Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko hullu luola- aikaisen ihmisen mielestä esimerkiksi

Vierailija
02.12.2016 |

... jos hän näkisi sinut nyt:)? Eli se mitä teet olisiko outoa luola- aikoina? Vai jotain luonnollista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan hullu, mutta epäilemättä noita tai shamaani tai muu taikavoimia omaava henkilö.

Juon läpinäkyvästä astiasta vettä, joka tuli vipua väännettäessä kummallisesta putkesta. Olen pukeutunut kummalliseen vuotaan, joka on omituisen muotoinen eikä ole peräisin mistään eläimestä. Lisäksi syön ruokaa kiiltävällä esineellä. Laitoin ruuan sitä ennen kylmänä mustaan laatikkoon, johon syttyi sisälle valo ja se alkoi myös hurista. Hetken kuluttua otin ruuan pois laatikosta lämpimänä.

Vierailija
2/2 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan hullu, mutta epäilemättä noita tai shamaani tai muu taikavoimia omaava henkilö.

Juon läpinäkyvästä astiasta vettä, joka tuli vipua väännettäessä kummallisesta putkesta. Olen pukeutunut kummalliseen vuotaan, joka on omituisen muotoinen eikä ole peräisin mistään eläimestä. Lisäksi syön ruokaa kiiltävällä esineellä. Laitoin ruuan sitä ennen kylmänä mustaan laatikkoon, johon syttyi sisälle valo ja se alkoi myös hurista. Hetken kuluttua otin ruuan pois laatikosta lämpimänä.

Ajatteleppa sitten vaikka siivousrobottia tai pankkiautomaatilla käyntiä kun jo ovet avautuvat itsekseen:)!

Itse olen ajatellut lausetta : älykkyystesti mittaavat ominaisuuksia jotka eivät ole riippuvaisia kulttuurista jotta noinkohan se älykkäinkään luolaihminen selvittäisi mensankaan testiä koska ei tajuaisi yhtään mitään eaim koko asettelusta:)?

Mutta asiaan: jos pudottaisimme ipadin vaikka jonnekin eristäytyneelle heimolle niin mitäköhän he sitä tökkiessään ajattelisivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla