Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisia..? Oikeasti?

Vierailija
05.12.2016 |

Olen 12-vuotias tyttö, ja löysin tälle palstalle puolivahingossa. Jäin kuitenkin vähän katselemaan keskusteluja, ja olin lyöty ällikällä - jotkut aikuiset ihmiset (tai ainakin oletan, että te jotka täällä kirjoitatte olette aikuisia) käyttäytyvät samalla tavoin, jos eivät huonommin, netissä kuin meidän koulumme kolmasluokkalaiset päivänavauksissa salissa. Ja se on jo tosi huonosti se.
Hei, te jotka täällä trollailette ja kiusaatte ihmisiä, viitsisittekö lopettaa? Ei teidän hommanne ole yhtään kivaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa miettii myös 50-v nainen.

Vierailija
2/5 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, niin väsyneitä nämä provot joissa esiinnytään lapsina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olettaa, että kaikki täällä käyvät ovat aikuisia - olethan täällä itsekin. Eikä kannata olettaa, että kaikki aikuiset - edes suurinosa - olisi näin ilkeitä, kun jotkut jutut antavat ymmärtää. Eikä myöskään kannata olettaa, että av-palsta on suora kanava aikuisuuden tai ihmismielen ymmärtämiseen. Älä rakenna maailmankuvaasi ja ihmiskäsitystäsi keskustelupalstojen juttujen ympärille.

Vierailija
4/5 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, niin väsyneitä nämä provot joissa esiinnytään lapsina.

Varmasti ovat väsyneitä. Mutta olen oikeasti 12-vuotias, enkä esitä mitään. :D

- Keskustelun aloittaja (ap?)

Vierailija
5/5 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olettaa, että kaikki täällä käyvät ovat aikuisia - olethan täällä itsekin. Eikä kannata olettaa, että kaikki aikuiset - edes suurinosa - olisi näin ilkeitä, kun jotkut jutut antavat ymmärtää. Eikä myöskään kannata olettaa, että av-palsta on suora kanava aikuisuuden tai ihmismielen ymmärtämiseen. Älä rakenna maailmankuvaasi ja ihmiskäsitystäsi keskustelupalstojen juttujen ympärille.

En missään nimessä oleta niin, mietin vain tätä, miksei täällä osata käyttäytyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi