Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän lihottaa, mutta miksi se ei näy kropassani?

Vierailija
03.12.2016 |

Painoin viime kesänä vain 48-49 kg. Nyt painan 55kg.
Olen 168cm pitkä.

Runtuu, että paino nousee, mutta kroppa ei muutu. Näytän vieläkin liian laihalta mielestäni.
Mistä johtuu?

Kommentit (11)

1/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat näyttää läskiltä?

Vierailija
2/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä johtuu?

Se johtuu siitä, että olet liian laiha.

Ota tavotteeksi aluksi, että vaaka näyttää aamuin illoin 57 kg.

Sitte siitä tähtää 60 kiloon ja sitte lopuksi yritä saavuttaa 63 kg niin alat varmasti näyttää jo terveemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm 55kg on kyllä liian laiha. Ehkäpä et vain ap näytä.

Sun pituselle aikuisella ihmiselle 60 kg on ihan hyvä

Vierailija
4/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää liikuntaa. lihas painaa enemmän ja näyttääkin paremmalta.

Vierailija
5/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 55 kg on nyt ihan hyvä pohja ap! Nyt lopetat lihottamisen ja alat treenata.

Niin saat kropastasi parhaimman näköisen.

Salia etenkin...

Vierailija
6/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää lihottaa ideaalipainosta. Viitosella hyvä vinkki, eli salille. Todella hyvä sauma aloittaa, monilla salin aloittamiseen liittyy ikävä laihdutusvaihe.

Vierailija
7/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö 5-6x päivässä oikeaa ruokaa. Jätä pitsat,hampparit, limukat ja herkut vähemmälle mutta lopettaa ei suinkaan täysin tarvitse enkä suosittele, mene salille treenaamaan lihaksia 3 - 4x viikossa. Sillä minä olen saanut painoa nostettua. Ennen parhaillaan olen painanut 49kg ja minulle se alkaa olemaan alipainoa. kun yritin syömällä lihota paino töksähti 53, nyt salia harrastettaessa on noussut 56.

Vierailija
8/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö 5-6x päivässä oikeaa ruokaa. Jätä pitsat,hampparit, limukat ja herkut vähemmälle mutta lopettaa ei suinkaan täysin tarvitse enkä suosittele, mene salille treenaamaan lihaksia 3 - 4x viikossa. Sillä minä olen saanut painoa nostettua. Ennen parhaillaan olen painanut 49kg ja minulle se alkaa olemaan alipainoa. kun yritin syömällä lihota paino töksähti 53, nyt salia harrastettaessa on noussut 56.

Niin joo ja ennen olin kukkakeppi, aivan käsittämättömän laiha ja nyt ulkoapäin näytän jo ihan sopusuhtaiselta ihmiseltä. Suosittelen ottamaan ennen salin aloittamista koko kuvia itsestäsi edestä ja sivusta, niin huomaat sitten myöhemmin paremmin tulokset. Itse en valitettavasti sitä hoksannut ottaa. Huomasin asian vasta kun tapasin samankaltaisen ihmisen jollainen minä olin joskus ollut.

Vierailija
9/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä johtuu?

Se johtuu siitä, että olet liian laiha.

Ota tavotteeksi aluksi, että vaaka näyttää aamuin illoin 57 kg.

Sitte siitä tähtää 60 kiloon ja sitte lopuksi yritä saavuttaa 63 kg niin alat varmasti näyttää jo terveemmältä.

Ei todellakaan ole liian laiha 168cm pitkä nainen 55kg painavana. Exäni oli tuon pitunen ja hän painoi 50kg ja oli upea ilmestys. 

Vierailija
10/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali ja lenkkeily käyttöön jos eivät ole jo. Ei kannata kiinnittää erityisemmin huomiota ruokailuun muuten kuin, että ruoka on edes jossain määrin monipuolista sekä säännöllistä ja saat proteiinia. 

Liikunta ja lihasten palautuminen lisää ruokahaluasi luonnostaan ja alat saamaan hieman lihasmassaa. Tämä poistaa sitä liian laihaa fiilistä ilman, että sinulle kerääntyy juurikaan ylimääräistä rasvaa. Pelkkä lihottaminen paljon syömällä on järjetöntä. 

Vierailija
11/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille lähteminen ei ole liikuntaa harrastamattomalle mikään välttämättömyys jos haluaa lihaksiaan kasvattaa ja saada siten kropasta ryhdikkäämmän näköisen. Punnerrukset, kyykyt, leuat ja vatsalihasliikkeet pystyy kyllä tekemään kotonakin. Säädettävillä käsipainoilla tai tangolla saa olkapäät ja hauiksetkin treenattua kotona. Jos ei ole aiemmin tehnyt lihaskuntoharjoitteita, niin eron huomaa kropassaan varmasti jo noillakin. Asia erikseen sitten kun lähdetään kasvattamaan oikeasti isoa lihasmassaa. Silloin kuntosalille meneminen tai välineiden hankkiminen kotiin on välttämätöntä. En kuitenkaan sanoisi, että naisilla olisi tälle juurikaan tarvetta, koska ihanteellisen ja terveen vartalon saa kyllä ilman saliakin monipuolisella liikunnalla. Miehille sen sijaan yleensä salista on hyötyä, koska ihanteellinen miesvartalo on paljon lihaksikkaampi kuin ihanteellinen naisvartalo. Toki ilman painojakin voi saada hyvän ylävartalon, mutta se vaatii jo hyvää kehonhallintaa, jotta pystyy tekemään noita raskaita liikkeitä. Salilla ehdottomasti helpompaa, mutta toisaalta jos treenaat kroppasi kehonpainolla, niin sinusta tulee motorisesti paljon taitavampi ja suoraan sanottuna lihaksista on tuolloin paljon enempi hyötyä, eikä kropassa ole varsinaisesti heikkoja kohtia. Jalkojen treenaaminen ilman lisäpainoja on tosin lähes mahdotonta, mutta siitä voidaan keskustella, että onko järjettömän ison reidet sitten oikeasti tarpeelliset tai edes järkevät. Liian iso lihasmassa on kuitenkin ylipainoa siinä missä ylimääräinen rasvakin ja etenkin lenkkeily lihasmöykkynä on aika raskasta. Tuo oli joskus oma tavoitteeni, mutta onneksi tulin järkiini ja tajusin, että kropan pysyminen ketteränä ja silti vahvana on minulle tärkeämpää kuin maksimaalinen voima.