Tutustuin mieheen jolla on kani
Vähän tuntuu oudolta että miehellä on kani.Mies pitää kanistaan hyvää huolta ja raahasi sen jopa luokseni mukaan viikonlopuksi.Edes häkkiin ei voinut tätä otusta laittaa kun "eihän minun pikku "turre" ole tottunut häkissä olemaan".Jotenkin ärsyttää...Ja tämä mies on jo ihan oikeasti mies eikä mikään teini (yli 3kymppinen).
Kommentit (17)
Muuten en ymmärrä valitusta mut on toi outoa et se vaatii et sen pitää saada pitää kania vapaana sun luona. Kanit kuitenkaan ei opi ns. "sisäsiisteiks", niillä ei oo tapana papanoida vaan yhteen nurkkaan toisin ku esim. hamstereilla.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi et sentään palstan marsumieheen ole haksahtanut.
Ei naurattaisi kun marsu tallustaa kohti takapuolta....
Vierailija kirjoitti:
Muuten en ymmärrä valitusta mut on toi outoa et se vaatii et sen pitää saada pitää kania vapaana sun luona. Kanit kuitenkaan ei opi ns. "sisäsiisteiks", niillä ei oo tapana papanoida vaan yhteen nurkkaan toisin ku esim. hamstereilla.
Kyllä oppivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naurattaisi kun marsu tallustaa kohti takapuolta....
Vielä vähemmän naurattaisi jos marsumies itse tallustaisi kohti takapuolta... hrrrrrrr....
Toivottavasti myös miehestä paljastuu aikamoinen kani ja pääsette pupuilemaan koko porukka.
Kjeh, kjeh.
Semmoista se elämä on, joillakin on hevosia, koiria, kissoja ja niitä kutsutaan lemmikeiksi ja aika moni joka on sinkkuna eläimensä hankkinut, käsittelee niitä hyvinä kavereinaan.
Koitappa vaan sopeutua.
Tunsin itsekin erään kanifanin ja oli muuten todella hankala adhd-tyyppi ja aika aggressiivinen rähjääjä kun sille päälle sattui ja koskaan ei voinut tietää milloin sille sattui.
Olen mies ja kaneistakin kokemusta. En luottaisi niihin niin paljon uudessa paikassa, että antaisin järsiä uudet asiat, joita vastaan tulee. Kanilla ei välttämättä ole haukkaamatta tietoa, mistä on kyse, joten joutuisi vahtaamaan kania eikä naista.
Tietysti, jos mies on joku työtön "14 tuntia päivästä koulutan kania" ilmestys, on mahdollista tehdä kanista viisaskin.
Se, että mies pitää kanista hyvää huolta on merkki siitä, että ei ole ihan läpeensä paha ihminen.
Siis kai se kani on sentään yöt häkissä?
minä ainakin ottaisin kani miehen vaikka miten päin <3
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu oudolta että miehellä on kani.Mies pitää kanistaan hyvää huolta ja raahasi sen jopa luokseni mukaan viikonlopuksi.Edes häkkiin ei voinut tätä otusta laittaa kun "eihän minun pikku "turre" ole tottunut häkissä olemaan".Jotenkin ärsyttää...Ja tämä mies on jo ihan oikeasti mies eikä mikään teini (yli 3kymppinen).
Onkohan mitenkään mahdollista, että olette itse teini?
Tylsä papanoiva,haiseva jyrsijä. Aina kissa parempi kumppani on.
Se joka toista haukkuu se itse on...
Vierailija kirjoitti:
Kani ei ole jyrsijä vaan jäniseläin.
Tiedän miehen jolla on rottia.
On sillä käärmeitäkin. Nää rotat on niille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kani ei ole jyrsijä vaan jäniseläin.
Hah, tätäkin jonkun pitänyt päästä alapeukuttamaan. Totta se on - kanit eivät ole jyrsijöitä. Missä olit ala-asteen biologian tunnit?