Kahvinkeitin ja leivänpaahdin tuntuvat tulevan hyvin toimeen, onkohan niillä suhde?
Nököttävät aina sulassa sovussa vierekkäin pöydällä, onkohan niillä keskenään säpinää yöaikaan?
Kommentit (13)
Mikäköhän olisi niiden jälkikasvu. Kahvileipävanukas?
Lapiota ja kuokkaan en enää uskalla jättää vierekkäin, muuten ovat kohta toisiaan vasten kaatuneita, miten ne kehtaavatkin.
Meillä ihan sama juttu, hengailevat vierekkäin. Vedenkeitin vähän taka-alalla yksinään, onkohan se kiinnostunut jommasta kummasta?
Meillä vessaharja nojailee mielellään wc- ankkaan, toisinaan myös lähentelee roskista. Taitaa olla melkoinen sutija tuo harjaspää.
Ootko huomannut, onko keittiöön ilmestynyt mystisesti kahvilta maistuvia leipiä? Tai onko kahvinporojen seassa leivänmuruja? Tämä on nyt tärkeä asia selvittää ensimmäisenä.
Tuntuuko leivänpaahdin tai kahvinkeitin oudosti kuumille vaikka eivät ole olleet päällä pitkään aikaan ?
Meidän kahvinkeittimellä ja vedenkeittimellä oli suhde. Mutta sitten tehosekoitin perhana vieköön meni siihen väliin sotkemaan ja vietteli kahvinkeittimen. Vedenkeitin tietenkin raivostui siitä. Yhtenä yönä kuului keittiöstä kauhea kolina. Siellä ne tappelivat kaikki kolme. :( Piti miehen kanssa mennä väliin ja erottaa ne toisistaan.
Vedenkeitin ei enää ole ollut oma itsensä tämän epäonnistuneen rakkaussuhteen jälkeen... Nykyisin se lämmittää veden vain haaleaksi. Surullinen tapaus.
Meillä joudutaan pitämään eri puolella keittiötä. Kahvinkeittimen uusi suhde vedenkeittimeen saa leivänpaahtimen oikosulun partaalle.
Mun uuni teki eilen itsemurhan. Olen usein kuullut sanottavan, että jääkaappia ja hellaa ei saa laittaa vierekkäin. Ei ne ihan vierekkäin tässä ole, mutta typerän lähekkäin vain pieni laatikosto ja taso 40 cm välissä. Epäilen, että syynä on vedenkeitin. Syy on kyllä minun, minähän Sen vedenkeittimen siihen jääkaapin viereen siirsin. Vedenkeitin on sulattanut jääkaapin sydämen, uuni sitä yritti, mutta ei onnistunut.
Meillä oli pieni mustasukkaisuus draama kun leivänpaahdin luki uutta Gigantin esitettä silmät kiiluen, onneksi siitäkin kuitenkin selvittiin ilman sen suurempia ja suhde on taas kunnossa.
Meillä ne ainakin ovat viihtyneet vuosia vierekkäin. En ole koskaan kuullut niiden kinaavan, vaikka ovat jo vanhoja ja kulahtaneita. Yllättävää asiassa on, että molemmat toimivat edelleen erinomaisesti. Ilmeisesti suhde toimii. :)