Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit tappelevat jatkuvasti :(

Vierailija
03.12.2016 |

Asumme kerrostalossa, hyvällä alueella. Naapurien kanssa ei ole mitään muita ongelmia kuin se, että nämä yhdet kiljuvat toisilleen vähintään joka toinen päivä.

Milloin vanhemmat ja lapsi pitävät huutokilpailua:
"Mä olen sanonut sulle miljoona kertaa!"
Lapsi: "No JOO JOO!"

Eilen oli kauhea riita taas päällä. Kuului naisen hysteeristä itkua ja hän huusi miehelleen(?) "No lähde menemään sitten!" Ja ovi ryskää. Sitten äiti huutaa vihaisena lapselle ja lapsi itkee äitiä.

En ole ihan varma ketkä naapurit ovat kyseessä, en ole nähnyt heitä kertaakaan rapussa. Äänet kuuluvat luultavasti alapuoleltamme ja minusta tuntuu että he riitelevät kylpyhuoneessa, kun äänet kaikuvat niin hyvin.

Muista naapureista en ole kuullut pihaustakaan, äänieristykset ovat hyvät, joten nämä vain huutavat KOVAA.

Eräs toinen naapuri oli sanonut että tätä on jatkunut melkein viisi vuotta. Oli käynyt joskus kysymässä onko kaikki kunnossa, mutta hänelle oli tiuskittu että ei kuulu hänelle.

Harmittaa jos tuota joutuu oikeasti kuuntelemaan AINA, asunto ei ollut kovin halpa ja olemme rempanneet tätä puoli vuotta ennen muuttoa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisit

Vierailija
2/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita häiriöistä isännöitsijälle. Ehkä alkavat riidellä vähän hiljempaa, jos saavat häätöuhkauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toinen naapuri tässä talossa on muuten poliisi. :D Pitäisiköhän kysyä, onko riitelijöiden luona käynyt joskus poliisi selvittelemässä välejä.

Riitelevät suht. asiallisesti kyllä, ei kiroilua ja tavaroiden paiskomista. Mutta tuota huutokonserttia on ikävä kuunnella.

Vierailija
4/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu porraskäytävässä auttaa, käy toimeen. Kiljusten muuttoauto voi olla jo kuukauden päästä pihassa.

Vierailija
5/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin meidän seinänaapurit!

Mä olen käynyt puhumassa, ja luvanneet olla kiltisti. Ei toimi. Olen soittanut poliisit. Nykyään ovat sossun asiakkaita, joku teki ilmoituksen.

En ymmärrä miten tuo voi olla lapsille hyvä ja terve ilmapiiri kasvaa. Koska mekin ahdistutaan siitä. Ja kyllähän asia kuuluu mullekin, koska joudun sitä paskaa kuuntelemaan. Käyttäytyis.

Muahan siellä nyt vihataan tietenkin. Mä tunnun olevan ongelma nro yksi. Ne tappelee mustakin.. Valmiiksi vituttaa joulu. Ne pilaa sen meiltäkin.

Vierailija
6/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan heippalappua.

Vierailija
7/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tapahdu ellei asioihin puututa.

Vierailija
8/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran hulluun toimi virallinen varoitus ja häätöuhka kohtuullisen hyvin. Vieläkin se välillä saa jonkun kohtauksen. Ihme akka.

Vierailija
9/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin naapurin oveen olet mulku ja nyt ne luimistelee pizzan pyörittäjille.

Vierailija
10/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te totutte siihen. Jotkut vain ovat tuollaisia, ehkä persoonallisuushäiriön takia. Siinä vaiheessa hiljaisuus voisi olla huono merkki, kun ääntä tulee kaikki ovat hengissä.

Vierailija
11/11 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu.. Hermo menee kun ei omassa kotonaan saa olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme