Kiitos, että pilasit köyhän perheen joulun
Kävipä joulupukki, erästä lehti-ilmoituksesta bongasin. Olin varannut käyntiä varten 25 €. Lähtiessään hän pyysi 60 €!!! Kyllä siinä meni joulumieli ja oli pakko vähentää syömistä. Järjetön hinta!!! Onpa kaikki mennyt raadolliseksi!!!
Kommentit (18)
Katso peiliin!
Mitäs menit haaskaamaan perheen joulurahat maksulliseen seksiin..
Joko se nyt kävi, viikko ennen joulua?
Köyhä saa olla muttei tyhmä.
Kuka muka tilaa jonkin palvelun ottamatta lainkaan selvää sen hinnasta? Varsinkaan kukaan vähävarainen?
Jos ei hintaa kertonut etukäteen sinun ei tarvitse maksaa.
Miltä vuodelta tämä kokemus? Tälle joulullehan joulupukki ei kai vielä ole käynyt? Tai ainakin meille tulee vasta ensilauantaina.
Ai köyhä perhe ja on kuitenkin selvä että maksetaan pukki käymään kotona? Vaikka olisi ollut se 25 euroa niin sitä ei oikeasti köyhä pysty maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä saa olla muttei tyhmä.
Kuka muka tilaa jonkin palvelun ottamatta lainkaan selvää sen hinnasta? Varsinkaan kukaan vähävarainen?
Tyhmälle se tulee myös sikäli kalliiksi, että tilailee pukin väärään ajankohtaan. Pukki tietty veloittaa enemmän, kun on tällainen "spesiaali" tilaus.
Ha ha, tämä on hauska :) Minä vuonna tapahtui?
Ap on vissiin niin köyhä, ettei ole varaa edes kalenteriin...
Et viitsinyt ottaa hinnasta selvää etukäteen? Olisi varmasti 25 €:llakin löytynyt pukki jostain. Jos on oikeasti rahasta tiukkaa niin silloinhan pukki käy vain mystisesti jättämässä lahjat oven taakse kun sillä on niin kiire. Tai pyytää jonkun tutun pukiksi, varsinkin kun näin aikaisin teillä kävi pukki.
Ota pukki ensi vuonna viikko joulun jälkeen. Tulee halvemmalla, kun sesonki on ohi.
Minä en ymmärrä köyhiä perheitä, johon tilataan pukki. Itse elin lapsena köyhähkössä perheessä ja isä oli aina pukki. Vaikka me lapset arvattiin, että isä se on, niin silti se tilanne oli jännittävä ja mahtava. Ostakaa pukinparta parilla eurolla, pukekaa päälle vanha takki/kylpytakki, kumpparit tai talvikengät jalkaan, puunoksa kepiksi ja pukki on valmis. Tokmannilta sai koko asun 25 eurolla. Olen jopa itse, vaikka olen nainen, esittänyt monena vuonna joulupukkia. Sen verran osaan möristä.
Kyllä mä tulen sänkyyn ilmaaaseksi jos sulla muodot kohdallaan.
Miksi pukit tosiaan pyytävät yli 50 käynnistä. Saisivat hävetä ahneuttaan.
Miksi kukaan ei ole tarjoamassa apua? Ivaa ja pilkkaa vain.
Ap
Tämä on jo ala-arvoisen huono yritelmä. Ei uppoa.