Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin täti oli sitten kertonut 4-vuotiaalle ettei joulupukkia ole, tyttö ei uskonut, sanoi (lukekaa, hauska)

Vierailija
11.12.2016 |

Höh, älä sinä hulluja siinä puhu, mä oon hei nähnyt sen" ja jatkoi tyytyväisenä leikkejään :D Onneksi, haluan vielä pitää hänet pienenä edes hetken.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö perusteli samoin joulupukin olemassaolon. Hammaskeijuun tai pääsiäiskukkoon hän ei uskonut, koska ei ollut niitä nähnyt. Joulupukkiin hän uskoi 9-vuotiaaksi asti.

Vierailija
2/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täti siihen?

Vierailija
4/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa tossa oli? Miksi sitä paitsi lapsille valehdellaan?

Vierailija
5/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö perusteli samoin joulupukin olemassaolon. Hammaskeijuun tai pääsiäiskukkoon hän ei uskonut, koska ei ollut niitä nähnyt. Joulupukkiin hän uskoi 9-vuotiaaksi asti.

En kerskuisi vähä-älyisellä lapsella. 

Normaali ymmärtää viimeistään esikouluiässä, ettei ole mahdollista. 

Vierailija
6/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hauskaa, että naapurissa on mielenvikainen naisihminen. 

Vierailija
7/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkein jo sääntö, että jos vanhempi kehuu jotain lapsensa letkautusta hauskaksi, ei se koskaan ole.

Vierailija
8/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika, kohta 4, sanoi juuri tänä aamuna, että joulupukki on naamioitunut ihminen. Tätä olemassaoloasiaa ei olla edes mietitty aikaisemmin! Joulupukin on tietysti muutaman kerran nähnyt, mutta ei tänä vuonna vielä. Helpollapa päästiin tästä asiasta ainakin.

Vierailija
9/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun aikuisväestö tajuais soveltaa samaa päättelyketjua jeesuksen olemassaoloon.

Vierailija
10/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika uskoi joulupukkiin vähänbvielä koulun ala-asteella. Tiesi kyllä, että suurin osa pukeista on naamioituneita ihmisiä, mutta lievästi uskoi kuitenkin siihen, että se oikea on olemassa jossain taustalla kuitenkin. Moni muukin luokkakaverinsa uskoi niin vielä kouluiässä. Ihan hienoa, antaa lasten olla lapsia mahdollisimman.pitkään, kyllä arki ja elämän kovuus koittaa kaikille aikanaan.

Vierailija
11/11 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tilanne meni? Tuliko täti ovelle pimputtamaan ja kertomaan vai?

Onpa huono käytöksinen kakara muuten? Sais arestia, kun käy tädeille aukomaan päätään. Oli täti kuinka vimpsahtanut tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä