Ihmisellä on 80% ajatuksista negatiivisia
Tutkimustiedon mukaan ajattelemme 70000 kertaa päivässä, näistä 80 % on negatiivisia. Oletko sinä negatiivinen synkistelijä?
Kommentit (7)
Koska AP ei antanut mitään linkkiä, oletan tutkimuksen huuhaaksi. Kaikki eivät sitä paitsi ole yhtä negatiivisia.
Ja miten tuo 70 000 ajatusta päivässä on edes laskettu? Ajatukset eivät paina mitään, eikä niillä ole tilavuuttakaan. Ajatuksia ei siis kaiken järjen mukaan voi laskea, kun ei edes ole mielekästä sanoa, mistä yksi ajatus alkaa ja mihin se päättyy.
Oho, aika hurja luku! Mutta itse olen omalta kohdaltani huomannut, että ajattelen paljon positiivisemmin mitä vähemmän olen muiden ihmisten kanssa tekemisissä. :D Yksinollessa ajatukseni ovat neutraaleja tai positiivisia (mitä nyt satunnaisia ärräpäitä ihan aiheesta), mutta muiden ihmisten negatiivisuus vetää omankin mieleni maahan. :/
Noissa "tutkimuksissa" aina ihmetyttää se että kuka niitä oikein on laskenut ja miten, sama oikeastaan koskee ihan kaikkea, esim ihmiskunnan historiaa
Tuli Facebookissa eteen se "kummakivi" Suomesta ja siinäkin sanottiin tarkalleen että "tutkijat" ovat sanoneet sen tasapainotelleen siinä tasan 11 tuhatta vuotta, tasan. Miten nää ihmiset tietää sen?
Turha tulla tiedeuskovaistten viisastelee, sitä ei mitenkää voida tietää noin tarkasti
Vierailija wrote:
Noissa "tutkimuksissa" aina ihmetyttää se että kuka niitä oikein on laskenut ja miten, sama oikeastaan koskee ihan kaikkea, esim ihmiskunnan historiaa
Tuli Facebookissa eteen se "kummakivi" Suomesta ja siinäkin sanottiin tarkalleen että "tutkijat" ovat sanoneet sen tasapainotelleen siinä tasan 11 tuhatta vuotta, tasan. Miten nää ihmiset tietää sen?
Turha tulla tiedeuskovaistten viisastelee, sitä ei mitenkää voida tietää noin tarkasti
Jääkausi päättyi Suomessa n. 10 000 vuotta sitten, eli ehkä siihen viitataan.
Olen positiivinen mies. Ajattelen vain positiivisuuden kannalta.
Oman nollatutkimukseni mukaan suomalaisilla tuo prosenttiluku on hieman korkeampi, n. 95%. Varsinkin loka-, marraskuun ajan, ehkä myös joulukuun loskapaskasään ajan..
Kyllä olen kiitos kysymästä, koska me olemme kaikki samanlaisia ja ajattelemme samoja asioita.