Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsykoekirja sossun piikkiin.

Vierailija
30.11.2016 |

Onko kukaan maksattanut sossulla pääsykoekirjoja? Olen työtön ja saan siis toimeentulotukea ja minulla on jo yksi korkeakoulututkinto. Ajattelin hakea opiskelemaan ja mietin, että maksaisikohan sossu pääsykoekirjoja. En ole vielä hakenut, koska hakuaika ei ole vielä alkanut.

Minun pitäisi siis hakea täydentävää toimeentulotukea, joka on harkinnanvaraista. En tiedä varmasti, että miten minun pitäisi tässä tapauksessa toimia. Esimerkiksi sähkölaskujen kanssa laitan vain kirjeen menemään, jossa on saateteksti sekä alkuperäinen lasku ja kutti suoritetusta maksusta. Toiminko samalla tavoin pääsykoekirjan kanssa vai pitääkö minun olla yhteydessä ennen tuotteen hankkimista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös ja lukemaan. 

Vierailija
2/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta saa lainaan pääsykoekirjoja. Käytettyjä saa halvalla kirjan välityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laita vaan postiin ne kuitit kuten sähköaskukin. Tarpeelliset kirjat maksavat.

Vierailija
4/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku muuten, että onko cdon.com:ssa tai adlibriksessä koskaan kaikkia kirjoja koskevia alennuksia? Minulla on tällä hetkellä kirjastosta lainassa kirjoja, joten mitään akuuttia tarvetta ei vielä tuolle tietylle kirjalle ole. Näyttää kuitenkin oleva aika reilusti jonoa tuolle paksummalle kirjalle ja siinä on kuitenkin 350 sivua, jotka ovat aika asiapainotteisia, joten sitä pitää päntätä aika moneen kertaan. Näyttää olevan nyt jo varattuna seuraavalle, joten en usko, että saan kirjaa jatkuvasti lainattua kirjastosta ainakaan kun pääsykoe lähestyy, joten itselleen ostaminen taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto. 

Vierailija
5/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta saa lainaan pääsykoekirjoja. Käytettyjä saa halvalla kirjan välityksestä.

Katsoin jostain käytettyjen kirjojen paikasta, mutta oli loppu. Hintaero ei ollut muutenkaan kuin kympin adlibriksen hintaan. 

Vierailija
6/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä. Voi olla että vetoavat kirjastoon eikä rahaa heru. Mielestäni toimeentulotuella olisi järkevää tukea opiskelemaan pääsyä mutta saattavat olla eri mieltä.

Vierailija
7/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä. Voi olla että vetoavat kirjastoon eikä rahaa heru. Mielestäni toimeentulotuella olisi järkevää tukea opiskelemaan pääsyä mutta saattavat olla eri mieltä.

Ei minun talous noiden tilaamiseen kaadu, koska tilaan vain ne tärkeimmät ja maksavat alle satasen. Tuon kalleimman joudun tilaamaan joka tapauksessa maksavat tai eivät, joten ei tuossa varsinaisesti mitään voi menettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi