Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~JOULUjen Maanantailöpinöitä =)

13.03.2006 |

pinoa!!! Kirjotelkaas kuulumisia KAIKKI!!!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on niin kauniin näköinen ilma taas! Vielä en ole nenuani ulos laittanut, jos tässä tytön iltapäivä torkkujen aikaan lähdettäisiin lenkille... Ei oo mitään suunnitelmia täks päiväks, yleensä on ainakin siivousta, mutta nyt ei tarvi tehdä mitään!!!

Köllöttelin tytön kanssa tossa lattialla ja tutkittiin kirjaa, hänestä on jo niin kovasti seuraa, iso tyttö! Viikonloppuna kävin odotuspuolella kurkkimassa. Seuraavat marraskuiset ovat jo pinoutuneet! Eihän siitä ole kuin hetki kun ise oli raskausviikoilla 4+ jotain. Oli nippailuja, väsymystä,huonoa.oloa jne. Jä nyt on jo kolmikuisen äiti... Meinasi sieltä ihan vauvakuume tarttua!

Ylihuomenna olisi taas neuvolapäivä. Muta nyt taidan lähteä pukemaan... Kirjoitelkaahan kaikki ahkerasti!!!

Vierailija
2/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisia taaltakin pitkasta aikaa.

aika tuntuu menevan vauhdilla ja meilla riittaa vierailijoita kauempaakin mika tietysti on kivaa ettei pikkuneitin tarvitse tuijotella vain minun naamaa paivat pitkat :-)

tanaan meilla on iltapaivalla vauvauinti - edellisella kerralla pikkuneiti oli vahan vasynyt (ei ollut nukkunut kunnon unia aamulla) ja jouduttiin lahtemaan altaasta pois jo ennen muita - yleensa se on kylla iloisena polskinut altaassa sopossa kukkauikkarissaan (ja aiti sitten vanhassa raskausaikana venyneessa uikkarissaan siella!?!!).

meilla jo joskus nukutaan lapi yon, mutta sitten tulee valiin aina oita etta syodaan kaksikin kertaa ja tissia imetaan kuin sita ei olis ikina enaa uudelleen tarjolla :-)

Tumble & Wriggler 14 viikkoa ja yhden paivan vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kaikki ja sassiin!! (sitten kun ulkoiluiltanne ehditte) Piti itsekin lähteä pieni kärryttelylenkki tekemään kun ilma on niin MAHTAVA!! :DD Täytyy vaan käydä ostaa arskat,muuten sokeutuu silmät, kun on niin kirkasta!!

Tähtikö se oli käyny odotuspuolella (?) Voi vinde että tulee haikee olo :P Meidän pieni sai tasan vuos sitte alkunsa ;) Meillä oli silloin ukon kanssa tuparit..Ja se oli viimenen kerta kun mä join itseni humalaan.. siis viimenen ennen raskautta ;) Oonhan mä jo kertaalleen ulkona taasen kävässy. Äityliinikös se kohta lähtee juhlimaan pöyreitä vuosia :DD

Jesh!!! Ens viikolla lähretään Lappiin!! Ihanaa!! Ostettiin viikonloppuna mulle uudet lasketteluasut,takki ja housut!! Vanhat olikin jo niin iäisyyksien wanhat että eihän niillä kehtaa edes pimeällä kulkea xD Oli niin hyvä tarjous top sportissa että oli pakko ostaa: OTA 3 MAKSA 1!! Otettiin sitten vielä ukollekin uudet skimbahousut.. :) Nyt kehdataan suihkia rinnettä alas ;D

Seuraa HEHKUTUSTA!!

Nea käänty tänään vihdoin LATTIALLA masulta->selälleen.On se jo aikasemminkin kääntyny mutta VAIN sängyssä pehmeellä alustalla ;)

Joo ja kakkaa odotellessa :/ Taas on likalla viikon paskalakko käynnissä.. Vaikuttaa jo tuskaselta,raasu :( Mä oon menossa ostaa luumusosetta ja -mehua.. Soitin neuvolaan ja täti anto luvan luumusoseelle kun ikääkin on jo 3,5kk!! (huih miten paljon ;) )

Oletteko käyny vakoilee uutta ä-pakkausta kelan sivuilla?? Mitäs pidätte?? Minusta se on KIVEMPI kuin viime vuonna.. Paitsi makuupussi on meillä hianompi ;) Mutta olen käärmeissäni (ssss) kun uudessa pakkauksessa on kestovaippoja!! Mä olisin näet mieluusti halunnu sellasia!! Olen käyttäny tytöllä tähän asti vaan kertiksiä mutta nyt on iskeny into että voisin kokeilla kestoja :) Kai ne voi alottaa nytkin..eikai niissä mitään ' ikärajaa' ole(?) :P Lähinnä suunnittelin osakestoilua.. Ajatelkaa,jos käyttäisi vaan yhden per päivä,se tekisi vuodessa silti 365vaippaa ja siinä säästyy jo pitkä penni!! :))

Noni,mä häippäsen ruoanlaitto puuhiin..

Ainiin,meillä oli muuten aamulla lähes tunnin sähkökatkos!! Ihmettelin kun olin just väsäämässä aamupalaa ja leivät pomppas paahtimesta ennen aikojaan ja kahvinkeitin lakkas pulputtamasta, että mitäs h**ttiä... No sain onneks edes yhen kupin tsufeeta ja haaleita leipiä ;). Sitten ajattelin että kun en kerran pääse koneelle niin lähdempä ulos...mutta eipäs onnistunu sekään kun eihän HISSIKÄÄN toiminu :O Enkä tod jaksanu raahata vaunuja 4kerrosta alas... ://

No onneks katkos ei kestäny tuntia kauempaa.. ;)

-Tiggr&Nasu 3,5kk!!! :D

Vierailija
4/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nykyään odotan ihan malttamattomana, että pääsen pihalle kärryttelemään, koska sää on ollut niin aurinkoinen.

Kävin katsomassa uutta äitiyspakkausta ja mustakin uudet vaatteet olivat kivemmat. Pidin myös meidän makuupussista enemmän. Mietittiin just kaverin kanssa, että olisi mukava ehkä tietää toisen lapsen (jos sellaisen saa) sukupuoli, sillä jos taas tulisi tyttö, niin en varmaan pakkausta ottaisi, sillä tälle tytölle on kertynyt niin paljon vaatteita, mitä käyttää. Me ollaan saatu aivan ihania vaatteita h&m:ltä, kappahalista ja lindexiltä, että alkaa äitiyspakkauksen vaatteet tuntumaan liisuilta....

Pakko kysyä teiltä yhtä lapsellista ja typerää kysymystä. Vaivaako jota kuta, että lapsenne on loppu vuodesta syntynyt?

Itse olen äärettömän kiitollinen tästä lapsesta ja just tästä. Mutta jotenkin murehduttaa, kun Tyttö on osaa ikäistää vuoden nuorempi. Tyttöni ja kaverini tyttöni välillä on 1 vko ja 4 p ikäeroa, mutta välissä oli vuoden vaihdos, joten kaverini tyttö menee vuoden myöhemmin kouluun. Mieheni sanoi, että meidän tyttöhän PÄÄSEE enemmin kouluun ja meneehän monet vuotta aikaisemminkin, mutta kuitenkin. Sit kun muut kaverit täyttää 18, niin meidän neiti se ei pääse vielä

kavereiden mukana tiettyihin paikkoihin jne..Tää mun murhe on varmaan lapsellista, typerää ja turhaa, mutta en voi sille mitään....

Mä aloitan työt syksyllä, että aika aikaisin, mutta eipä tarvi onneksi viedä tyttöä hoitoon ja muuten en olisi töihin mennytkään, jos ei mieheni ja äitini hoitaisi tyttöä. Pakko saada työkokemusta, jos vaikka sen virankin joskus saisi.

Oikein aurinkoista loppuviikkoa kaikille!!!

Vierailija
5/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu meni sairaan nopeeta ohi ja nyt ois sitten taas paluu arkeen. lauantaina kasimir oli mukana saunassa,mutt enemmän sillä suihkupuolella.saunan ovi vaan oli auki,et lämpöö piisas muuallekin. voi että,miten se tykkää polskia ammeessaan! tänään sitten soitinkin vauvauintiin ja kyselin vapaita paikkoja ja muuta infoo. saatiin kuin saatiinkin ens kuulle alkavaks se uinti! nyt pitäis jostain metsästää se uikkari. onko teillä tietoa,mistä sen saa ostettua? sieltä uimahallistakin kyllä siis kuulemma saa,mutt ajattelin,maksaako ne hiukan vähemmän jossain kaupassa kuin siellä paikan päällä..

tänään poika onkin nukkunut oikein huippu pitkät päikkärit(tosin nukuin itse sen vieressä ekat 2tuntia),peräti neljättä tuntia mennään jo! nämä ruokakokeilut menee edelleen hyvin. tein uuden koevedoksen perunavellistä ja lisäsin siihen hieman porkkanaa. uppoo kuin häkä! tänään sitten kokeilin,josko se haluis maistaa hieman jotain hedelmäsosetta ja kun kaapissa oli luumusose purkki,kokeiltiin sitä. sille se kyllä irvisteli ihan kamalasti eikä kahden lusikan jälkeen enempää suostunutkaan syömään. satuin sitten itsekin sitä maistamaan ja täytyy kyllä myöntää,et se oli kyllä ihan kamalaa! yleensähän noi kaupan hedelmäsoseet on hyviä (mulla on niitä itselläkin usein eväänä mukana),mutt toi luumu oli kyllä karmasevaa.sitä en ihan heti kyllä uudestaan anna.

miten muuten te muut.. onko teillä rintareppua? mietin tässä vaan,et kun noi ilmat alkaa lämmetä,niin uskaltaiskohan poikaa kuljettaa siinä,vaikka nyt maassa lunta onkin? eikös tälle viikolle luvattu jo plussa asteitakin (täällä kyllä lumi sulaa jo tänään).niin mitä mieltä ootte? entä toi vaatetuspuoli? toppapuku tietty,mutt,koska ei oo vaunuissa suojassa,niin pitäiskö sinne alle laittaa jotain lisää? toisaalta,jos aurinko paistaa,niin eikö se raukka paistu sinne,jos laitan vielä villapuvun alle? auttakaa mua ,mun on tosiaan vaikeeta tietää,miten paljon laitan. itse kyllä pidin jo tänään vaan pelkkää villapaitaa,minkä alla oli ohut neuletakki ja t-paita. eikö siis kassunkin pitäis toisaalta pärjätä hiukan vähemmällä?

no joo.. olisin kiitollinen,jos joku neuvoisi hieman tietämätöntä :) täytyypä tästä lähtee tekee jotain ruokaa ennen kuin ukko tulee kotia.

-annu ja kasimir jo 11vk1p-

Vierailija
6/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on kyllä aivan mahtava!!! Just tultiin parin tunnin kärryttelylenkiltä ja aivan hiki tuli. Poika koisasi taas mahtavat 4 tuntia päikkäreitä. Hyvä, että nukkuu, että saa tehtyä kotihommatkin toisen koisiessa. Yöt ovat olleet vähän levottomia viime aikoina. Eetu on joka ilta aikaistanut nukkumaanmenemistään ja eilen nukahdettiin jo klo 20 ja ylös noustiin klo 6... Välille mahtui kaksi syöntiä ja yksi koko petin ja pojan kuivaksi vaihtaminen. On se kumma, kun nuo vaipat falskaa vaikka kuinka sen vehkeen asettelis alas ja suoraan ja vaipan asettelis viimesen päälle tarkasti. Ei ollu tytön kanssa moisia ongelmia ei. Siirryttiin sitten maxi-kokoisiin vaippoihinkin, jonka myötä ongelma vähän helpottanut. Liberon vaippoja olen käyttänyt, koska ne ovat olleet kaikista parhaimpia, mutta seuraavaksi aion kokeilla niitä lidlin vaippoja, ne vielä testaamatta.

Minäkin kävin ostamassa uuden kevyttoppapuvun, koska ollaan lähössä Rukalle pääsiäisenä. Mullahan reissu taitaa olla pelkkää vaunujen kanssa kävelyä, mutta esikoinen pääsee laskettelemaan iskän kanssa ja hiihteleen. Mun vanhemmatkin on lähössä mukaan, joten on äitistä mulle seuraa, kun se ei harrasta mitään " suksilajeja" , käveleskellään ja istutaan kahvilla, kun muut laskettelee. Saa nähä miten reissu menee. Mukava kuitenkin saaha vähän maiseman vaihosta.

