Miksi skanneria on niin h-tin vaikea käyttää?
Maanantaina on tentti, ja aiemmin tänään piti käydä ottamassa *kopiot* vanhoista tenteistä ainejärjestön arkistosta.
Lounasaikaan ei löytynyt mitään. Ajattelin että joku on jo kopioimassa niitä. Puoli viideltä ei löytynyt mitään. Nyt olen illan mittaan soitellut sinne sun tänne ja taidan tietää kuka ne on vienyt. Tilanne on nyt se että ne tulee pahimmassa tapauksessa takaisin täynnä käyttökelvottoman rutussa ja täynnä "muistiinpanoja" ja "ratkaisuehdotuksia", eli kuulakärkikynällä tehtyjä karkeita piirustuksia ym. Tai nojoo, tenttipapereita tämä yksilö ei ole vielä pilannut mutta toisten luentomonisteita kylläkin.
Kaikki vain sen takia että laitoksen skanneria on vaikea käyttää. Eli lukee ja noudattaa sen kylkeen teipattuja selkeitä ohjeita. Tai sitten valokuvaa ne tenttipaperit esimerkiksi kännykällä.
SIIS EI VITTU SAATANA sentään mistä näitä oikein sikiää?!?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sä et vaan osaa. Ja tossa mielentilassa on tenttiin turha lukea ja mennä.
Isäs ei osannut ku se sut teki.
Mikset kuvannut papereita älypuhelimella?
Siirtykää nykyaikaan ja vuotakaa jatkossa tentit nettiin.
Itse lainailen oppikirjoja kirjastosta, ja ihmettelen kuka taulapää niihinkin sotkee kynällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäs ei osannut ku se sut teki.
Totta, ei osannut, mutta ei myöskään tehnyt. Oon lahjoitus spermalla tuotettu koeputkilapsi. Mut isi on rakas, mun henkinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kuvannut papereita älypuhelimella?
Eikö ap porannut sitäkin viestissään? Eli joku hänen opiskelukavereista ei osaa opetella miten skanneria käytetään, eikä käyttää puhelimensa kameraa.
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää nykyaikaan ja vuotakaa jatkossa tentit nettiin.
Saako tenttejä julkaista kaikkien nähtäväksi sillä tavalla? Annatko linkin ainejärjestölle joka tekee niin?
Tidätkö ihan just mietin että missä on tämän illan v**** s******* ihminen ja täältähän se heti seuraavaksi löytyi. Nyt nimittäin lähden lottoamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Tidätkö ihan just mietin että missä on tämän illan v**** s******* ihminen ja täältähän se heti seuraavaksi löytyi. Nyt nimittäin lähden lottoamaan. :D
Samaa mieltä. Ap:n kuvailemaa vittumaisempaa temppua saa hakea.
Kirjaston tenttikirjaan tehty pätevä käännös: Holy ghost = pyhä aave