Olen 155 cm mies, onko minulla mahdollisuuksia?
23v, 155 cm, 70kg... Haluaisin saada täydellisiä pimuja 16-25 v minun kanssani harrastamaan irtoseksiä... Onko tämä lyhyyteni oikeasti niin unattractive ettei ole mahdollista? En voi vaikuttaa asiaan joten tämähän kyllä vituttaa. Olenko tuhoon tuomittu ja joudun tyytymään pätkä avioliittoon jos haluan edes saada seksiä tämän elämäni aikana!?
Kommentit (12)
Ei tuo lyhyys mut pulleus on turn off
Ei 155senttistä miestä halua kukaan nainen.
Minä tykkään lyhyistä miehistä mutta en taida sinulle kelvata kun en ole täydellinen.
Kaverini on sinun pituinen mies ja avioliitossa. Että joo. Oikeastaan pituutesi toimii hyvänä suodattimena
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään lyhyistä miehistä mutta en taida sinulle kelvata kun en ole täydellinen.
Jep, tarkoitus olisi harrastaa irtoseksiä 15% parhaimman näkösten kanssa.
Onko sinussa mitään muuta ominaisuutta kuin ikä, pituus ja paino?
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on sinun pituinen mies ja avioliitossa. Että joo. Oikeastaan pituutesi toimii hyvänä suodattimena
Totta, kristinuskonto on luonut systeemin että pitkät miehet saa massa lisääntyä, lyhyille ollaan suunniteltu avioliitto joka antaa niiden edes lisääntyä.
Luontees on turn-off, ei pituus/paino.
Miksi kukaan lähtisi kanssasi pätkäavioliittoon (sanan varsinaisessa merkityksessä)?
Varmaan helpompaa tuo irtoseksin toteuttaminen on A-luokan naisen kanssa. Joku voi halutakin erikoisuuksia. Hyvin harvinaista tietysti, mutta en pidä ihan mahdottomana. Itse olin kerran lyhytkasvuisen kanssa.
Vähän säälistä kyllä, se on myönnettävä. Olin parasta A-sarjaa nuorena. Lisään, että mies oli äärettömän fiksu ja kaikin puolin muuten miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinussa mitään muuta ominaisuutta kuin ikä, pituus ja paino?
Eipä oikeastaan, en ole treenattu enkä myöskään pulleahko... En ole myöskään erikoinen naamarista mutta en ole rumakaan
Mene sirkukseen, sieltä voi löytyä sulle oma kulta.