Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mielikuva herää henkilöstä, jonka kauppatieteiden kandin keskiarvo on 4,9?

Vierailija
19.12.2016 |

Ajatteletteko että kandi ei vaadi vielä hirveästi töitä vai että henkilöllä ei ole ollut muuta elämää kuin koulu? (Jos nyt jotain täytyy ajatella)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika tavallista kauppasurkeassa? Helppo koulu

Vierailija
2/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa kieltämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinko ylisuorittaja ja kontrollifriikki. Itselläni ka on 4,6.

Vierailija
4/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kyseessä on tunnollinen ja motivoinut opiskelija. En ajattele ettei henkilöllä olisi muuta elämää. Toiset vain omaksuu (ja erityisesti muistaa) sekä osaa soveltaa tietoa paremmin kuin toiset. Eihän tuollaiseen keskiarvoon pääse pelkällä pänttäämisellä vaan tarvitaan myös oikeaa osaamistakin, eli helposti henkilöllä voi olla muutakin elämää kuin istua nokka kiinni kirjassa.

Vierailija
5/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuoria! Jotenkin surumielisiä molemmat, voi poloiset naisettomat teekkarit </3

Vierailija
6/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voisi tehdä muutakin, esim. osallistua opiskelijaelämään

Vierailija
7/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjaus 4.99. AP

Vierailija
8/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Helsingissä ei mitenkään sen ihmeempää, ryhmäpaine ja kilpailu saa aika ison osan jengistä polttamaan itsensä jo kandivaiheessa lähes loppuun.

Vierailija
9/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava vain piti minua laiskana opiskelijana tai sain rivien välistä ymmärtää näin, vaikka olen tunnollinen. Sain sitten tietää, että hänen keskiarvonsa oli tuo 4.99. Niin ehkä ei mikään ihme. Mietin vain, että kuinka paljon työtä ylipäätään vaatii saada tollanen keskiarvo kolmessa vuodessa. Hän tuntui kyllä aika paljon opiskelevan. Ap

Vierailija
10/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parempi kauppatieteiden tutkijakammio -tutkija - kuin osaava kaupan ja liiketoiminnan osaaja. Mutta varmaan muuten ihan kiva tyyppi. - Hieman ehkä saattaisi mielikuvaa valasita onko tehnyt kandinsa mistä ns. kauppatieteestä, kuten esim.  laskentatoimesta vai markkinoinnista.

En väheksy oli "oppiaine" tai "tiede" mikä hyvänsä itse en olisi varmaankaan jaksanut panostaa kandiin miltään alalta niin paljoa, että olisin saanut siitä lähes täydet pisteet. Mutta on hienoa, että heitäkin on, jotka jaksavat ja ennen kaikkea pystyvät.

Vierailija
11/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeh... onko huono itsetunto vai miksi pitää tänne vauvapalstalle tulla kysymään, että mitäs mieltä olette mun kanditodistuksesta? Mitä, jos vain esittelisit äidillesi todistusta, niin se voi taputtaa sinua päähän ja kertoa, että olet tosi hyvä tyttö/poika. =D

Vierailija
12/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan parempi kauppatieteiden tutkijakammio -tutkija - kuin osaava kaupan ja liiketoiminnan osaaja. Mutta varmaan muuten ihan kiva tyyppi. - Hieman ehkä saattaisi mielikuvaa valasita onko tehnyt kandinsa mistä ns. kauppatieteestä, kuten esim.  laskentatoimesta vai markkinoinnista.

En väheksy oli "oppiaine" tai "tiede" mikä hyvänsä itse en olisi varmaankaan jaksanut panostaa kandiin miltään alalta niin paljoa, että olisin saanut siitä lähes täydet pisteet. Mutta on hienoa, että heitäkin on, jotka jaksavat ja ennen kaikkea pystyvät.

Hänellä laskentatoimesta ja lisäksi kävi opiskeluiden ohella töissä. Ap

Vierailija
13/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän lihaksilla lukio saatu läpi?

Aikamoista optimointia tuo on vaatinut, Varmaan pääsykokeilla päässyt sinään, on tuo kyllä niin surkea keskiarvo.

Vierailija
14/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipo pinko. Oliko arvosteluskaala 1-5, kuten arvelen?

Vierailija
15/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukkapipo pinko. Oliko arvosteluskaala 1-5, kuten arvelen?

Kyllä, 1-5.

Vierailija
16/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaha. Meilläpäin 1 on paras, 5 huonoin. Mutta taitaa olla siellä toisinpäin?

Vierailija
17/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millähän lihaksilla lukio saatu läpi? - Aikamoista optimointia tuo on vaatinut, Varmaan pääsykokeilla päässyt sinään, on tuo kyllä niin surkea keskiarvo."

- Sivuhuomautuksena kuullostaa sille, että et ole itse perillä siitä, mikä on arvosana asteikko kauppatieteiden puolella on yleisesti viime vuosina ollut käytössä. - Mutta jotain lienee muuttunut, niin että en itse ole huomannut. Kysymys milloin, tai mistä lähitien kauppatieteitä on päässyt lukemaan ilman pääsykoetta, suomalaiseen yliopistoon, siis johonkin muualle, kuin Estonia businee what ever ...cityyn tai schooliin?   

Vierailija
18/18 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka viihtyy kirjojen ääressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi