Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä teitä naisia löytää?

huhhuhh
17.12.2016 |

Olen seksin suurin epäonnistuja. Viimeksi 18 vuotiaana kokeilin selvinpäin ja silloinkin epäonnistui. Kännissä tasaiseen tahtiin kerran vuodessa kokeillut jonkun randomin baarista löydetyn kanssa, mutta ei onnistu(Vaikka seisoisikin niin ei laukea).
Haluaisin kokeilla selvänä ja selvän kanssa, mutta miten ihmeessä sellaisen onnistuu löytämään?
Ja kun mielelläni olisin rehellinen ja haluaisin naisen ymmärtävän ettei vika ole hänessä jos ei onnistukaan. Oikeastaan haluaisin kertoa koko tilanteeni heti alkuun niin luultavasti jännittäminenkin vähenisi..
Ja kuten arvata saattaa niin olen yksinäinen, huono itsetuntoinen, enkä mikään erityisen komeakaan.
Ikää kuitenkin jo yli 30v niin olis varmaan aika opetella käyttämään tuota vehjettä, mutta nämä ongelmani ovat sellaisia mitkä eivät kauheasti naisia houkuttele.
Luulisi ainakin että yksikin onnistunut kokemus voisi nostaa itsetunnon pois pohjamudista.

Mitä minä teen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeriopisto.net siellä ratkeaa kaikki sun omgelmat.

Vierailija
2/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh mitä hintoja seksillä. Tuntuisi kyllä vähän pahalta maksaa seksistä. Etenkin noin paljon.

En tajunnut että se on noin kallista. esim 2h ajasta 400e(?!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä parhaimpia seuranhakuilmoituksia, mitä on koskaan kirjoitettu.

Suoruutesi ja rehellisyytesi ihastuttaa, usealla naisella on samoja tuntemuksia seksistä.

Vierailija
4/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuhh kirjoitti:

No huh huh mitä hintoja seksillä. Tuntuisi kyllä vähän pahalta maksaa seksistä. Etenkin noin paljon.

En tajunnut että se on noin kallista. esim 2h ajasta 400e(?!)

Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa ehdottomasti suunnata lahden eteläpuolelle. Siellä saa jo satkulla kunnon kyydit ja parilla kympilläkim irtoo bloukkari.

Mitä pahaa seksistä maksamisessa on?

Vierailija
5/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita noilla sanoilla ilmoitus nettiin, ehkä joku kiinnostuu?

Vierailija
6/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Kyllä oikeesti jo melkein auttamishalu nousee. En kyllä näin naimissa olevana ihan vierasta miestä silti lähtisi auttamaan. Mutta jos joku tuttu, josta pidän, uskoutuisi minulle tuollaisessa asiassa, niin voisin jo harkita. Yhdelle melkein olen jo tyrkyttänyt apua, mutta en sentään ihan suoraan ole kehdannut sanoa.

Vierailija
7/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tästä mieleen joku sellainen, jota ei kiinnosta syvempien ihmissuhteiden solmiminen. Tuollaisia ongelmia on monilla, mutta sitten on ruvettu seurustelemaan ja ei olla otettu liian vakavasti asioita.

Vierailija
8/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi. Kyllä oikeesti jo melkein auttamishalu nousee. En kyllä näin naimissa olevana ihan vierasta miestä silti lähtisi auttamaan. Mutta jos joku tuttu, josta pidän, uskoutuisi minulle tuollaisessa asiassa, niin voisin jo harkita. Yhdelle melkein olen jo tyrkyttänyt apua, mutta en sentään ihan suoraan ole kehdannut sanoa.

No mut kiva hei. Aviomiestäsi ei sitten haittaa, jos "autat tuttua, josta pidät" tai "tyrkytät apua"? Mut "ihan vierasta miestä et lähtis auttamaan"? Juuh...semmosta.

Vierailija
9/18 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut kiva hei. Aviomiestäsi ei sitten haittaa, jos "autat tuttua, josta pidät" tai "tyrkytät apua"? Mut "ihan vierasta miestä et lähtis auttamaan"? Juuh...semmosta.

