Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joukut käyttää pikkuhousunsuojia jatkuvasti?

Vierailija
03.12.2016 |

nii, minkä takia jotkut käyttää pikkuhousunsuojia jatkuvasti? monet kaverit näin sanovat ja iällä ei tunnu olevan merkitystä. itse käytän siteitä ainoastaan jos tamponeja ei ole.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että joillakin on koko ajan pillu märkänä ja siksi käyttäisivät. Epäilen kyllä tämän olevan urbaanilegendaa.

Vierailija
2/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pestä alushousuja, vaihtaa vaan suojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että joillakin on koko ajan pillu märkänä ja siksi käyttäisivät. Epäilen kyllä tämän olevan urbaanilegendaa.

ei varmana pidä paikkansa jos on kokoajan märkänä. tai sitten henkilöllä on jokin outo oire.

Vierailija
4/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bilusta tulee jatkuvasti mähmää

Vierailija
5/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä (nymfomaani) käytti juuri tuon jatkuvan kosteuden takia pikkuhousunsuojia ihan jatkuvasti, kun oli kodin ulkopuolella.

Vierailija
6/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen lirahtelee ja kolmekymppisenä se yleistyy synnyttämättömiänkin keskuydessa.

Vierailija
7/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin ennen. Mulla on tosi runsas valkovuoto ja sen takia pidin. Nyt olen opetellut olemaan ilman, vaikka vuotoa edelleen tulee yhtä paljon kuin ennen. Ei ole tulehduksia, eikä muutakaan vikaa. Gynetkin on sanoneet, että joillakin vaan tulee. Ja sillä ei ole seksi-märkyyden kanssa mitään tekemistä :)

Vierailija
8/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tykkää kulkea märissä housuissa. Ennen oli pikkuhousujen lisäksi myös sukkikset ja päällyshousut haaroista märät. Kun aloin käyttää suojia, on housut pysyneet kuivina.

Vierailija
9/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tykkää kulkea märissä housuissa. Ennen oli pikkuhousujen lisäksi myös sukkikset ja päällyshousut haaroista märät. Kun aloin käyttää suojia, on housut pysyneet kuivina.

Ja ennen sinut kaupungilla nähneet miehet joutuivat noloihin tilanteisiin kun kiinnittivät huomionsa ainoastaan märkiin housuihisi.

Vierailija
10/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin ennen. Mulla on tosi runsas valkovuoto ja sen takia pidin. Nyt olen opetellut olemaan ilman, vaikka vuotoa edelleen tulee yhtä paljon kuin ennen. Ei ole tulehduksia, eikä muutakaan vikaa. Gynetkin on sanoneet, että joillakin vaan tulee. Ja sillä ei ole seksi-märkyyden kanssa mitään tekemistä :)

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa just niistä pikkuhoususuojista luopua, se lisää sitä vuotoa, kokemusta on!!

Vierailija
11/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa just niistä pikkuhoususuojista luopua, se lisää sitä vuotoa, kokemusta on!!

Mutta niistä luopuminen ei välttämättä vähennä sitä vuotoa yhtään, kokemusta on :) En silti enää käytä, vaan yritän pärjätä ilman. Avainasemassa on hyvää materiaalia olevat pikkarit, ei mitään mikrokangasta joka päästää kaiken heti läpi.

Vierailija
12/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvi valuttaa koko ajan. Seksikästä.

Vierailija
13/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm olen kiitollinen, etten tarvitse pikkuhousunsuojia 24/7, mutta jos tarvitsisin, niin kuukuppi ajanee tämänkin asian hieman mukavammin kuin hikinen side.

Mutta jos joutuisin käyttämään pikkuhousun suojaa Tena Ladyn esiasteena, niin siihen se kuppi ei tietenkään tepsisi. :(

Vierailija
14/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoilun takia. pikkuhoususuojat imee ne hiet pois.

Vierailija
15/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma. Meillä harrastetaan seksiä 6 päivänä viikossa. Ei se yön aikana pois ehdi valua, siksi.

Vierailija
16/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma. Meillä harrastetaan seksiä 6 päivänä viikossa. Ei se yön aikana pois ehdi valua, siksi.

Sama, seksin takia. Mutta ainoastaan seksin jälkeen, ei jatkuvasti.

Vierailija
17/19 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaikka tykkää pilluhien hajusta sieraimissa. Tai jos niillä on jotain alkkareiden vaihtamista vastaan.

Vierailija
18/19 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina oppii uusia asioita, ilmeisesti naisten anatomia voi olla hyvinkin erilainen? Itse menen seksin jälkeen vessaan,  pesen itseni ja se siitä, mitään ei valu pytyltä nousemisen jälkeen ja se siitä. En oikein ihan ymmärrä mihin se mälli sinne jäisi kun sen voi vain pusertaa pois ja huuhdella paikat, mutta ilmeisesti näin on. Hämmentävää ja ilmeisen ärsyttävää, taas pieni asia josta olla kiitollinen...

Vierailija
19/19 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina oppii uusia asioita, ilmeisesti naisten anatomia voi olla hyvinkin erilainen? Itse menen seksin jälkeen vessaan,  pesen itseni ja se siitä, mitään ei valu pytyltä nousemisen jälkeen ja se siitä. En oikein ihan ymmärrä mihin se mälli sinne jäisi kun sen voi vain pusertaa pois ja huuhdella paikat, mutta ilmeisesti näin on. Hämmentävää ja ilmeisen ärsyttävää, taas pieni asia josta olla kiitollinen...

Joo, mulla on joku ihme onkalo sisälläni tai sitten vagina on mutkainen tai jotain, koska mälliä saattaa tulla ulos vielä seuraavana aamuna vaikka kuinka olisi pessyt itsensä.

Sama pätee myös menkkavereen: yöllä ei ole vuotoa ollenkaan, kun olen makuuasennossa, mutta heti aamulla kun nousen sängystä, tulee ulos varmaan jotain desin verran. Nukun varmuuden vuoksi sekä tamponin että kunnon siteen kanssa, ja siitä huolimatta saattaa tulla läpi. Mulla on joku ihme sisävesiallas tai jotain. :p

Olisin kyllä mieluummin "suoraputkinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän