Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä korvata leipä?

Vierailija
08.12.2016 |

???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön harvoin leipää. En tarvitse sitä. Syön aterioilla vain ruokaa ja välipalaksi jotain muuta kuin leipää.

Vierailija
2/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin millään, leipä on turhaa. Syö oikeaa ruokaa riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää korvata?

Vierailija
4/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla se yleisimmin korvataan kauppiaalle.

Vierailija
5/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonilla.

M

Vierailija
6/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, että miksi se pitää korvata? Sen voi jättää ruokavaliosta pois kokonaan.

Vierailija
7/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää korvata?

Olen mielisairas ja luin netistä että se pitää korvata

Vierailija
8/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurolla

Vierailija
9/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoksilla, kakuilla.

Maria Antoinette

Vierailija
10/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ite korvannut leipää raejuustolla, rahkalla ja esimerkiksi keitetyillä kananmunilla. Toki joskus kun tekee itse sämpylöitä, niin niitä mä kyllä syön. Tosin korkeintaan yhden päivässä ja mies hoiteleekin sitten loput.

Vierailija
11/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, että miksi se pitää korvata? Sen voi jättää ruokavaliosta pois kokonaan.

Jos on vaikka kymmenen vuotta syönyt aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi leipää, niin jotainhan sen tilalle on keksittävä. Tietysti jos on ylipainoinen niin voi koittaa olla ilmankin.

Vierailija
12/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekonilla.

M

Maksa ne suolistosyöpä- ja sydäninfarktihoidot ite sitten.

Vierailija
13/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vaikka kymmenen vuotta syönyt aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi leipää, niin jotainhan sen tilalle on keksittävä. Tietysti jos on ylipainoinen niin voi koittaa olla ilmankin.

Tai sitten voi lakata syömästä näitä "paloja" ja vaihtaa ne kunnon ruokaan.

Aamulla voi syödä vaikka puuroa, munakasta, stydin salaatin, tai, kuten nyt on muotia, smoothien. Tai mikä estää syömästä vaikka läskisoosia ja perunoita, ts. miksi pitää olla jotain erillisiä aamiaisruokia? Tarpeeksi kun syö lounaalla ei mitään välipalaa tarvitse, tai sitten voi syödä hedelmän ja pähkinöitä. Sama päivällisen ja iltapalan kanssa, jälkimmäinen on aika tarpeeton. Tai voihan sen puuron keittää illallakin.

Vierailija
14/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeillä suljetulla osastolla

Vierailija
15/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi lakata syömästä näitä "paloja" ja vaihtaa ne kunnon ruokaan.

Aamulla voi syödä vaikka puuroa, munakasta, stydin salaatin, tai, kuten nyt on muotia, smoothien. Tai mikä estää syömästä vaikka läskisoosia ja perunoita, ts. miksi pitää olla jotain erillisiä aamiaisruokia? Tarpeeksi kun syö lounaalla ei mitään välipalaa tarvitse, tai sitten voi syödä hedelmän ja pähkinöitä. Sama päivällisen ja iltapalan kanssa, jälkimmäinen on aika tarpeeton. Tai voihan sen puuron keittää illallakin.

Hyvä hessu! Vastasit aloituksen kysymykseen.

Vierailija
16/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipä on terveellistä, hyvää ja halpaa kunnon ruokaa. Miksi pitäisi bimboilla ja vaarantaa terveys?

Vierailija
17/17 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipä on terveellistä, hyvää ja halpaa kunnon ruokaa. Miksi pitäisi bimboilla ja vaarantaa terveys?

Ei leipä nykyään ole halpaa, paitsi ehkä itse tehtynä tai sitten jotkut glyfosaatti-pitoiset ruispalat. Itse tykkään jälkiuunileivästä ja se on kaupassa yleensä kilohinnaltaan kalliimpaa kuin voi, jota pistän päälle. (Sori OT kun en vastaa aloittajan kysymykseen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi