Onko joku niin köyhä, että käyttää pirkkavsippoja?
Niin? Tai muita huonoja vaippoja tai peräti kestareita? Kaveri laittaa pyyhkeitä lapsensa housuihin kun ei ole varaa ostaa vaippoha ja jos joskus on varaa, niin pirkkaa, mikä on niin huonoa että yön jälkeen on sönky ja lapsi aivan märkänä.
Kommentit (6)
Esim siksi ettei viitsi käyttää omaisuutta paskarätteihin, jotka menevät roskiin. Tästä syystä minä käytän halvinta vessapaperia ja halpoja kuukautissuojia. Ei niissä ole eroa kalliimpiin tuotteisiin juuri muuten kuin hinnassa.
Lol kunnon wt-mamma valittaa tääl. Kestovaippoja käyttää ne jotka välittää lapsensa terveydestä sinne 20 vuoden päähän eikä kitise pienestä lisäpyykistä. Onko sulla jopa sit varaa niihin X-tran vaippoihin? Uuuuu
Nuukat ihmiset on rikkaimpia. Ne jotka hassaa rahansa kuolee tyhjätaskuina. Tyhmät luulee että omaisuuden voi arvioida sen perusteella mitä ihminen ostaa
Vierailija kirjoitti:
Esim siksi ettei viitsi käyttää omaisuutta paskarätteihin, jotka menevät roskiin. Tästä syystä minä käytän halvinta vessapaperia ja halpoja kuukautissuojia. Ei niissä ole eroa kalliimpiin tuotteisiin juuri muuten kuin hinnassa.
En tie miten eksysin tänne mutta onpahan sanottava :D
Olen mies en pyyhi vaan ravistelen :) kalsarit kyllä vaihdan päivittäin
ei niin likasille pyykeille mulla on 15min ohjelma koneessa ettei tuntia jurnuta sähköä vettä yms
juon vettä ja käyn 5min suihkussa
€€€€ Jakke €€€€
entie mitä järkee mut aika paljon vuodessa säästän
muita ette edes halua kuulla ;)
Sun kannattaisi oikolukea viestisi ennen kuin lähetät sen.
Todella ärsyttävää lukea tuollaista.
Ja pidä korkki kiinni.
Luulisin, että se on loppujen lopuksi viisautta. Kun lapsi hoksaa, miten epämiellyttävä märkä vaippa on, niin eiköhän potta ala houkutella. Ja sänkyyn on saatavissa sellaisia suojia, ettei patja kastu.