Kumpi voittaa tänään x factorin?
Kommentit (18)
Ei kahta voittoa Suomeen ilman kolmatta.Siis Saara
No Saaran kuuluisi todellakin voittaa, kaikki sen tietää. Nicolekin alkanut rasistiseksi koska tajunnut Saaran olevan parempi kuin Matt. Tosiaan tulosta ei silti voi tietää, mikäli Matt voittaa se johtuu VAIN JA AINOASTAAN siitä että hän on alkuperäinen britti! Tosin Saara tuntuis jo voittaneen britit puolelleen, tuskinpa suomalaisuus on mikään ongelma, hän on jo finaalissa!
Luulen Mattin voittavan mutta toivon Saaran. Oh So Quiet ei ole parempi kuin Writings on The Wall. Muutenkin Matt on tuotannon sekä vedonlyöjien suosikki. Tilannetta varmasti auttoi kun Saara meni kommentoimaan että hän haluaisi tulla kakkoseksi.
Saara sen ansaitsisi... parantunut huimasti alkumetreistä. Yllättää aina, hänen esityksensä eivät ole koskaan tylsiä tai sellaisia ''taasko tätä''. Mun mielestä on väärin jossei hän voita. Matt on hyvä muttei yhtä hyvä kuin Saara.. Briteillä on nyt mahdollisuus näyttää onko heistä antamaan voitto ulkomaalaiselle. :)
Vierailija kirjoitti:
Luulen Mattin voittavan mutta toivon Saaran. Oh So Quiet ei ole parempi kuin Writings on The Wall. Muutenkin Matt on tuotannon sekä vedonlyöjien suosikki. Tilannetta varmasti auttoi kun Saara meni kommentoimaan että hän haluaisi tulla kakkoseksi.
Miksi?
Mitä voittaja saa?
Vierailija kirjoitti:
Missä Saara on sanonut haluavansa tulla kakkoseksi? :D
Kyllä Saara nimenomaan haluaa voittaa tuon kilpailun, tullut kakkoseksi kaikissa aiemmissa kilpailuissa joihin osallistunut.
Saaran eilisessä ensimmäisessä esityksessä oli yksi piiloviesti jonka perusteella uskoisin että hän joko voittaa tai on saanut hyvän sopimuksen jostain.
Saara. Teknisesti paljon parempi ja on taitavampi.
Saaralta voiton voi viedä vain se, ettei ole britti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2375833/saara-aalto-doesnt-want-t…
Toivon järkevästi, että se Matt voittaisi. Se joutuisi diilin mukaisesti tekemään roskaa koko seuraavan vuoden. Kakkosena Saara olisi vapaa vaikka mihin.
Toisaalta pieni runebergiläinen piru minussa toivoisi Saaran voittavan...
Onhan Saara tietysti pirun paljon parempi ja ammattitaitoisempi.
Käsittääkseni tämä on laulukilpailu, joten Saara. Jos tämä taas on joku kansalaisuus- kilpailu niin sitten Matt. Saara on kuitenkin jäämässä sinne Lontooseen niin ei pitäis suomalaisuuden olla nyt kamala este briteille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2375833/saara-aalto-doesnt-want-t…
Jaha uskot sitten brittien seiskaa :D noi on tunnettuja siitä että keksii kaikkea roskaa tosta noin vaa.
Kyllä sille Saaralle voitto kelpaa varmasti, on vaan tottunut olemaan kakkonen. :D nyt ansaitsisi voiton.
Vierailija kirjoitti:
Saaran eilisessä ensimmäisessä esityksessä oli yksi piiloviesti jonka perusteella uskoisin että hän joko voittaa tai on saanut hyvän sopimuksen jostain.
Kerro lisää!!! :D
toivottavasti Saara. Vaikkei voittaisi niin on silti mielestäni x factorin parhain laulaja, esiintyjä, tulkitsija.