Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tenniskyynärpää vaivana, mikä auttaa parhaiten paranemiseen?

Vierailija
14.12.2016 |

Onko jollakin kokemuksia? Tällä hetkellä en voi olla töissä kun en pysty kädellä ilman suurta kipua mitään nostamaan yms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut vaiva jo vuosia. Tänä syksynä molemmat kyynärpäät niin kipeät ettei edes kahvikuppia pystynyt nostamaan. 

Kädet kannattaa teipata siten että vetää "kuormitusta" pois, lisäksi oikeat jumppaohjeet. Minulla toimii särkylääkkeenä tablettimuodossa olevat "voltarenit" ym.

Töissä olen kyllä koko ajan ollut.

Vierailija
2/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi rasituksen välttäminen, kova buranakuuri. Teippaus ja tuet.

Pitkäkestoinen vaiva. Välillä parempi, välillä huonompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, ei tästä varmaan koskaan eroon pääse. Joskus on parempia aikoja ja joskus tosi huonoja. Joten työelämä kannattaa sovittaa tämän vaivan mukaiseksi.

2

Vierailija
4/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, ei tästä varmaan koskaan eroon pääse. Joskus on parempia aikoja ja joskus tosi huonoja. Joten työelämä kannattaa sovittaa tämän vaivan mukaiseksi.

2

Tai siis 1 olinkin :)

Vierailija
5/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapiaa sitten, kun pystyy.

Vierailija
6/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikeaan käteen vaihdettiin hiilikuituiset jänteet. Vasemmslta puolelta murskattiin jänne ultraäänellä, jolloin ne paranivat. Sama tekniikkaa, jolla muskataan virtsakivet. Yksityinen lääkäri teki Helsingissä. Aonakin minulla auttoi, suosittelen.

Nyt pystyn tekemään ilman kipua mitävaan, mutta kuntosalilla on käytävä, jotta pysyvät terveenä.

Ja ammatiltani olen rakennusmies.

Vierailija
7/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "tenniskyynärpää murskaus" tai "ESWT", niin saat tietoa tuosta murskausmenetelmästä. Mm. Eiran sairaala tekee sitä.

Vierailija
8/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä tullutkin eli tenniksellä.

Vierailija
9/9 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun jäin pois työelämästä. Tosin paluu on edessä pian, katsotaan miten käsi kestää. Jos ei kestä, on pakko kouluttautua uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme