tyttö jättää 9 lk. kesken
Katsokaa tai itseasiassa kuunnelkaa.
Kommentit (17)
Kekkosella on kalju. Samanlainen kuin tuolla tytöllä.
Oliks tää virus? Suljin heti ku avasin :/
Siis suorittaa peruskoulun loppuun yksityisesti tenttimällä vai? Ihan ok, jos noin haluaa tehdä. Yksi tuttu teki noin ja aloitti avoimessa yo:ssa alaikäisenä ja valmistui yliopistosta monta vuotta ikäluokkaansa aiemmin. On IT-alalla ja nukkuu iltapäivään ja työskentelee iltaisin ja öisin. Mietin vain, että mitenkähän tytön mainitsema oppisopimuskoulutus sopii tuollaiseen elämäntapaan? Onhan niitä ilta- ja yötöitäkin, mutta laki rajoittaa alaikäisten yötöitä ainakin.
Oppisopimukseenhan sitä noin vaan mennäänkin.. Ja ei käy aika tylsäksi kun nukkuu sen ajan, että mitä?
Uskallanko laittaa videon jossa näkyy tytön kasvot? No itsehän tuo on noita lataillut katsottavaksi. Eli tämmöinen tyttö:
Miks mä en näe tai kuule mitään???
Samsungin luuri s6 ...help?
Ei muuten jätä kesken. Oppivelvollisuus loppuu vasta kun peruskoulu on suoritettu tai on täyttänyt 17 vuotta.
Uskallanko laittaa videon jossa näkyy tytön kasvot? No itsehän tuo on noita lataillut katsottavaksi. Eli tämmöinen tyttö:
Miten muka pääsee oppisopimuskoulutukseen jos peruskoulu kesken?
Vierailija kirjoitti:
Kun kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niistä koulua tärkeämmistä jutuista..
Voi että mä tuun niin surulliseksi, kun näin tuollaista...😢 Pitäis vaan tuotakin pikkuista kannustaa ja tukea, että sais edes sen peruskoulunsa käytyä...
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä tuun niin surulliseksi, kun näin tuollaista...😢 Pitäis vaan tuotakin pikkuista kannustaa ja tukea, että sais edes sen peruskoulunsa käytyä...
No ei tuo enää kovin pikkuinen ole videon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimee muija.
Miksi muka?
Ihan pimee muija.