Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomon p*^#en nuolijasta tiimiesimies

Vierailija
14.12.2016 |

On pakko avautua. Sorry. Meille esiteltiin tänään organisaatiomuutos, jossa tiimimme vetäväksi oli valittu pomon ahterin nuolija. Voi itku. Nuori nainen, joka haluaa olla koko maailmalle ystävällinen. Ihan kiva joo, mutta tiimimme kaipaisi todella jämäkkää ja osaavaa vetäjää, joka saisi jotain tehtyäkin. Pitäisi oikeasti olla vähän bitch, että meidän organisaatiossa saisi hommia edistettyä. Tehtävään olisi ollut parempiakin kandidaatteja, mutta tätä paikkaahan ei luonnollisestikaan laitettu hakuun vaan junailtiin kivasti tiskin alta pomon mielistelijälle. No pomo sai mieleisensä suodattimen tiimin ja itsensä väliin ja eipähän ainakaan asiat parempaan suuntaan muutu. En vain voi käsittää, että valitaan tuollainen helppo mielistelijä, mutta ilmeisesti asioita ei halutakaan muuttaa.... miksimiksimiksi... en vain näe itseäni hymyilemässä hänen kanssaan seuraavassa kehityskeskusteluissa. En vai pysty. Hänen kanssaan ei tehdä muuta kuin hymyilllään ja ollaan niiiiin ylitsevuotavan ystävällisiä. Enkä viitsinyt kysyä, että miksi nämä firman sisäiset avoimet paikat eivät ikinä tule avoimeen hakuun, vaan aina ne junaillaan jollekin pärstäkertoimen perusteella. Ja ei, en olisi itse tätä,paikkaa todellakaan halunnut, koska olen joskus ollut tiiminvetäjä (en tämän tiimin) ja tehnyt hyvin selväksi, että en enää koskaan halua esimieheksi. Olisi vaan ollut todella tarvetta toisenlaiselle tiiminvetäjlle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta...taitaa olla aika yleistä?

Vierailija
2/3 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaa itse kokeilla esimiestehtäviä, oppositioasenteella menevät alaiset ovat painajaista... omasta mielestään huippuosajia, todellisuudessa naama nurinpäin valittamassa ihan kaikesta... ja uudistukset hui kauheaa ei ikinä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt omaa asennettasi? Miksi sinusta ainut oikea persoona esimieheksi on joku "bitch" taikka ehkä perinteisemmin se "alfauros"? Ovatko sellaiset todella parhaimpia pomoja, vai onko se vain tottumus? Miksi haluat tulla johdetuksi pelolla etkä ihmistuntemuksella? Kertooko se jonkinlaisesta alitajuisesta alistumisfetissistäsi?

On inhottava tilanne jos "mielistelijä" etenee uralla parempiensa ohi. Mutta minulle nyt ei vaan tullut tuosta kuvailusta sellainen tyypillisen mielistelijän vaikutelma. Sopuisuus ja ystävällisyys kun eivät ainakaan normaalisti ole sama asia kuin "mielistely". Pikemminkin ne "bitchit" osaavat nuoleskella pomoja oikeista paikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi