Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluruokien teko itse on säälittävän wt :(

Vierailija
17.12.2016 |

Siis, meillä vähän varakkaammissa piireissä matkustellaan jouluna tai jos se ei liiketoiminnan vuoksi ole mahdollista niin palkataan kotiin kokki valmistamaan täydellinen joulumenu, joka nautitaan viinin kera hyvien, varakkaiden ystävien eikä minkään junttisukulaisten kanssa. Toinen mahdollisuus on vuokrata ravintola, jossa nautitaan ystävien kanssa täydellinen kattaus pitkän kaavan mukaan.

Kuka nykyään vääntää itse jotain jouluruokia? Köyhät, ja tämä on todella surullista, koska eihän heillä ole muuta mahdollisuutta. Köyhien kannattaisi nähdä enemmän vaivaa varallisuuden kartuttamiseksi. Ja nämä valmisruokia ostavat lähiömutsit ilman makuaistia ovat ihan yhtä säälittäviä.

Hyvää joulua nyt kuitenkin kaikille, ehkä teilläkin köyhillä on paremmin ensi vuonna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buaha Haa 😂😂😂

Vierailija
2/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo puuduttavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua

Vierailija
4/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
5/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät on itse valinneet köyhyyden ja saavat siksi valmistaa jouluateriansa itse.

Vierailija
6/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paremmissa piireissä ei ole mitään junttisukulaisia. Sääliksi käy ap:ta.

Vierailija
7/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-0

Vierailija
8/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä paremmissa piireissä ei ole mitään junttisukulaisia. Sääliksi käy ap:ta.

Samaa ajattelin, nousukas mikä nousukas. Paremmalla väellä ei ole tarvetta palkata kokkia jouluksi, koska se kokki on paikalla joka päivä muutenkin.

Vierailija
9/9 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, meillä vähän varakkaammissa piireissä matkustellaan jouluna tai jos se ei liiketoiminnan vuoksi ole mahdollista niin palkataan kotiin kokki valmistamaan täydellinen joulumenu, joka nautitaan viinin kera hyvien, varakkaiden ystävien eikä minkään junttisukulaisten kanssa. Toinen mahdollisuus on vuokrata ravintola, jossa nautitaan ystävien kanssa täydellinen kattaus pitkän kaavan mukaan.

Kuka nykyään vääntää itse jotain jouluruokia? Köyhät, ja tämä on todella surullista, koska eihän heillä ole muuta mahdollisuutta. Köyhien kannattaisi nähdä enemmän vaivaa varallisuuden kartuttamiseksi. Ja nämä valmisruokia ostavat lähiömutsit ilman makuaistia ovat ihan yhtä säälittäviä.

Hyvää joulua nyt kuitenkin kaikille, ehkä teilläkin köyhillä on paremmin ensi vuonna.

Hah hah! No voisit ainakin hieman yrittää tässä provoilussasi. Aiheesta toiseen, mikä tekee ihmisestä pässin, jos sattuu vahingossa saamaan hieman ylimääräistä kulutettavaa?