No totta mooses sitä haittaisi! Mutta kiva kun muistutit asiasta, joka ei ollutkaan tullut mieleeni :-)

Vierailija
10/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tästä mieleen joku sellainen, jota ei kiinnosta syvempien ihmissuhteiden solmiminen. Tuollaisia ongelmia on monilla, mutta sitten on ruvettu seurustelemaan ja ei olla otettu liian vakavasti asioita.

Haluaisin nimenomaan kestävän ja rakastavan suhteen, mutta olen ymmärtänyt että seksi on naiselle yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Ja jos sen onnistumisen myötä itsetunto nousisi niin minulla voisi olla jotain enemmänkin annettavaa. Tässä nykyisessä tilanteessa en usko, että kukaan nainen haluaisi kanssani olla. Mikä on ihan ymmärrettävää, kun en aina viihdy itsekään itseni kanssa.

Minulla on myös ehkä hieman romantisoitunut kuva parisuhteesta, koska olen elänyt sitä vain haaveissani.

Välillä tuntuu vähän pahalta kun on jäänyt ulkopuolelle noinkin isoista asioista.

ps. Mukavan positiivisia ja kannustavia kommentteja. Kiitti!

Vierailija
11/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan ja hoida itsesi kuntoon. Sitten alat tapailla jotain naista aivan rauhallisesti, jännittämättä suoriudutko vai et.

Vierailija
12/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nimenomaan kestävän ja rakastavan suhteen, mutta olen ymmärtänyt että seksi on naiselle yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Ja jos sen onnistumisen myötä itsetunto nousisi niin minulla voisi olla jotain enemmänkin annettavaa. Tässä nykyisessä tilanteessa en usko, että kukaan nainen haluaisi kanssani olla. Mikä on ihan ymmärrettävää, kun en aina viihdy itsekään itseni kanssa.

Minulla on myös ehkä hieman romantisoitunut kuva parisuhteesta, koska olen elänyt sitä vain haaveissani.

Välillä tuntuu vähän pahalta kun on jäänyt ulkopuolelle noinkin isoista asioista.

Annat kyllä todella positiivisen kuvan itsestäsi kirjoitustesi perusteella.

Muista, että on myös muita miehiä, ja naisiakin, samassa tilanteessa kuin sinä. Et ole mitenkään "omituinen" tai viallinen.

Vierailija
13/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti osaat käyttää sitä vehjettäsi tarpeeksi hyvin, mut itsesi tuntemus ei ole kehittynyt tarpeeksi. Ensimmäiset kerrat ei ole koskaan kummosia, varsinkaan jos olet aikomassa tutustua toiseen paremminkin ja haluat seurustella. Sitä et kertonu, et miten nää siun kokemukset ovat jatkuneet tuon epäonniostumisen jälkeen. Mulla on parisuhteen edetessä alkanu seksin laatu paranemaan ihan huomattavasti, ei se alussa ole koskaan ollut sitä parasta ikinä.

Vierailija
14/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jouluaikaan niitä pyörii paljon kauppakeskuksissa.

Vierailija
15/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy meitä naisia, joille kelpaisit hyvin. t. ei niin hirveän seksuaalinen 29v nainen, jolla todella romantisoitu kuva parisuhteesta, mutta tuon seksihalujen vähyyden vuoksi on päätynyt jäämään yksin

Vierailija
16/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualan työpaikoilla voi tutustua ihmisiin ja muissakin töissä.

Vierailija
17/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan luovuta, nettipalstoja kannattaa yrittää. Sieltä löytyy seuraa, kunhan vaan osaat edes kohtuulliset käytöstavat, esim. et lähetä toisessa viestissä heti kuvia varustuksestasi jne. eli käyttäydyt normaalisti.

Itselläni oli aikoinaan aivan sama tilanne, kaverit menivät naimisiin, perustivat perheitä ja loppujen lopuksi erosivat ;). Ja minä seurasin vierestä, sitten aloin urheilemaan enemmän, laihduin. Koin pari kriisitilannetta elämässäni, joista selvisin, itseluottamukseni kasvoi ja asenne elämään muuttui ja nyt yli 40-vuotiaana, olen vihdoinkin oppinut nauttimaan niin seksistä kuin naisista, joskus kyllä harmittaa miksi siihen meni niin paljon aikaa, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan :)

Vierailija
18/18 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä fyysisen ongelmasi vuoksi.