Terhi Kiemunki (ps) teki rikosilmoituksen häntä koskevasta uutisoinnista
Kertoo itse Facebookissa. Yritin linkittää mutta ei onnistunut. STT:tä, Iltalehteä ja MTV:tä vastaan.
Taustaa: Kiemunki sai sakot kiihottamisesta kansanryhmää vastaan keväisten virpomisjuttujensa takia. Eilen hän aloitti keräyksen sakkoihinsa ja Facebookissa oli selvästi esillä mihin tarkoitukseen kerää rahaa. Osa kommentoijista sanoi että keräys on laiton, johon joku keksi että laitetaan tilisiirtoon viestiksi laina ja kyseessä on laina jota ei makseta takaisin. Media kiinnostui.
Kiemunki selitti toimittajille että kerää rahaa vaalikampanjaansa varten. Todellisuudessa hän ei ole ehdokkaana ja Facebookin keskusteluista käy ilmi mihin tarkoitukseen hän oikeasti rahaa kerää.
Nyt kun STT, MTV ja Iltalehti uutisoivat rahakeräyksestä, Kiemunki kertoi tehneensä rikosilmoituksen näistä.
Kommentit (12)
Kappas kun sieltä poistuukin kommenteja. 😂 Huomasitteko? 😁 Ottakaa kuvakaappauksia jos osaatte. 😀 Itse en osaa. Ap
Kiemunki voisi rajoittaa someiluaan jos haluaisi rauhassa. Mutta hän on päättänyt toimia noin. En harrasta myötähäpeää, mutta nyt se alkaa olla lähellä. Tyyppi sössii ihan kaiken, ja raskaasti.
Luulisi että hitaammallakin alkaa vähän raksuttaa kun on koko ajan vaikeuksissa. Mutta ei, se on varmaan mielestään ehdottoman oikeassa koko ajan joka asiassa. No, itsekritiikki ei ole koskaan tainnut olla persuliineilla korkeassa kurssissa...
Eikö tälläset tyypit kuuluis holhouksenalaisiksi? Ihan kuin joku menneiden aikojen kylähullu. Totaalisen itsetuhoista touhua.
Siis käsitinkö oikein?
1) Kiemunki saa sakot itse itsestään tekemänsä tutkintapyynnön seurauksena
2) Hän pyytää julkisesti rahaa sakkojensa maksamiseen
3) Hänelle huomautetaan keräyksen laittomuudesta
4) Toimittajat kiinnostuu ja kysyy asiasta, hän sanoo keräävänsä vaalikassaan vaikka ei ole ehdolla minnekään
5) Tyyppi tekee rikosilmoituksen toimittajista jotka ovat raportoineet tapahtumaketjun totuudenmukaisesti
Onneksi tämä hiippari ei ole lähelläkään päättävää asemaa. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Siis käsitinkö oikein?
4) Toimittajat kiinnostuu ja kysyy asiasta, hän sanoo keräävänsä vaalikassaan vaikka ei ole ehdolla minnekään
5) Tyyppi tekee rikosilmoituksen toimittajista jotka ovat raportoineet tapahtumaketjun totuudenmukaisesti
😂😂😂😂
Kiemunki sopis hyvin Janitskinin kanssa yhteen. Molemmat samanlaisia. 😂 Janitskinilla myös käynnissä rahankeräys sakkojen ja oikeudenkäyntikulujen maksamiseksi. Nämä on näitä rahat pois tyhmiltä keräyksiä. 😂
Kiemunki, Matti "lepakkomies" Putkonen, Herra Hakkarainen... Sweet! Parasta komediaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis käsitinkö oikein?
Käsitit.
Eukko on muuten kansanedustajan avustaja 😂
Kiemunki sopisi hyvin pääministeriksi näillä näytöillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käsitinkö oikein?
Käsitit.
Eukko on muuten kansanedustajan avustaja 😂
Ja Tampereen kaupunginvaltuustossa ja Persujen paikallisyhdistyksen puheenjohtaja.
http://yle.fi/uutiset/3-9261266
Tämä kaikki käy siis ilmi sieltä hänen oman profiilinsa keskusteluista. Valitettavasti linkittäminen ei onnistunut. Ap