Sinkkunaiset, kuinka usein harrastatte seksiä/tekee mieli?
Olen parikymppinen varmaan ikisinkku enkä vois kuvitellakaan yhden yön juttuja, tarvitsen tunnesiteen.
Itse harrastan seksiä vain ihastuneena/tapaillessa tms, en vois kuvitellakaan esim. baarista lähteväni kenenkään mukaan vaan panemaan. Olenko outo? :D
Kommentit (22)
Olen samanlainen kuin sinä. Mieli tekee kohtalaisen usein, mutta ei niin paljon että yhden yön jutut alkaisi kiinnostaa.
Yhden illan jutut ei kiinnosta, mutta mulla on yksi exä, joka tarvittaessa jeesaa. Vähän ankeaa se on, mutta parempaa kuin ei mitään.
Olen 43v ja lopetin seksin 2 vuotta sitten. Ei kiinnosta enää.
Ei kyllä tee mieli koskaan.. oon 29. Olin vähän aikaa suhteessa ja voin harrastaa seksiä, mutta mukavampaa olisi ilman. Varsinkaan paneminen ei tunnu miltään. Sormien kanssa sain orgasmin ja kielellä, mutta jotenkin niin vaivalloista.
Hauska tämä ilmiö jossa naiset ovat keskustelupalstoilla niin siveyden sipulia, mutta sitten yökerhosta lähdetään heti ensimmäisen kiinnostuneen jänniksen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tämä ilmiö jossa naiset ovat keskustelupalstoilla niin siveyden sipulia, mutta sitten yökerhosta lähdetään heti ensimmäisen kiinnostuneen jänniksen matkaan.
Älä yleistä. Itse en käy missään baareissa, yökerhoista puhumattakaan.
Seksiä tekee mieli oikeastaan aina paitsi menkkojen aikaan. Eli keskimäärin 25 päivänä kuussa. Saan ehkä kahdesti kuussa. Mutta eipä se kauhean tiivistä saamista ollut parisuhteessakaan, ehkä kahdesti viikossa, paitsi lomilla vähän useammin.
Masturboin 2-3krt päivässä aina (kuukautisten aikanakin, ovulaation aikana useammin/monta kertaa putkeen), mutta seksiä "saan" aika harvoin.
Harrastan yleensä seksiä, jos olen kiinnostunut jostain miehestä ja kiinnostun kerran vuodessa tai kahdessa.
Nyt on mennyt ilman seksiä puoli vuotta, sitä ennen meni 9kk.
Toki jos olen kiinnostunut jostain miehestä, voi mennä pidemmänkin aikaa säännöllisellä seksillä, mutta sitten kun homma lopahtaa, olen taas ilman niin kauan, että tulee joku uusi viehättävä yksilö eteen.
N24
Viikottain tekee mieli. Suhteessa ollessa huomattavasti useammin, onneksi nyt vähemmän. En harrasta baareja ym enkä etenkään hae mitään satunnaista juttua. Maltan kyllä odottaa sitä kun löytyy se mies, jonka kanssa jakaa kaikki elämän osa-alueet.
Päivittäin, mulla on 61 vuotias luottomies joka hoitaa homman hellästi ja pitkään tarvittaessa 2-4 kertaa viikossa, olen 39v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43v ja lopetin seksin 2 vuotta sitten. Ei kiinnosta enää.
Sinä et ole sinkku. Sinä olet vaimoni.
Viimeksi vuonna 2012 tullut seksiä harrastettua muutamia kertoja silloisen "miesystävän" kanssa.
Enpä koskaan ole ollut erityisen kiinnostunut seksistä, joten tämä tilanne, sinkkuus ja seksittömyys, sopii minulle oikein hyvin.
Ei ole mitään panetusta koskaan, enkä kaipaa miestä elämääni.
N42v. (tod.näk. aseksuaali)
Jäin tuossa noin kuukausi sitten sinkuksi ja nyt olen asunut uudessa kodissani viikon. JÄRKYTTÄVÄ panetus. Ajattelin jo jollekin tutulle esittää FWB-ehdotuksen, muttei kaveripiirissä ole sinkkumiehiä. Panettaa jatkuvasti. Eli seksiä tekee mieli päivittäin, masturboin noin kahdesti päivässä.
Nainen 24
En ole muutamaan vuoteen harrastanut seksiä (jonkun muun kanssa), enkä usko oikein että loppuelämäni aikana tulisi enää mahdollisuutta. Haen seksiltä nautintoa eli orgasmeja, ja sellaista ei todellakaan tapahdu sillä että ainoa tapa saada mies minusta kiinnostumaan on että kutsuisin kello neljä baarin narikasta jonkun täysin humalaisen tuikituntemattoman miehen mukaan. Hyi, puistattaa ajatuskin...
Seksi tulee mieleen onneksi enää yhä harvemmin, masturboin ehkä kerran kuussa ja toivon että ajan saatossa sekin jäisi pois. Ei ole kuitenkaan vielä tuntunut siltä että pitäisi tarkoituksella lopettaa kokonaan tuokin, mutta luulen että se on vähän vanhempana edessä. (Nyt olen nelikymppinen)
Aina kunkun fuckbuddyjen kanssa aikataulut natsaa.
Olen 50v sinkku ja edellisen kerran harrastin seksiä vuonna 2004. Seksi ei ole koskaan tuntunut yhtään miltään, sitä harrastin ainoastaan, koska se "kuului" parisuhteeseen. Olen täysin onnellinen ilman seksiä, on mukavaa kun ei tarvitse pakkoseksiä harrastaa. Olen kaivannut ainoastaan läheisyyttä, halauksia ja pusuja. Mutta ymmärrän että ilman seksiä ei näitä voi saada.
Vain tapailusuhteissa. Edellisestä kerrasta kolme vuotta aikaa. En käy baareissa ja en halua todellakaan mitään yhden illan juttuja. Näillä näkymin olen ikisinkku/ilman seksiä loppuelämäni, mutta se on ihan fine.
Olen alle 30-vuotias.