Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää poikaystävääni

Vierailija
30.11.2016 |

Elikkä. Olemme molemmat parikymppisiä, seurustelleet noin vuoden ja asumme yhdessä. Suhteen alkuaikoina seksi oli minulle kokemattomalle uutta ja ihanaa, ja olemme harrastaneet seksiä semmoiset 5-8 kertaa viikossa ihan viime viikkoihin saakka.

Nyt olemme kumminkin alkaneet riidellä, emme enää juurikaan juttele, puuhaamme omiamme ja nukumme selät vastakkain. Mies ei huomioi keskustelunyrityksiäni tai kuulumisenvaihtamisia vaan keskittyy mielummin peleihinsä, joten olen väsynyt yrittämään. Kehuja en saa selväpäiseltä poikaystävältäni, vaikka häntä kehun harva se päivä. Sitten illalla/aamulla tämä painaa seisokkiaan selkääni ja alkaa hiplailemaan vartaloani, joka nykyään vain ärsyttää suunnattomasti. Muutenkin kaikki hänen halailunsa ja pusuttelunsa vain jotenkin rasittaa. En yksinkertaisesti haluaisi hänen läheisyyttään.

Tunnen jotain typerää syyllisyyttä asiasta, koska hänen mielestään "pihtaan". Olen yrittänyt selittää haluttomuuttani sillä, että tunnen olevani hänelle joku pelkkä seksikumppani ja elättäjä ja tämä on vain vaihe... Miten tästä voisi toiselle mitenkään sanoa loukkaamatta ja aloittamatta riitaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

palataan huomenna asiaan

Vierailija
2/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jättikyrpäinen neekerirakstaja! Hän täyttää sinut ääriään myöten ja saat elämäsi voimakkaimmat huuto-orgasmit joita poikaystäväsi ei pysty koskaan antamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuherruskuukausivaihe on ohi. Nyt mitataan miehen henkinen kehitys. Ei hyvältä kuulosta.

4/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vanhempaan mieheen.

Vierailija
5/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda poikakaveria. Kuulostaa siltä, että olet hänelle vain runkkualusta :/ seksiä silloin kun tekee mieli. Älä alennu moiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän