Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan vaatteista tietäviä?

Vierailija
13.12.2016 |

Odotan ensimmäistä lasta ja olen miettinyt vaatteiden hankintaa vauvalle. Jotain kirpparilta ostinkin ja haluaisin ommella esim. housuja itse. Mutta mietin, mitkä on kaikista käytännöllisimpiä? Ne tavalliset housut vai sellainen puolipotkuhousu eli sukat valmiina. Sitten toinen, ostin kirpparilta potkupuvun, on sellainen haalarimallinen hihaton ja napit olkapäillä. Onko sen alle tarkoitus laittaa jonkinlainen paita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käytännöllisimmät housut ovat olleet ne umpinaiset housut, joissa ei tarvitse sukkia. Ne sukat kun eivät vaan tahdo pysyä jalassa. Ja niiden hihattomien potkupukujen alle voi laittaa vaikka pitkähihaisen paidan tai bodyn.

Vierailija
2/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupienille kokohaalarit käteviä, kakka ja pissa kun saattavat levitä kaikkiin vaatteisiin.

Ja niin oikeastaan isommillekin.

Itse olen omalla pipanalla tykännyt pitää sukattpmoa, vauva ollut alusta pitäen niin vankka että ei ole turhan paljoa jäähtynyt vaikka käpälät ja jalat olleet sukitta ja tumpuitta. Myssyjäkään emme ole pitäneet kuin ulkona.

Jos tulija on hennompaa sorttia niin sitten tumput, sukat ja myssyt lienevät kovemmassa kulutuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipotkarit on parhaat, helpot vaipanvaihdossa, sukat ei putoile yms.

Vierailija
4/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puolpotkarit käytännöllisimpiä! Tykkäsin silti itse käyttää housuja ja sukkia. Polarn o pyretin sukat on hyviä ja pysyy kun ne saa vedettyä polviin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän