Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHEN KAVERIN RAIVOSTUTTAVA TYTTÖYSTÄVÄ

Joopajoo
10.12.2016 |

Olen kurkkua myöten täynnä tätä bimboa. Tämä bimbo änkeää jokaisiin kissanristiäisiin mukaan ja on aina paikalla jos on joku "poikien ilta" saunoen jne. Mieheni vietti juhannuksesta lähtien kaikki tärkeät päivät mieluummin kavereidensa kanssa ja tämä bimbo on aina mukana. Nyt hän facebookissa lähestyy miestäni. Olen pöyristynyt tästä. Asia ei muuten vaivaisi minua, mutta minulle miehelläni ei ole aikaa juuri lainkaan ja hän joskus sanoi suutuspäissään että olisinpa enemmän tämän bimbon kaltainen. Lisäksi tässä kaveriporukassa on niin ristiin rastiin vaihdettu naisia ja miehiä että epäilyttää. Yksikin nainen käynyt läpi kolme eri miestä tässä porukassa. Olen itse muuttanut miehen perässä muualta ja en koe kuuluvani tähän porukkaan. Mieheni ei ymmärrä minua, koska olen tästä hyvin hermostunut ja kotonakin pelkkä kotiorja. En oikein tiedä kuinka tässä pitäisi jaksaa jotenkin olla "samanlainen kuin tämä yks nainen". Keskustelut eivät auta, koska mies ei osaa sitä tehdä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua. Kyllä mun mies on mun kanssa mieluiten ja satunnaisesti käy tuulettumassa kavereiden kanssa.

Vierailija
2/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaako sua oikeesti sun ja miehes suhde, sun mies, bimbo vai sinä itse?

Onko sulla muita ystäviä samalla paikkakunnalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan ei pidä olla kuten joku muu.

Vierailija
4/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa?

Vierailija
5/5 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen aarre toi sun mies. Älä vaan eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi