Miten Omega male pääsee lisääntymään?
Olen laumassani Omega.. kaikki meidän "sosiaaliset hetket" tyttöjen kanssa aina johtaa siihen että minua pilkataan jotta Alpha ja myös Beta saa lisääntyä helpommin näiden tyttöjen kanssa.
Olen kyseenalaistanut aina, että miten Omegana voin lisääntyä? Pitäisikö syrjäytyä ja kääntyä Gammaksi? Syrjäytyä ja omistaa elämäni kouluttaakseni itseni Sigmaksi?
Mitä teen? Tavoite 100 seksuaalikumppania ja olen jo 18v neitsyt.
Kommentit (8)
Omegat eivät lisäänny ja hyvä niin. Jos ihmisessä ei ole mitään vastakkaista sukupuolta houkuttelevaa, tuskin sellaisia geenejä on syytä jatkaa.
Aattele, onneksi et oo sentään epsilon!
Kyllähän se niin on että ihan naurettavaa että yhteiskunta antaa vieläkin tämmöisille edes MAHDOLLISUUDEN lisääntymiseen. Meidän pitäisi mennä samaan laumasysteemiin kuin sudet eli Alpha ainoa joka tekee lapsia. Ylpeä Beta hoitaa tämän lapset ja Omegaa kiusataan saadakseen koomista helpotusta.
Jos ihmiskunta tekisi näin, kaikki ongelmamme olisivat korjautuneet.
Suosittelen vaihtamaan laumaa jossa olet korkeammassa dominointiasemassa... Ihmiset ovat heikkoja laumaeläimiä jotka kuvittelevat että eivät voi eliminoida ihmisiä ympäriltään vaikka oikeasti näkemällä tämän illuusion lävitse voit lopettaa kaikki suhteesi joilla ei ole posiitivista vaikutusta elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaihtamaan laumaa jossa olet korkeammassa dominointiasemassa... Ihmiset ovat heikkoja laumaeläimiä jotka kuvittelevat että eivät voi eliminoida ihmisiä ympäriltään vaikka oikeasti näkemällä tämän illuusion lävitse voit lopettaa kaikki suhteesi joilla ei ole posiitivista vaikutusta elämääsi.
... Voisi myös syrjäytyä kokonaan laumasysteemista ja ruveta itsenäiseksi ihmiseksi jolla on ainoastaan ystäviä, ei kavereita/laumoja?
Ota bilsan kirjat käteen ja katso. Samalla tavalla lisääntyy jokainen ulkonäöstä ym luokitteluista huolimatta.
Idiootti.