Meilläkin ollut kakka hakusessa jo useamman viikon, kuten Tikrun tytölläkin. Poika kakkasi aluksi kerran päivässä, sitten kahden päivän välein, sittem kolmen, sitten tuli viikon väli, toinen viikon väli ja nyt on menossa taas neljäs päivä viimesestä kakasta. Annoin myös luumua aivan " omin lupineni" , mutta sillä ei ollut ainakaan kahden päivän jälkeen mitään vaikutusta, sitten annoin levolacia, jonka seurauksena kakka tuli kahdessa päivässä. Sitten annoin viikon joka päivä levolacia ja kakka tuli siis viikon päästä. Nyt en ole antanut mitään, odotan ja katson jos se tulisi viikon päästä ilman mitään " avituksia" . Aivan kummallista tämä homma, en ole tällaiseen tottunut, esikoisella kakka on tullut aina 3-4 kertaa päivässä, vieläkin ja on nyt 5v. Mutta monestihan vauvoilla on näillä tietämillä, ennen kiinteiden aloitusta ummetusta, koska kaikki " ruoka" imevyy, eikä suoleen jää enää kuitua kakkaa muodostamaan ja tämä siis helpottaa kun kiinteät aloitetaan. Joten toivotaan, että vaivat helpottuu sitten viimeistään.

Nyt " näkemisiin"

T.Meimi79+Eetu 3kk

Vierailija
7/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut muutamaan päivään kirjoiteltua, kun ei ole vain viitsinyt... Meinasi puskea flunssaa päälle ja se veti yhtenä päivänä olon ihan veteläksi, mutta se tais olla jotain pikaflunssaa kun meni sitten ohi... Muutenkin on ollut jotenkin väsy, vaikka yöt on edelleen menny kivasti. Johtuneeko lauantaina olevista nimiäisistä. Sitä kai miettii koko ajan ainakin alitajunnassa mitä pitää tehdä ostaa muistaa jne. On mulla kirjoitettuna jo kolme eri muistilappuakin. Ne tulee tarpeeseen. On meinaan tullut minustakin ihan höntti. =D

Miljan kanssa on mennyt oikein kivasti. Oltiin siis viime viikolla (yhteensä 6 pvää) reissussa mummolassa. Ja tosi hyvin meni, vain yhtenä iltana itkua ja nukkumaanmeno venyi normaalista kymmenestä puolilleöin. Mutta muuten tosiaan, neiti on kyllä aika tarkka ollut yöllä. Puoli kymmenen kymmenen välillä nukahtaa yöunille ja melkein tarkalleen kolmelta herää joka yö syömään eka kertaa. Sitten vähän vaihtelee, toissayönä heräsi vasta puoli kasin jälkeen aamulla eli söi vain kerran yöllä ja viime yönä söi tuon kolmen lisäksi kuudelta ja heräsi puoli kasin aikaan. Tosi hienosti kuitenkin.

Kävin tänään kampaajalla. Ehtikin kulua edellisestä kerrasta 4kk! Nyt on taas kiva kun on tuoretta väriä päässä ja vähän kevyempi ja ilmavampi tukka kun kerrostettiin hieman. Mies ja Milja oli mukana, tai no, mies otti tytsyn mukaan ja lähti käväseen vanhoja työkavereita moikkaamassa sillä aikaa kun itse istuin kampaajantuolissa. Neiti oli vetäny sikeitä kaukalossa koko ajan, vaikka olivat siellä sen ajan kun minun fiksaus kesti eli pari tuntia. Nyt Milja nukkuu partsilla ja saisi alkaa kohta heräilee että ehtii vielä iltasella pikkutirsat nukkua.

Meillä on tosiaan nuo illat tosi tarkkoja. Miljan pitää herätä viimeisiltä päikkäreiltä seitsemän ja kahdeksan välillä. Sitten tyttö jaksaa valvoa kaksi tuntia ja on sitten ihan väsy ja alkaa yleensä hyvinkin helposti nukkumaan yöunia eli silloin kympin aikaan. Mutta jos herää liian aikaisin, ei jaksa valvoa tarpeeksi, mutta nukkuu sitten vain pikku torkut ja yöunillemeno menee liian myöhään. Jos herää liian myöhään, ei jaksa äiti valvoa ;) Milja valvoo päivän aikana muutamia pätkiä, kestoltaan tunti puolitoista. Illalla jaksaa valvoa pari tuntia. Tuo päiväunien rytmittäminen on siksi vaikeaa, että tyttöä ei voi " pitää hereillä" kauempaa, mutta kun päikkärit nukutaan vielä aika epäsäännöllisessä rytmissä, niin joka ilta saa laskeskella, että milloin sen pitäisi herätä noilta unilta, niin se ehtisi vielä nukkua yhdet unet jne. Tällä hetkellä iltaa kohti mentäessä myös unien kestot on alkaneet lyhetä eli enää ei voi laskea sen varaan, että neiti nukkuisi 3,5h iltapäivä/iltapäikkäreitä. Onko tämä tosi sekavaa vai onko jollakin muullakin tämmöistä unien kanssa laskemista ja sovittamista???

Milja MELKEIN nauroi tänään ääneen!!! Eli teki kaks kertaa sellaisen hehheh-äänen. Tyttö oli isänsä sylissä ja äiti siinä hassutteli ja sieltä se tuli!!! En laske tuota vielä ensinauruksi, mutta nyt jännityksellä odotan, koska se kunnon nauru sieltä rämähtää. Ei millään jaksais oottaa! Vaikka on kaikki tämänhetkiset muutkin jutut tosi ihania. Heti aamulla herätessä kun kurkistan pinnikseen ja tyttö huomaa minut, sieltä tulee tosi leveä hymy. Sitten jutellaan tosi kovasti. Olen alusta asti ottanut tavaksi jutella ihan kaikkea jokapäiväistä, en siis lässytä vaan mitään vauvakieltä, vaan puhun oikeita juttuja. Aamullakin kerroin, että tänään mennään käymään vähän reissussa kun äiti menee kampaajalle jne. Milja jaksaa jo tosi hyvin pitää päätä kun sen laittaa mahalleen lattialle. Ei vielä kovin kauaa, mutta tosi terhakasti. Välillä niinkin terhakkaasti, että pään paino kaataa koko tytön ja niin sitä kiepsahdetaan selälleen. Sitten katsotaan äitiä syyttävänä, että mitäs se tämmönen homma on! ;) Niin, ja lattialla ilman vaippaa köllöteltäessä neiti viuhtoo niin kovasti että pyörii oman napansa ympäri. Koko ajan saa olla siirtämässä takaisin, ettei missään pissaläikässä makoile. Köllii siis alustan ja pyyhkeen päällä, ja ilman vaippaahan on niiiiin kiva pissiä, että aina saa olla taittelemassa pyyhkeestä pissoja piiloon ja Milja sen kun yrittää päästä uudestaan niiden päälle! =)

Hensku: Miljahan on syntynyt onnekkaasti vuoden viimeisenä päivänä... Minua vaivaa lähinnä se, että onko Milja tarpeeksi kypsä aloittamaan koulun yhtä aikaa ikätovereidensa kanssa. Kun osaan tulee siis lähes vuosi ikäeroa. En haluais laittaa tyttöä kouluun vuotta myöhässäkään, ettei vaan joudu silmätikuksi ja kiusatuksi sen takia, mutta toki ajattelen lapsen parasta... En ymmärrä niitäkään vanhempia jotka laittaa selkeästi epäkypsän lapsen liian aikaisin kouluun ylpeytensä takia. Toki Milja varmaan kiittelee meitä aikanaan myös siitä, että täyttää takuulla vihonviimeisenä aina vuosia, varsinkin maaginen 18 on tiukassa =) mutta aion kyllä sanoa, että itsepä päätti syntyä juuri silloin. Olishan passannut odottaa vielä vajaa vuorokausi. ;) (Eikä sitä tietty tarvi mainita, että syntyi neljä päivää lasketun ajan jälkeen...)

Tulipa taas tarinaa. Vaunuissa edelleen hiljaista. Ei kai auta kun lähteä herättelemään neitiä... Se on kyllä mälsää, vaikka ei neiti ole yleensä millänsäkään. Paremminkin on useammin iloisemmalla tuulella jos sen herättää kuin jos herää itsekseen. Pälä pälä pälä... Se on heippa!

