Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suonikkaat rinnat?

Nanao
10.12.2016 |

Huomasin tänään että toinen rinta on muuttunut suonikkaaksi. Aiemmin vain nännin ympärillä on näkynyt pieni "suonikohjun" tapainen rypäs. Mikä voi olla syynä? Voiko pms kun menkkojen pitäis alkaa n. Viikon sisään. Rinta on myös kova ja arka. Aiemmin pmssä sisällä on tuntunut iso irtonainen patti mutta nyt koko reuna on kova. Toivottavasti en ainakaan ole raskaana! :( viimeksi menkat tuli ajallaan mut loppu tiputtelua kesti viikon.... aiemman raskaustestin olen tehny noin 2kk sitten ja se oli nega...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua säikäyttää, mutta voi olla syöpä- tuskin on mutta seuraa muutoksia ja käy tarvittaessa lääkärissä.

Vierailija
2/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekäisynä tosiaan ollaan käytetty kumia (joka on aina tarkistettu jälkeenpäin) ja siihen yhdistettynä ns. Varmoja päiviä. Menkat mulla kesti kaikinne tiputteluineen 2vko reilu ku yleensä kestää reilu 1vko. Oviksen olin tunnistavinani 27.11-4.12. Jos tämä nyt liittyy mitenkään. Aion kyl tehdä toki testin jos menkat ei ala....

Vierailija
4/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syöpään en jaksaisi uskoa kun rinnassa on aina ollut se patti. Nyt se vaan tuntuu erilaiselta.... mietin lähinnä että onko muut huomannu rinnoissansa suonimuutoksia muutenkaan ilman raskautta. Mieheltä kysyin asiaa ja hän oli muistavinaan että on ennenkin nähnyt, että tähän rintaan kohoaa suonia . .. tosin miehen muisti on vähän hapero :D

5/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

t. ap, kirjauduin tätä varten

6/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan rinnat eivät ihmeemmin arista tällä hetkellä mutta oviksen aikaan sattui ja paljon. Nyt suonikkaassa rinnassa tuntuu kipua vain jos sitä tunnustelee ja se on melko vaimeaa. Suonet eivät siis ole rinnan pinnassa koholla, kuultavat vain.

7/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitusta alapeukutetaan? :O Onko niin typerä kysymys? :D

Tiedän kyllä, että vauva-palsta ei ole mikään oraakkeli.

8/8 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Ja ekäisynä tosiaan ollaan käytetty kumia (joka on aina tarkistettu jälkeenpäin) ja siihen yhdistettynä ns. Varmoja päiviä. Menkat mulla kesti kaikinne tiputteluineen 2vko reilu ku yleensä kestää reilu 1vko. Oviksen olin tunnistavinani 27.11-4.12. Jos tämä nyt liittyy mitenkään. Aion kyl tehdä toki testin jos menkat ei ala....

Ja varmat päivät on siis ollut käytössä niin että silloin ei ole harrastettu minkäänlaista seksiä. Muutoin aina käytössä kumi. En tiedä luuliko joku, että välillä luotetaan pelkkiin varmoihin päiviin. D: näin ei siis ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme