Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan ihastukseni 1,5 viikon päästä -- tarvitsen ideoita "muuttumisleikkiin"

Vierailija
10.12.2016 |

Olen treenannut raivokkaasti (juoksua ja kuntosaliharjoittelua), syönyt terveellisemmin ja vähemmän, käynyt kampaajalla ja vartalohoidossa ja vielä menossa kasvohoitoon sekä ostanut uusia vaatteita.

Aion myös vielä valkaista hampaani ja muuttaa radikaalisti tyylikkäämpään, naisellisempaan ja "kalliimpaan" suuntaan pukeutumistyyliäni. Kroppani on sutjakoitunut entisestään (olin aiemminkin hoikka) ja olen hieman pirteämmän näköinen, mutta mitä voisin vielä tehdä?!? Kaikki ideat ovat tervetulleita.

En ole muuten koskaan ennen tehnyt tällaista satsausta. Ihastukseni kohde on vieläpä nainen ja olen itsekin nainen (itselläni ei ole aiempaa kokemusta naisista).

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naiset laittaudukaan itseään varten?

Vierailija
2/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt vielä jotain kivaa lahjaa viemisiksi. Aloin juuri miettiä, että se mun "naisellinen" uusi tyyli saattaakin olla turn-off, kun siis en tiedä, millaisesta tyylistä naisista mahdollisesti tykkäävät naiset voisivat tykätä. Siis kun itsehän tykkään todella naisellisen näköisistä naisista, mutta hänestä en tiedä. :) t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös naiset laittaudukaan itseään varten?

Ei kannata yleistää kaikkiin naisiin, mutta mua motivoi kyllä tapaaminen kiinnostavan ihmisen kanssa. Muuten olen ihan siisti ja neutraali, ehkä hieman androgyyni tyyliltäni. Kyllähän noista jutuista tulee sivuvaikutuksena itsellekin kiva fiilis, että en jaksaisi motivoitua ainoastaan itseni vuoksi. :) t. Ap

Vierailija
4/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: että -> mutta

Vierailija
5/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiahullu?

Vierailija
6/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksen maksiointtia. Hanki silikooni tissit, botoxia naamaan ja ankkahuulet. Vielä ehtii.

Vierailija
7/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoksen maksiointtia. Hanki silikooni tissit, botoxia naamaan ja ankkahuulet. Vielä ehtii.

Botoxia ja restylane-pistoksia harkitsin, mutta jätin väliin. :) Ankkahuulet on mulla omasta takaa. :D

T. Ap

Vierailija
8/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaimplanttien otosta palautumiseenhan menee viikko-pari muistaakseni, joten en ehdi enää. Enkä oikeastaan edes halua itselleni suurempia rintoja. Muilla naisilla sellaiset ovat toki kauniita, vaikka tykkäänkin henkilökohtausesti enemmän luonnollisisista muodoista.

T. Ap

Vierailija
9/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiahullu?

I'm not that one. What do you mean?

Vierailija
10/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveän ulkonäkökeskeinen. Onko ihastuksesikin samanlainen? Suosittelen kehittämään vaihteeksi sitä älykkyyttä ja sivistystä, mitä pitäisi olla  korvien välissä. Kauneus kun on katoavaista kaikilla, ja myös teillä kummallakin. Suosittelen nyt pysähtymään hetkeksi ja miettimään. Mielestäni parhainta on olla luonnollinen ja aito oma itsensä. 

Vierailija
11/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hirveän ulkonäkökeskeinen. Onko ihastuksesikin samanlainen? Suosittelen kehittämään vaihteeksi sitä älykkyyttä ja sivistystä, mitä pitäisi olla  korvien välissä. Kauneus kun on katoavaista kaikilla, ja myös teillä kummallakin. Suosittelen nyt pysähtymään hetkeksi ja miettimään. Mielestäni parhainta on olla luonnollinen ja aito oma itsensä. 

Olen hieman epävarma viehätysvoimastani, joten sen vuoksi yritän epätoivoisesti satsata ulkoiseen olemukseeni. Ihastukseni ei itse asiassa ole ulkonäkökeskeinen. Hän on äärimmäisen suloinen ja kaunis omana itsenään. Lisäksi hän on hyvin älykäs, luova ja sivistynyt.

Aion lukaista muutaman kirjan vielä ennen kuin tapaan hänet, joten siitä voin saada hyvää jutun juurta. Olen joskus ylittänyt Mensan rajan, mutta siitä on yli 10 vuotta. Toki älykkyyttä pitää kehittää ja pitää hoksottimet öljyttyinä jatkuvasti.

Pelkään tosiaan, etten kelpaa aitona omana itsenäni kuitenkaan, sillä ihastukseni on poikkeuksellisen viehättävä ja ihastuttava ihminen. T. Ap

Vierailija
12/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

T. Epätoivoinen

Vierailija
13/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekisit itsestäsi miten tyrkyn ja tyhjäpään oloisen ja näköisen ei heteronainen siitä sun pilluasi (hyi vittu) intoudu nuolemaan. Teet itsestäsi lähinnä säälittävän, mutta senhän taisit tietääkin jo.

Vierailija
14/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tekisit itsestäsi miten tyrkyn ja tyhjäpään oloisen ja näköisen ei heteronainen siitä sun pilluasi (hyi vittu) intoudu nuolemaan. Teet itsestäsi lähinnä säälittävän, mutta senhän taisit tietääkin jo.

Mitä höpiset heteronaisista? En halua mitään tuollaista, vaan rakkautta, läheisyyttä, suudelmia ja katsoa, miten siitä voisi edetä. Eikä minulle tarvitse lähtökohtaisesti tehdä mitään, vaan haluan tehdä hänelle kaikkea hyvää, mitä hän ikinä toivoisikaan.

Millä perusteella olen säälittävä? Siksikö, että olen rakastunut? Onko tyylikkyys tyrkyn näköisyyttä? Siis olen ollut aiemmin hieman harmaavarpunen pelkistettyine vaatteineni ja tarkoitus olisi muuttaa tyyliä tyylikkäämpään suuntaan viimeinkin.

Haluaisin olla samanlainen kuin ne tyylikkäimmät naiset ovat. Toki tarvitsisin vielö reilusti kirurgin veistä ulkonäköni muuttamista ajatellen, mutta yritän tehdä parhaani muuten. Olen elellyt todella surkeassa, väkivaltaisessa ja alistavassa heterosuhteessa viime vuodet ja haluan jättää kaiken sellaisen taakseni. Miksi olet noin ilkeä minua kohtaan? Et todellisuudessa tiedä tilanteestani ja elämästäni juuri mitään. Enkä sano näin pahalla, vaan puolustaakseni itseäni viimein.

T. Ap

Vierailija
15/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun ihastus nähnyt sua aiemmin? Voi olla aika shokki ja pettymys, jos näytät ihan erilaiselta kun nyt sut näkee kun se henkilö josta on kiinnostunut.

Vierailija
16/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hieman sekin, että sen ihastuksen sukupuolen mainitseminen kirvoittaa todella ilkeitä kommentteja. Jos olisin sanonut ihastuneeni mieheen, olisin saanut kannustavampia kommentteja. Olkaa naiset onnellisia, että en ole viemässä tai edes himoitsemassa ketään miestä teiltä.

Sekin ihmetyttää, että ulkonäköön satsaaminen tulkitaan tyhjäpäisyydeksi. Olen elänyt syvässä itseinhossa lähes koko elämäni ja mieheni kiusattavana, nöyryytettävänä ja haukuttavana viimeisimmät kuusi vuotta, joten miksi en saisi viimeinkin hemmotella itseäni?

T. Ap

Vierailija
17/17 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sun ihastus nähnyt sua aiemmin? Voi olla aika shokki ja pettymys, jos näytät ihan erilaiselta kun nyt sut näkee kun se henkilö josta on kiinnostunut.

On nähnyt useammankin kerran. Ja on tuossa tuokin riski toki. Yritän toimia vain parhaan arvioni mukaan ja otan toki riskin. Parikymppisenä olin ihastunut yliopistolla yhteen proffaan ja pyörittelin näitä samoja ongelmia mielessäni. Silloin ei vain ollut varaa toteuttaa ideoitani. En tosin tiedä, olisiko se auttanut tuolloin siltikään, sillä ko. proffa oli varattu ja itseäni parikymmentä vuotta vanhempikin.

T. Ap