Missä hemmetissä se nuoli viipyy?
Tänään oon sentään päässyt jo 0,1 ja 5 sivuille. Voi tätä kurjuutta:(
Kommentit (20)
Se nuoli näkyy vain niillä, joiden halutaan jatkavan palstailua.
Vierailija kirjoitti:
Hanki_parempi_selain.
Ehkä mun pitää hankkia itselleni elämä:) T:Ap
Jos käytät Windowsia ja Internet Exploreria, tee seuraavasti:
1. Asenna jokin hyvä, toimiva ja järkevä selain kuten Google Chrome (Firefox ihan hyvä vaihtoehto).
2. Aseta uusi selain oletusselaimeksi.
3. Poista työpöydältä, alapalkista yms. kaikki IE-pikakuvakkeet, ja yritä unohtaa koko skeidan olemassaolo.
Näin elämänlaatusi kohenee huimasti.
Jos taas puhelimesi on Lumia, lahjoita se vaikka Afrikkaan ja hommaa parempi puhelin (=mikä tahansa muu kuin Lumia tai joku muu Windowsia käyttävä kapula).
Voilà!
Ei oo ihme et teknologia-alan työt siirtyilee Aasiaan jos ei edes Suomessa osata tehdä Nokia-puhelimella selattavissa olevia nettisivuja.
Mikä tuo tehty höpöhöpöuudistus onkaan, sen voi varmaan peruuttaa.
Ja edelleenkin nämä "käytä toista selainta / käytä Chromea" -neuvot: eivät toimi/ole mahdollisia Lumialla. Yhden vauva.fi:n takia tuskin yksikään lähtee puhelintaan vaihtamaan mutta Sanomalta lähtee n. kolmasosa mainostuloista.
Naurattaa vitutuksen keskellä noi neuvot: Hipase ja paina sitä nuolta, tee sitä tai tätä. Kun sitä nuolta ei ole ja pöytäkonetta on turha hivellä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vitutuksen keskellä noi neuvot: Hipase ja paina sitä nuolta, tee sitä tai tätä. Kun sitä nuolta ei ole ja pöytäkonetta on turha hivellä.
Mikä selain sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät Windowsia ja Internet Exploreria, tee seuraavasti:
1. Asenna jokin hyvä, toimiva ja järkevä selain kuten Google Chrome (Firefox ihan hyvä vaihtoehto).
2. Aseta uusi selain oletusselaimeksi.
3. Poista työpöydältä, alapalkista yms. kaikki IE-pikakuvakkeet, ja yritä unohtaa koko skeidan olemassaolo.
Näin elämänlaatusi kohenee huimasti.
Jos taas puhelimesi on Lumia, lahjoita se vaikka Afrikkaan ja hommaa parempi puhelin (=mikä tahansa muu kuin Lumia tai joku muu Windowsia käyttävä kapula).
Voilà!
Hyvin toimii lumiassa uudistukset, että vedä tumppuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
En ole kirjoittaja jolta kysyit mutta tiedoksi että Internet Explorer 11 selaimella nuolet eivät näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
En ole kirjoittaja jolta kysyit mutta tiedoksi että Internet Explorer 11 selaimella nuolet eivät näy.
Onko sulla muita selaimia? Mulla on Firefox & Google Chrome ja näillä on toiminut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
En tiedä. Oon tumpelo kaiken tekniikan kanssa ja palstailen miehen pöytäkoneella. Eiliseen asti palstailu oli iloni, nyt stressin aihe. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Onko sulla muita selaimia? Mulla on Firefox & Google Chrome ja näillä on toiminut koko ajan.
On myös Microsoftin Edge ja sillä kyllä toimii mutta en halua käyttää Edgeä ollenkaan sen kömpeloksi tehdyn Suosikit- valikon takia...
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ihme et teknologia-alan työt siirtyilee Aasiaan jos ei edes Suomessa osata tehdä Nokia-puhelimella selattavissa olevia nettisivuja.
Ja edelleenkin nämä "käytä toista selainta / käytä Chromea" -neuvot: eivät toimi/ole mahdollisia Lumialla. Yhden vauva.fi:n takia tuskin yksikään lähtee puhelintaan vaihtamaan mutta Sanomalta lähtee n. kolmasosa mainostuloista.
Miksi lumiaan ei saa chromea? Mitä selaimia lumiaan on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
En tiedä. Oon tumpelo kaiken tekniikan kanssa ja palstailen miehen pöytäkoneella. Eiliseen asti palstailu oli iloni, nyt stressin aihe. T:Ap
Kun siirrät hiiren sen nettikuvakkeen päälle, niin mitä siinä lukee? Älä siis klikkaa. Selaimen nimi lukee myös siinä ihan yläreunassa näytöllä kun olet netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Selain = se ohjelma jolla käytät nettiä. Yleisimpiä taitaa olla Google Chrome,Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera ja Safari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Kun siirrät hiiren sen nettikuvakkeen päälle, niin mitä siinä lukee? Älä siis klikkaa. Selaimen nimi lukee myös siinä ihan yläreunassa näytöllä kun olet netissä.
Niin että minkä päälle? T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain sulla on?
Selain = se ohjelma jolla käytät nettiä. Yleisimpiä taitaa olla Google Chrome,Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera ja Safari.
Ok. Ilmeisesti toi Explorer, sellanen hyppäs tuolta esiin. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiaan ei saa Chromea tai Firefoxia, edes epävirallisia versioita ei ole enää tarjolla. IE on defaultina mutta muita tarjolla olevia selaimia on tosi vähän, tyyliin Surfy Browser, Anonymous Browser - nää kaikki saatavilla olevat versiot oon ladannu mutta tää vauva.fi:n ongelma näyttää niissä kaikissa ihan samalta. Mut ootellaan josko tulisi jotain fiksiä. Siihen asti kakkonen on pannassa 😜 ( emme siis pääse kakkossivuille )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiaan ei saa Chromea tai Firefoxia, edes epävirallisia versioita ei ole enää tarjolla. IE on defaultina mutta muita tarjolla olevia selaimia on tosi vähän, tyyliin Surfy Browser, Anonymous Browser - nää kaikki saatavilla olevat versiot oon ladannu mutta tää vauva.fi:n ongelma näyttää niissä kaikissa ihan samalta. Mut ootellaan josko tulisi jotain fiksiä. Siihen asti kakkonen on pannassa 😜 ( emme siis pääse kakkossivuille )
W10 Lumiat käyttävät Edgeä selaimenaan, jossakin viisi vuotta vanhoissa w7 lumoissa on IE.
Hanki_parempi_selain.