Ylevero on LAKKAUTETTAVA! En halua enää rahoittaa Sipilämediaa!
Sipilä ja Jääskeläinen savustavat toisinajattelijat ulos, että nepotismi ja korruptio saavat rauhassa jatkua. Tämä on sietämätöntä.
Kommentit (7)
Saatanan korruptoituneet huijarit! PERKELEEN SIPILÄ! VALTAKUNNAN SUURIN KUSETTAJA!
Voi hyvät hyssykät, sinä olet siis aiemmin kannattanut YLE-veroa ja sitö että niillä rahoilla vihervasemmisto tyrkyttää sairaita ajatuksiaan kaikille totuutena mutta nyt kun on pantu piste ylen toimittajien "journalismille" niin haluat ylen pois?
Minä olen halunnut ylen pois jo kauan kyllä.
Koko verorahoilla kustannettava journalismi on iso vitsi.
Yle on kommunistien "totuuden torvi" ja on vain yksi totuus joka tulee suoraan sosialistisen suomen politbyroolta.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät, sinä olet siis aiemmin kannattanut YLE-veroa ja sitö että niillä rahoilla vihervasemmisto tyrkyttää sairaita ajatuksiaan kaikille totuutena mutta nyt kun on pantu piste ylen toimittajien "journalismille" niin haluat ylen pois?
Voit tunkea ne vihervassarisi nyt jo pikkuhiljaa tiedät kyllä minne sumuttamasta Sipilän rötöstelyjä. Kaikki näkevät, että Ylen kriisi alkoi siitä että Sipilä halusi lakaista maton alle tiedot omista omistuksistaan ja kytköksistään ja siitä on poliittiset näkemykset kaukana, kun kyse on pelkästä rikollisen toiminnan peittelystä. Sellaisen kritisoijat edustavat laillisuutta ja demokratiaa, ei jotain tiettyä inhoamaasi aatesuuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit tunkea ne vihervassarisi nyt jo pikkuhiljaa tiedät kyllä minne sumuttamasta Sipilän rötöstelyjä. Kaikki näkevät, että Ylen kriisi alkoi siitä että Sipilä halusi lakaista maton alle tiedot omista omistuksistaan ja kytköksistään ja siitä on poliittiset näkemykset kaukana, kun kyse on pelkästä rikollisen toiminnan peittelystä. Sellaisen kritisoijat edustavat laillisuutta ja demokratiaa, ei jotain tiettyä inhoamaasi aatesuuntaa.
Taidat olla älyllisesti rajoittunut? Sipilä halusi saada mahdollisuuden korjata hänestä sanottuja asioita, lisäksi sipilä on itse vienyt asian oikeuskanslerille kun muita kiinnosti lähinnä asiasta huutaminen mutta ei viralliset kanavat. Sitten kun tulos tulee niin nähdään onko Sipilä mihinkään syyllistynyt.
Se on kumma kun sananvapaudesta äänekkäimmin itkevät vasemmistolaiset ovat aina ne innokkaimmat rajoittamaan toisinajattelijoiden sananvapautta.
Ja kannatan muuten kokoomusta, en todellakaan keskustaa.
Yle on PERSEESTÄ!