Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut, kuis meni?

anneli
17.12.2016 |

Olitko kiltisti vai lipsahtiko pikkutuhman puolelle? Flirttiä tms. Päädyitkö jatkoille, olitko kiltti?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vasta tammikuussa, mutta aion olla kiltisti. 

Vierailija
2/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vierasta \o/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa pikkujouluista, firma ei järkkää.

Vierailija
4/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hieman vallaton laivalla. Sänkyyn asti en ketään sentään raahannut. Tässäkin riittää sulattelemista. Joulufiilis hieman pilalla. Miehelle pitäis varmaan kertoa mutta miten?

Vierailija
5/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vierasta \o/

Sama täällä. Kyllä teki gutaa.

Vierailija
6/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta työkaverilta sain munaa.

Vierailija
7/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kertoa mitä?

Vierailija
8/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yksiäkään.

Vierailija
9/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävitte lastenvalvojalla, isyystesteissä, parisuhdeterapeutilla?

Vierailija
10/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hieman vallaton laivalla. Sänkyyn asti en ketään sentään raahannut. Tässäkin riittää sulattelemista. Joulufiilis hieman pilalla. Miehelle pitäis varmaan kertoa mutta miten?

Miksi pitää miehelle kertoa? Ihan vaan siks et sun omatunto helpottais ja miehelle tulis paska fiilis ja joulu piloilla? Pidä omana tietonas vaan sun tekemises.

Vierailija
11/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni juhlat. Mieheni haki mut kymmeneltä kotiin kun oltiin sovittu se jo aikaisemmin, siis silloin kun mulla vielä oli järki päässä. Pettämisiin en olis alkanut mutta avautumiset ja typerät kommentit johtoportaalle jäi nyt tekemättä.

Vierailija
12/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo työkaveri sai potkut kun tuli muutama päivä pikkujoulujen jälkeen kännissä töihin. Uskomatonta että siitä paskiaisesta päästiin vihdoin eroon. Kaikki paitsi pari hännystelijää on iloisia.

Vierailija
13/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muslimi, pikkujouluja en vietä. Enkä muutenkaan elä niin että pitäis hävetä.

Vierailija
14/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää miehelle kertoa? Ihan vaan siks et sun omatunto helpottais ja miehelle tulis paska fiilis ja joulu piloilla? Pidä omana tietonas vaan sun tekemises.

Minusta se kertoo luottamuksesta jos uskaltaa kertoa töppäilyistään kumppanilleen. Meillä ainakin menee näin. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja joskus voi lipsahtaa ja lähteä mopo keuliin. Asia käsitellään ja jatketaan matkaa yhdessä, erehtyväisinä. 

Minusta pettämistä on kaikki se mitä ei uskalla kertoa. Sitä sinä varmaan mietit ja teillä on ilmeisen luottamukselliset välit kun mietit kertomista. Moni ei edes mieti, silloin ei kaikki ole kohdillan. 

Vierailija
15/15 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua naista tuli pantua firman pikkujouluristeilyllä. Oli kyllä mahtava yhteinen yö 42v naisen kanssa.

T:M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä