Pikkujoulut, kuis meni?
Olitko kiltisti vai lipsahtiko pikkutuhman puolelle? Flirttiä tms. Päädyitkö jatkoille, olitko kiltti?
Kommentit (15)
Ei pelkoa pikkujouluista, firma ei järkkää.
Olin hieman vallaton laivalla. Sänkyyn asti en ketään sentään raahannut. Tässäkin riittää sulattelemista. Joulufiilis hieman pilalla. Miehelle pitäis varmaan kertoa mutta miten?
Vierailija kirjoitti:
Sain vierasta \o/
Sama täällä. Kyllä teki gutaa.
Joko kävitte lastenvalvojalla, isyystesteissä, parisuhdeterapeutilla?
Vierailija kirjoitti:
Olin hieman vallaton laivalla. Sänkyyn asti en ketään sentään raahannut. Tässäkin riittää sulattelemista. Joulufiilis hieman pilalla. Miehelle pitäis varmaan kertoa mutta miten?
Miksi pitää miehelle kertoa? Ihan vaan siks et sun omatunto helpottais ja miehelle tulis paska fiilis ja joulu piloilla? Pidä omana tietonas vaan sun tekemises.
Hyvin meni juhlat. Mieheni haki mut kymmeneltä kotiin kun oltiin sovittu se jo aikaisemmin, siis silloin kun mulla vielä oli järki päässä. Pettämisiin en olis alkanut mutta avautumiset ja typerät kommentit johtoportaalle jäi nyt tekemättä.
Juoppo työkaveri sai potkut kun tuli muutama päivä pikkujoulujen jälkeen kännissä töihin. Uskomatonta että siitä paskiaisesta päästiin vihdoin eroon. Kaikki paitsi pari hännystelijää on iloisia.
Mä olen muslimi, pikkujouluja en vietä. Enkä muutenkaan elä niin että pitäis hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää miehelle kertoa? Ihan vaan siks et sun omatunto helpottais ja miehelle tulis paska fiilis ja joulu piloilla? Pidä omana tietonas vaan sun tekemises.
Minusta se kertoo luottamuksesta jos uskaltaa kertoa töppäilyistään kumppanilleen. Meillä ainakin menee näin. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja joskus voi lipsahtaa ja lähteä mopo keuliin. Asia käsitellään ja jatketaan matkaa yhdessä, erehtyväisinä.
Minusta pettämistä on kaikki se mitä ei uskalla kertoa. Sitä sinä varmaan mietit ja teillä on ilmeisen luottamukselliset välit kun mietit kertomista. Moni ei edes mieti, silloin ei kaikki ole kohdillan.
Varattua naista tuli pantua firman pikkujouluristeilyllä. Oli kyllä mahtava yhteinen yö 42v naisen kanssa.
T:M25
Ne on vasta tammikuussa, mutta aion olla kiltisti.