Äippä ja Milja 10vk2pv (hurjaa mitä vauhtia aika menee!!!)

Vierailija
8/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan aiiiivan ihana ilma ollut tänään!!!!!! Nyt se kevät tulee!! Mekin oltiin neidin kanssa muutaman tunnin kävelyllä ja hiki meinas tulla.

Mä jo luulin että kun vaihdettiin Idan korvike siihen Nan-jauheeseen, että vatsanväännöt loppuis mut eikä mitään. Tänään ja eilen on ollut tosi itkuinen tyttö. Ja selvästi on vatsa mihin sattuu kun vääntää ja kääntää niin=( Tänään mies kävi ostamas niitä Cuplaton tippoja jos niillä sais helpotettua oloa. Onko kellään tietoa kuinka kauan menee ennen ku alkaa auttamaan? Kurja nähä toista niin kipeänä.

Olen samaa mieltä tosta tän vuoden äitiyspakkauksesta. On kivempi kun viime vuoden. Mut tykkään kans tost meiän makuupussista enemmän!

Hensku81 kyseli tosta että vaivaako kun vauva on loppuvuodesta syntynyt. Mua ainakin vähän harmittaa kun neiti syntyi 29.12, me kun oltiin niin laskettu että on tammikuun vauva. (la oli 24.1).

Vielä kun mun hyvän kaverin tytsy syntyi 1.1 !!! Ni eri vuodelle meni sit ne.

Vierailija
9/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta syntymiseen: Meillähän on hassu tilanne sinänsä, että nuorimmilla on 1v10kk ikäeroa, mutta menevät peräkkäisinä vuosina kouluun (2004 ja 2005 syntyneet). Ja taas sitten toisessa välissä on 2v4kk ikäeroa ja kouluvuosissa 3 vuotta (2001 ja 2004). Jännä siis nähdä, miten kukin menestyy.

Liinassa tyttö on ulkona kulkenut jo pitkään. Siis aina välillä liinassa ja välillä vaunuissa riippuen siitä minne mennään ja ketä mukana.

Vierailija
10/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eihän täälä vielä myöhä ole. Makkarista kuuluu taas isännän kuorsaus, meni nukuttamaan tyttöä =) Mutta sainpa koneen hetkeksi itelleni. Pikkanen nukkuu tuossa mun vieressä, kovasti oottelen että heräis vielä vähän vääntämään, että saa yön nukuttua. Kylvyssäkin tarttis käydä.

Niksulla on ollut nyt vähän masuvaivoja, joiden luulisin johtuvan siitä, että ei ole normaaliin tyyliin lattialla puuhastelemassa. Jostain syystä ei täällä viihdy lattialla, vaikka ollaan koitettu virikkeitäkin laittaa ympärille. Sitten kun lattialla viihtyy ja kääntyilee, niin johan tulee paukkuja taas, ja masu toimii.

Oltiin viikonloppu nettipimennossa, ja kyllä huomas miten yksin täällä on. Kun leikkikentälläkään ei ole näitä paikallisia näkynyt, niin päivisin ainut keskustelukumppani on tuo 2½ -vuotias. Soitellakkaan ei kovasti viitsisi, kun maksaa lähemmäs 2 euroa per minuutti. Täytyy toivoa ettei enää kone takkuile!

Löydettiin viikonloppuna tuosta ihan läheltä aivan älyttömän suuri sisäleikkialue, jossa on kiipeilypaikkoja, pallomerta ym mukavaa. Pieni sisäänpääsymaksu siihen oli, mutta ei haittaa kun sai vain tytölle mukavaa tekemistä. Niklas nukkui onnellisena vaunuissa sen ajan, ja itse sai istua ja nauttia kahvilan antimista. Sinne siis jos sadepäivä yllättää.

Kai se täytyy taas mennä herättelemään isäntää, että saadaan päivän hommat hoidettua. Iso kasa tiskiä odottaa (taas muistaa miten kiva se tiskikone on), ja jos tuon pojankin saisi vielä hereille ja kylpemään.

Aurinkoisia kevätpäiviä!!!

T: Emppu ja Niklas, 5pv alle 3kk