan raiskaukseksi."

Lähde:Wikipedia

Summa summarum: Mies on syyllistynyt lainvastaiseen tekoon, ilmeisesti toistuvasti. Avioliiton solmiminen ei vähennä naisen itsemääräämisoikeutta omaan kroppaansa yhtään eikä anna aviomiehelle  yhtään lisää oikeuksia. Tee se miehelle selväksi - ensi kerralla ilmoitus poliisille, vaikka kuinka ahdistelija ois oma aviomies. Sillä miehelle ei ole mitään oikeutta tehdä sulle noin.

Itse kyllä jättäisin moisen sian.

Vierailija
10/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti trolli MUTTA mun exä otti mua joskus kiinni sillee, että kun vaikka kävelin ja hän tuli vastaan niin yhtäkkiä koura oli mun haaruksissa ja sitten ikäänkuin "nosti" siitä ylöspäin ja piti otteessaan senkin jälkeen vägän aikaa kun pyysin lopettamaan sen.

Siis muistan VIELÄKIN (ja aikaa tuosta on kauan..) sen tunteen kuinka mussa heräsi sellainen häpeän ja raivontunteen sekoitus ja sellainen sanoinkuvaamaton ahistus ja vitutus!

Kyseisen herran mielestä se kai oli hauskaa, vähän sama kuin jos perseestä puristaisi mutta se tapa, jolla se sen teki, oli niin ällöttävä :(

Vierailija
11/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko mieheltä pataan???

Vierailija
12/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sitä turpaan tai potkase munille enskerralla. Tai sit vaan jätät sen paskan. Ilmota poliisille?

Vierailija
13/13 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevaki…

Miksiköhän tuollainen on pitänyt oikein erikseen kieltää lailla?

"Mulla on nyt vaimo. Se on mun ja saan tehdä sille mitä haluan." Abdul Pakistanista? Ei kun Jussi Suomesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän