Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo mies nyt kiinnostunut vai ei?!

Vierailija
18.12.2016 |

Tapasin netin kautta miehen, jonka kanssa viestiteltiin ekat pari viikkoa tosi tiheään tahtiin. Ollaan nähty nyt muutaman kerran ja yhdesti kävi yökylässäkin. Toisella yökyläilyreissulla katosi kesken kaiken, kun tuli muka soitto kaverilta että nyt on hätä. Sen jälkeen itse en laittanut mitään viestejä, kun olin vihainen ja mies taasen pahoitteli ja harmitteli ettei pääse takaisin. Tämän jälkeen viestittely on hiipunut jossain määrin ja olen kysellyt että riittääkö sitä kiinnostusta vaiko ei. Mies väittää että kyllä häntä kiinnostaa.

Viimeiset päivät olen itse ollut aloitteellinen, eikä mies ole kertaakaan itse aloittanut keskustelua. Haluaisi omien sanojensa mukaan edelleen nähdä ja katsoa tuleeko tästä meidän jutusta mitään. Nyt en ole laittanut pitkiin aikoihin mitään viestiä eikä ole mieskään. Mitä ihmettä?

Silloin kun vastailee mulle, vaikuttaa olevansa kiinnostunut. Miksi ei sitten itse tee aloitetta keskusteluun enää? Pitäisikö mun nyt vaan odottaa tyyliin viikko, että hänestä kuuluu jotain ensin? En tajua miesten aivoituksia. Voihan se olla, että hänellä on niin kiire töissä yms että ei ehdi alkaa viesteilemään, tai ajattelee jo saaneensa minut nalkkiin, ettei tarvitse koko ajan enää tekstailla lisää. En vielä edes tiedä, milloin ehdimme nähdä seuraavan kerran.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä miesten mielenkiinto oikeasti hiipuu juuri tuossa vaiheessa. Varmaan pitää sinua varalla ja siksi vastailee jos viestit, muttei edes muista sinua muutoin.

Mulle käynyt noin tänä vuonna jo useita kertoja. Nyt on taas yksi tapaus josta olen aivan innoissani ja superihastunut ja tuntuu että häneltä tulleet viestit laantuivat sillä sekunnilla kun itse aloin innostua.

Vierailija
2/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muitakin kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta tarpeeksi. Kyllä niistä miehistä ihan oikeasti aistii ja näkee, kun he ovat kiinnostuneita. Siirry seuraavaan.

Vierailija
4/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei ole kiinnostunut. aika selvät merkit. tais säikähtää jotain?

Vierailija
5/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään ettei ota yhteyttä kun olet tollanen takertuja. Hyvä jos kaveri henkeä saa vetää, kun pitäis jo olla sun kanssa jotain joutavuuksia pälättämässä.

Vierailija
6/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa.

Vierailija
7/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempiakin naisluusereita on jotka roikkuvat miehen perässä huutamassa ja häiriköimässä, sitten kitisevät "minä jätin sen miehen, se tuli aina myöhässä" (=et kysynyt mieheltä haluaako tämä päänaukomista,peräänsa koska ei edes tapaamisia halua).

Nyt sitten valmistelee jatkuvasta häirinnästäsi kovia syytetoimia.

Vierailija
8/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juurikaan en oo laittanut koko päivänä miehelle mitään, etten häiritsisi. Parina viime päivänäkin vain pari-kolme kertaa päivässä jotain eli en koko ajan todellakaan. Aion nyt odotella rauhassa ja antaa miehen itse ottaa yhteyttä jos tosissaan on kiinnostunut. Jos ei ole, niin ei muuta kuin seuraava kierrokseen. :D

En todellakaan ole takertuja omasta mielestäni, vaikka tähän mieheen ihastunut olenkin. Vielä tässä vaiheessa hän on minulle kuitenkin vielä sen verran "yhdentekevä" ettei niin kovasti harmittaisi jos häntä ei kiinnosta. Se vain harmittaa, etten saa selkoa miehen käytöksestä - kiinnostaako oikeasti vai väittääkö vaan niin. En minä rikki mene, jos mies sanoo suoraan että ei kiinnosta. Tai jos häntä kiinnostaakin vain seksi - sekin olisi mulle ok tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
9/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ap. t. 8

Vierailija
10/19 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä on luuseri ja idiootti. Älä vaivaa luuserilla päätäsi.

Vierailija
11/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin samanlainen tilanne tällä hetkellä. Mies ei viestittele tai soittele mitään, mutta viikonloppuisin on luonani yötä. Ei vastannut oikein mitään, kun kysyin missä mennään.

Vierailija
12/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täysin samanlainen tilanne tällä hetkellä. Mies ei viestittele tai soittele mitään, mutta viikonloppuisin on luonani yötä. Ei vastannut oikein mitään, kun kysyin missä mennään.

No eihän se ilkeä tuollaiseen vastata, että käyn sua viikonloppuisin panemassa jos en baarista ketään uutta löydä, mutta en mä mitään muuta aatellut.

Vierailija
13/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä jo raksuta?? Niillä miehillä on tyttöystävät, tapailevat teitä kun tyttis on töissä tai jossain muualla käymässä.

Vierailija
14/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, että eikö teistä ole koskaan ollut kukaan kiinnostunut, kun ette tajua sitä kun miestä ei kiinnosta?

Vierailija
15/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sit oo koskaan kukaan ollu kiinnostunut. Täällä on kyllä mukavan oloisia ihmisiä taas liikenteessä!

Vierailija
16/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeii, mun tämä tapaus josta olen näköjään aiemmin maininnut viestii minulle taas ihanasti! En tiedä mitä tapahtui hetkeksi, mutta nyt on taas lämmin fiilis! Seuraava tapaaminen joululomien jälkeen varmaan näyttää miten tässä jutussa käy. Maagiset kolmet treffit jo takana.

Toisaalta edellinen juttu loppui kuin seinään 6. treffien jälkeen.

Vierailija
17/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää kun pommitat viestillä niin usein? Ei ole yhtä kiinnostunut kuin sinä?

Vierailija
18/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkö pitää tehdä kaikki työt ja toimia vielä ajatustenlukijanakin?

Vierailija
19/19 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juurikaan en oo laittanut koko päivänä miehelle mitään, etten häiritsisi. Parina viime päivänäkin vain pari-kolme kertaa päivässä jotain eli en koko ajan todellakaan.

Eli koko ajan todellakin. Anna nyt hengähtää edes viikko jos toinen ei vastaa, toi on ahdistavaa stalkkausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä