Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dildo tyttöystävälle joululahjaksi

Vierailija
13.12.2016 |

Tyttöystävä jo muutaman kerran "vitsinä" heittänyt että jokos on jellyjortikka pukinkonttiin tilattu. Meillä seksi elämä on ok, mutta haluaisin itse ehkä vielä useammin (nyt n.3-4 krt/vko). Ja siksi arkailen dildon tilaamista. Mielipiteitä siis lisääkö dildo seksielämää vai käykö niin, että poikaystävä jää vallan vaille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ilahtuisin, jos saisin dildon lahjaksi :) Riippuu tietty, meinasitko antaa tyttöystävän käyttää vain itsekseen vai haluatko myös kokeilla hänen kanssa. Toisaalta, haittaisiko se kovasti, jos tyttöystävä harjoittelisi sen käyttöä itsekseen? ;)

Jos meinaat ostaa, niin suosittelen silikonisia tuotteita. Jellyt ym. haisee ihan hirveälle ja ties mitä myrkkyjä niistä irtoaa limakalvoille.

Vierailija
2/5 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo pukinkontissa, miehelle lahjaksi. Saanpahan itse viettää rauhallisen joulun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lisää innostusta vaan. Ja pyydät sitten, että käytätte sitä myös yhdessä.

Vierailija
4/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttanut meillä mitenkään. Ei vaikuta olevan kovin ahkerassa käytössä.

Vierailija
5/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä saa mitään tuntemuksia siitä, että jotain työnnetään pilluun. Opettele nuolemaan ja sormettamaan orkku tyttöystävälle, niin ehkä häntä alkaa seksi kiinnostaa enemmän.