Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko vain helvedin tyhmä ihminen?

Vierailija
14.12.2016 |

Mennyttä ja tulevaa.

Seurustelimme miesystäväni kanssa vuoden, erosimme meidän iänkaikkisten riitojen vuoksi 8kuukaudeksi. Sinä 8kuukauden aikana meillä molemmilla oli toiset ihmiset elämässä mutta siltä vielä tapailimme miesystävän kanssa satunnaisesti. Välillä riitelimme ja rakastelimme, välillä vain rakastelimme.

Emme kai malttaneet olla toisistamme erossa vaikka monta kertaa on kuultu sanat "En halua olla sun kanssa enään missään tekemisissä".
En tiedä oliko se rakkautta, kaipuuta, välittämistä vai pelkoa. Ehkä se oli sitä kaikkea.

Monesti sanoimme eromme aikana toinen toistaan rakastavansa ja haluavansa ja kaipuuta olla toisen kanssa... Mutta muistimme aina meidän riidat.. Ei enään.. Se ei ollut ihanaa.. Kaksi tasapainotonta, mustasukkaista, tempperamenttista ja äkkipikaista ihmistä.. EI JA EI! Ymmärsimme että emme voineet yhdessä olla.

Nyt kuitenkin olemme yrittäneet uudestaan ja palanneet yhteen. Yhdessä oloa kestänyt vuoden. Olen alkanut miettimään onko tässä järkeä? Olen kerran vielä sanoakseni mustasukkainen, enemmän itsekeskeinen typerä ihminen..

Mietin usein mm. että "Entä jos mieheni kaipaa toista naista?" "Puhuuko mieheni totta minulle?" "Rakastaako hän vain ja ainoastaan minua?"

Olen kysynyt mieheltä nämä samat kysymykset ja muutaman muunkin lisäksi. Hän vastaa aina että hän on pitänyt kyllä muistakin, mutta ei ole ollut ihastunut eikä rakastunut keneenkään muuhun kuin minuun.

Olenko helvetin tyhmä kun kyseenalaistan kaiken? En osaa vain luottaa, en oikeastaan keheenkään. Olen kyynistynyt niin kamalan paljon.. Ajattelen aina pahinta itsestäni ja myös toisista.

Mitä tehdä? En halua tuntea näin..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko jaaritusta.

Jätä se sika!

Vierailija
2/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vainoharhainen. Välillä tulee tuollaisia tuntemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ei enää kertaakaan enään. 

Vierailija
4/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuosta suhteesta tasapainoista saa ja vaikuttaa siltä että kaksi tasapainotonta ihmistä yrittää saada ihmettä aikaan.

Vierailija
5/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä jotka eivät kykene olemaan erossa toisistaan. Rakastakaa toisianne ja kaikki muu kulkee omalla painollaan.

Vierailija
6/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää parisuhdeterapeutilla puhumassa peloistanne. Ihanaa, että haluatte toisianne!

Vierailija
8/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä homma. Exät kuuluvat exiksi

Vierailija
9/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää parisuhdeterapeutilla puhumassa peloistanne. Ihanaa, että haluatte toisianne!

Tämä.

Pelko saa ihmisen tekemään typeriä asioita.

Ihana asia että kaiken jälkeen haluatte vain toisianne. Turhaan pelkäät mitään. Mies on sinun kanssasi. Varmasti hän olisi valinnut toisin, mutta hän on kanssasi vaikka mennyt on ollutkin kamalaa.

Vierailija
10/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLÄ SAMAN KALTAINEN TILANNE.

Mies ja minä emme kuitenkaan eron aikana tavanneet. Silti mustasukkaisuutta edellisistä. Apua?

Vierailija
11/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi samanlaista ihmispersettä.

Molemmat ovat tehneet iljettävästi uusia kumppanejaan kohtaan, nussimalla exiään.

Vierailija
13/13 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge sormi pyllyys ja ime sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi