Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokenut tilannetta, että oma isoäiti olisi saanut vauvan?

Vierailija
18.12.2016 |

Siis lapsena toki, mutta niin, että vielä muistaa asian.
Tyyliin 45-vuotias isoäiti saa vauvan, vanhin lapsi on 25-vuotias, jolla 5-vuotias lapsi.
Tai onko tuttavillanne ollut tällainen tilanne?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan ala-asteelta samalta luokalta tytön jonka töti oli muutaman vuoden nuorempi kuin me...

Vierailija
2/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan ala-asteelta samalta luokalta tytön jonka töti oli muutaman vuoden nuorempi kuin me...

Eri asia, eikä mitenkään erityisen harvinaista edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä tuttavillakaan ole noin nuoria isoäitejä. Meillä isoäidit ovat noin 55-60 v. tullessaan ensimmäisen kerran isoäidiksi.

Vierailija
4/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten eri asia? Eikö se jos mummu saa lapsen niin ole sinun äidin tai isän sisarus, eli siis sulle täti, setä tai eno???

Vierailija
5/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut mun naapurissa oli eno samanikäinen sisarenpoikansa kanssa. Mun kanssa samanikäisiä. Ei siis voi muistaa, mutta ihan hauska tilanne. 

Vierailija
6/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten eri asia? Eikö se jos mummu saa lapsen niin ole sinun äidin tai isän sisarus, eli siis sulle täti, setä tai eno???

Hups, ajattelin väärin. Itse kyllä tiedän tällaisia useampiakin, mutta niin pienellä ikäerolla etteivät voi muistaa tai ainakaan "kokea" asiaa jotenkin.

Vierailija
7/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut, mutta tunnen samalla luokalla olevat lapset, toisen äiti on toisen isoäiti ja isoäitiäidin lapsi on toista pari kk nuorempi. Eli nuorempi on toisen täti. Mutta tietääkseni tytöt on parhaita ystäviä keskenään.

Vierailija
8/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytys vierestä, mutta kerron kuitenkin. Mun veljenpoika on 4 vuotta nuorempi kuin minä. Hän on minulle enemmän pikkuveli kuin tätitettävä. Hauska on, kun isoveljeni on saman ikäinen kuin useamman kaverini vanhemmat ovat. Joidenkin kanssa olivat jopa luokkakavereita lukiossa.

Vierailija
9/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen 23v ja tulee isäksi kesällä,me alamme yrittämään vauvaa tammikuusssa,itse ehdin juuri täyttää 40v kun tulen mummiksi :)eli jos saamme vielä vauvan hänestä tulisi nuorempi kuin lapsenlapsestamme.

Vierailija
10/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joo. Mulla on tällaisia kummallakin puolella sukua. Olisko suurin ikäero et setä on veljentytärtä jotain 4-5 vuotta nuorempi. Aikaisemmin kun mun suvuissa lapsia on tehty 20 ja 50 ikävuoden välillä. Ja sit on uusi nuorempi vaimo tapaus josta sitten puolisukulaisia.

Vierailija
11/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä töissä 45v nainen. Hänellä vanhin lapsi 27v ja nuorin 4v. Mummo hänestä tuli ennen kuopuksensa syntymää.

Vierailija
12/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja äiti kirjoitti:

Meillä esikoinen 23v ja tulee isäksi kesällä,me alamme yrittämään vauvaa tammikuusssa,itse ehdin juuri täyttää 40v kun tulen mummiksi :)eli jos saamme vielä vauvan hänestä tulisi nuorempi kuin lapsenlapsestamme.

Miksi ihmeessä mummoiässä olevat haluaa vielä lapsia? Eikö ne mummotettavat riitä?

Vierailija
13/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi samanikäinen täti ellei mummu olisi saanut keskenmenoa.

Äitini ja mummuni olivat siis raskaana samaan aikaan.

Vierailija
14/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja äiti kirjoitti:

Hyi helvetti! Ootko vähän pimee päästäs?

Ei tulis mieleenkään enää tässä n. nelikymppisenä vääntää kakaroita, kun oma lapsi on 21v. Miksi ihmeessä haluaisin lapsille noin suuren ikäeron? Ei heistä koskaan tulisi läheisiä toisilleen, ihan eri maailmasta molemmat....

Kannattaa hankkia harrastus, muu kuin penskojen vääntäminen. 

Vierailija
15/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut, mutta tunnen samalla luokalla olevat lapset, toisen äiti on toisen isoäiti ja isoäitiäidin lapsi on toista pari kk nuorempi. Eli nuorempi on toisen täti. Mutta tietääkseni tytöt on parhaita ystäviä keskenään.

Ai tämä on näin yleistä. Meidän tytär on puoli vuotta tätiään vanhempi, samana vuonna syntyneitä, samalla luokalla ja parhaita kavereita keskenään. Isoveljellä ja pikkusiskolla ei tosiaan ole mitään perinteistä sisarussuhdetta, mutta tuntuu että he ovat paljon enemmän tekemisissä kuin mies on toisen pikkusiskonsa kanssa.

Vierailija
16/16 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli 3 v. kun minulle syntyi pikkusisko. Itse olin silloin 20 v. ja äitini 39 v.

Nyt olen 40 ja minulla on vuoden ikäinen lapsenlapsi. Minulla ei ole enää vauvoja suunnitelmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi