Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että ei halua enää laittaa haalaria kouluun?

Vierailija
12.12.2016 |

Aamulla tuli kova vääntö ja kiukuttelu haalarin pukemisesta. Käytäntö on ollut, että toppahaalaria käytetään talvella vapaa-aikana ja kovemmilla pakkasilla myös koulussa. Tähän asti ei ole ollut mitään ongelmaa. Tyttö on kolmannella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on kuullut jostain, että haalarin käyttö olisi noloa ja epänaisellista.

Vierailija
2/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt kellään haalaria ykkösluokallakaan. Ja olen käynyt koulua 89 alkaen. Ei todellakaan käytetä lasten haalaria enää kolmosella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt kellään haalaria ykkösluokallakaan. Ja olen käynyt koulua 89 alkaen. Ei todellakaan käytetä lasten haalaria enää kolmosella!

Kyllä haalareita on koululaisillakin.

Vierailija
4/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmasluokkalainen tyttö huutaa kuin syötävä jos haalari on pesussa ja joutuu lähtemään 2-osaisella kouluun. Pitäis kuulemma ostaa vielä toinen haalari.

Niin ne on erilaisia :)

Tytöllesi on varmaan joku sanonut jotain vauvaojen vaatteesta. Me on varauduttu niihin kommentteihin vastausvalikoimalla, koska tyttö itse siitä haalaristaan tykkää.

Vierailija
5/5 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa haalari on kätevä. Ulos on pakkomennä -15C pakkasessa. Etelä-Suomessa katsotaan vinoon jos on haalarit. Tyhjässä trendipäässä palelee välitunnilla.